rek
rek

The Legend of Zelda: Breath of the Wild – Porównanie wyglądu i wydajności [WIDEO]

The Legend of Zelda: Breath of the Wild – Porównanie wyglądu i wydajności [WIDEO]
Na której platformie najlepsze sandboksowe RPG błyszczy bardziej?

Do wyboru są Nintendo Wii U oraz Nintendo Switch. Czy na dedykowanej konsoli stacjonarnej jest lepiej niż na hybrydowym Switchu? To sprawdził Candyland, a efektem jest to oto wideo:

Warto jednak pamiętać, że na Switchu grać można zarówno w trybie konsoli przenośnej, jak i stacjonarnej, który zapewnia większą wydajność i pozwala korzystać z wyższej rozdzielczości. Tryb mobilny to 720p, bo taką rozdzielczość ma wbudowany ekran, natomiast w stacjonarnym twórcy mogą używać nawet 1080p – choć w przypadku najnowszej Zeldy jest to dobrze znane posiadaczom dużych konsol 900p. Jak to wpływa na wygląd i fps-y, sprawdziło DigitalFoundry:

Wracając do pytania ze wstępu: wygląda na to, że najnowsza Zelda najlepiej działa na tej konsoli Nintendo, którą akurat posiadasz, bo różnice między nimi są minimalne. Choć… jeśli chodzi o stałość fps-ów (maksymalnie 30), najlepiej wypada Nintendo Switch w trybie przenośnym, bo w stacjonarnym zdarzają się spadki do 20 fps-ów, choć układ Nvidii działa wtedy z wyższą częstotliwością.

rek

29 odpowiedzi do “The Legend of Zelda: Breath of the Wild – Porównanie wyglądu i wydajności [WIDEO]”

  1. Na której platformie najlepszy sandboksowy RPG jest najlepszy?

  2. Nie piszcie o tym RPG, bo wprowadzacie ludzi w błąd.

  3. Nie porównywał bym tej gry do Wiedźmina jak wielu to robi, tak samo Wiedźmina do Skyrima czy np Baldura, to inne rodzaje RPG’ów więc ni ma co pisać „Najlepszy RPG”, napisałbym jak już „Jeden z najlepszych RPG’ów”.

  4. Szkoda ze jest tak słabo. Mogłoby wygrać rynek ale jest po prostu słaba

  5. Coż, tak jak mówiłem w komentarzu do ocen Zeldy. Głowy nie urywa a oceny są zawyżone (z resztą wystarczy poczytać recenzje to chyba tylko w jednej nie widziałem rozpływania się nad tym jak to nowa Zelda nie cofnęła recenzenta do czasów dzieciństwa). Innymi słowy bonus punkty za nostalgię. Dla gracza bez emocjonalnych więzi z serią powiedziałbym że takie 7+, sprawna, przyjemna, głowy nie urywa. PS. Zbiorowa ocena właściciela konsoli i gry, moja i kilku znajomych.

  6. Antimasterplan 6 marca 2017 o 16:47

    @TheFrediPL|Prawda, wciąż jednak zadziwiające jest jaki pustostan umysłowy reprezentują ludzie zestawiający ze sobą powyższą grę i Wiedźmina. To tak jakby zestawiać ze sobą Mario Kart i Project C.A.R.S. tylko dlatego, że tu i tu się jeździ, wchodzi w zakręty i hamuje.

  7. „wygląda na to, że najnowsza Zelda najlepiej działa na tej konsoli Nintendo, którą akurat posiadasz, bo różnice między nimi są minimalne” – gra powstawała z myślą o Wii U. Gorzej dla Switcha jeśli dedykowane gry będą oferować taką jakość. PS4 czy Xbox One to już od początku twórcy gier wiedzieli z czym mają do czynienia. Nie będzie już cudów jak w przypadku X360 czy PS3 gdzie przepaść miedzy startem a końcem generacji i skok jakościowy. Ps4 Pro, Project Scorpio to nie nadążanie za PC to brak rozwoju 8 gen.

  8. „Na której platformie najlepsze sandboksowe RPG błyszczy bardziej?” Na NESie… A na serio to to powinno brzmieć „Jak bardzo wersja WiiU jest gorsza”

  9. SomekindofDevil 6 marca 2017 o 17:10

    Ciekawe czy spikain w recenzji też będzie się rozpływał, że ta gra cofnęła go do dzieciństwa 😀

  10. 20 fpsów ? bez komentarza, będe chciał oglądać pokaz slajdów to odpale powerpointa. Nintendo traci swoją największą zalete, czyli stabilne 60 klatek.

  11. Zadziwiająco mało newsów na temat switcha na tym portalu. Wiele osób zgłasza różne problemy z konsolą, jak to z nowymi konsolami bywa, a tutaj żadnej wzmianki. Nie chcecie histeryzować czy o co chodzi?

  12. A już myślałem,że nie będzie dziś newsa o Zeldzie a tu proszę. W końcu Nontentoto pokazało gdzie raki zimują,Xd-Actiom dajcie więcej niusów,już się nie mogę doczekać aż ujrzę Nototento Swtitch u siebie w domu,aż przyćmi blaskiem te gówna od Sony i Microsoft nie zapominając o PC co nawet Zeldy by nie pociągnęło na low, bo doskonałość tej gry spaliła by płytę głuwnom.

  13. @Silenciak Wszystkie Zeldy poza Lbw chodziły w 30fpsach 🙂

  14. Jako fan Nintendo ogólnie byłem bardzo zajarany nową Zeldą i tym jak przyjęli ją krytycy. Coś tu jednak ten tego… żeby na 3000 pozytywnych ocen użytkowników było aż 1000 negatywnych???

  15. W ogóle Niny zeszło na psy. Jakość ekranów w 3DS była marna (zwłaszcza że występowały w 3 konfiguracjach nijak nie oznaczonych). W 3DS XL jest to samo a teraz jak masz martwe piksele czy jaśniejsze/ciemniejsze plamy na wyświetlacza swotcha to Nintendo każe ci się bujać: http:www.appy-gamer.com/Web/ArticleWeb.aspx?regionid=3&articleid=88381903&source=digest&tagid=-9&tagname=Top%20Stories

  16. @nietrol|Z tymi ocenami 0 i 10 na meta to średnio byłbym się sugerował. Nierzadko to ludki, które stawiają wszystkim grom na xbox 10/10, a innym co najwyżej 3. Jeden dał 1p dla Gears 4, Forza i Halo Wars 1 i 2 zachwalając, że to najlepsze gry w swoich gatunkach, a Horizon i Yakuzie dał 0 twierdząc, że świat jest pusty, brzydki, a fabuła i postacie słabe. 8.5 to moim zdaniem taka wyważona ocena użytkowników.

  17. @nietrol Bo to w większości ludzie, którzy nawet nie grali 🙁

  18. Ja gram z dużym lagiem w ocarinę bo moja konsola stała w zimnym,ale nie przeszkodziło mi to w przejściu całej gry. Switcha bym kupił nawet porysowanego abym tylko mógł zagrać w najnowszą Zeldę…

  19. @korinogaro – „plamy na wyświetlacza swotcha to Nintendo każe ci się bujać” – gwarancja obejmuje wymianę ale od pewnej ilość pikseli. Kiedyś około 5 pikseli martwych to nie podlegała wymiana monitorów LCD a pierwsze modele były na to podatne.

  20. @cali ale Nintendo każe także spadać osobom które mają jaśniejsze/ciemniejsze miejsca na wyświetlaczu nie tylko martwe piksele. Testuję konsolę z kolegom od wczoraj i jest dość marnie (już wystawiona i sprzedana na shpocku a odbiór przez kupującego jakoś w weekend). Nie mówię nawet o tym że wszystko wskazuje na to że Nintendo olało filozofię 60fps, to nadodatek ekran pokryty jest plastikiem który łatwo rysuje się od wsadzania konsoli w dok (sam dok nie jest niczym wyścielony). Samo to jest jakąś kpiną

  21. w przypadku konsoli która w zamierzeniu ma być wkładana i wyciągana z doku setki razy w ciągu swojego życia. Nie będzie też na Switcha żadnych skinów bo materiał którym jest pokryty nienawidzi się z klejami które zwyczajnie go zżerają więc zamówienie na skiny zostało anulowane przez firmę. Port ładujący od spodu konsoli (czyli nie możesz grać z kimś w trybie mobilnym i jednocześnie ładować konsoli). W jednym pokoju mieliśmy też laga na joy-conach tzn. co jakiś czas nie przyjmował przez pół sekundy-sekundę

  22. indormacji o wychyleniu grzybka czy wciśnięciu przycisku. Zmiana pokoju na bardziej 'prymitywny’ (mniej sprzętu pomogła ale to nadal żałość.

  23. *kolegą… ehhh… jaki analfabetyzm ;p

  24. @korinogaro ” ekran pokryty jest plastikiem który łatwo rysuje się od wsadzania konsoli w dok (sam dok nie jest niczym wyścielony)” – Naklejki na ekran to można kupić te od tabletu. Sony też z Vitą miało wpadkę dotykowy ekran i z tyłu dotykowy. Problem że z tyłu nie było podwyższenia i każde położenie rysowało konsolę. Z przodu ekran na Oled bez ochrony były ślady palców tym gorsze bo ekran oled i było lepiej widoczne niż na ledowej wersji. Tylko oficjalnie Sony sprzedawało naklejki i wyposażenie do konsoli

  25. @korinogaro „Zmiana pokoju na bardziej 'prymitywny’ (mniej sprzętu pomogła ale to nadal żałość.” – problem może ale nie musi być w bloku jeśli sąsiedzi mają sygnał bezprzewodowy o wysokim sygnale i zasięgu. Pewnie Nintendo myśli o 2.4 GHz a nie uwzględnia 5 GHz.

  26. Norm dopuszczalnych nie ma dla sieci bezprzewodowych nikt tego nie sprawdza.

  27. SolInvictus 6 marca 2017 o 20:33

    Gra nie wyglada zle. Wstyd, ze dali Switchowi tak slabe bebechy, ale jesli gry na niego zaoferuja ciekawszy i przyjemniejszy gameplay niz multiplatformowy mainstream, to wyjdzie mi ten bilans nawet na plus.

  28. @cali, no Sony zaliczyło wpadkę ale tylni panel nic nie tracił na rysach poza wyglądem i tak się na niego nie patrzyło. Ale jak można zaprojektować konsolę wokół wkładania i wyjmowania jej z bazy dokującej i nie zabezpieczyć ekranu szkłem. Magicznie w Nintendo wyświetlacze podczas testowania im się nie rysowały?? PS. Mieszkam w domku z dwoma mieszkaniami więc nie mamy za bardzo sąsiadów oprócz siebie. Faktycznie może to być wina sieci 5GHz ale na litość boską Nintendo jest w Japonii gdzie 5GHz jest popularn

  29. AL666MAGGOT 7 marca 2017 o 08:07

    Ta gra by wygladala naprawde pieknie na PC w 1080p, ale jak sie zmruzy oczy to mozna grac na switch.

Dodaj komentarz