rek
rek

Ghost Recon: Wildlands to największa beta w historii Ubisoftu! [INFOGRAFIKA]

Ghost Recon: Wildlands to największa beta w historii Ubisoftu! [INFOGRAFIKA]
The Division i For Honor musiały uznać wyższość boliwijskich karteli.

W połowie lutego informowaliśmy, że beta For Honor (którego recenzję przeczytacie w nadchodzącym CDA… zresztą pod wieloma względami będzie to tekst nietypowy) przyciągnęła 6 milionów graczy. Czyli tylko nieco mniej niż The Division (6,4 mln).

Wygląda jednak na to, że niedawne testy Ghost Recon: Wildlands pozostawiają inne gry z katalogu Ubi w tyle. Na stronach wydawcy pojawiła się garść statystyk, według których nową odsłonę taktycznego shootera ograło 6,8 milionów graczy (z czego aż 60% spróbowało sił w co-opie), którzy spędzili na grze łącznie 3915 lat. 

Zresztą – znacznie więcej ciekawych liczb znajdziecie na poniższej infografice.

wildlands-infografika_4bnn.jpg

Wyniku gratulujemy, aczkolwiek nie zapominajmy, że w ostatnich latach zdarzały się bardziej okazałe bety. Star Wars: Battlefront testowało 9,5 mln ludzi, Overwatcha – 9,7 mln. Rekordzistą jest ubiegłoroczny Battlefield 1, na którego serwerach testowych zalogowało się aż 13,2 miliona użytkowników.

rek

17 odpowiedzi do “Ghost Recon: Wildlands to największa beta w historii Ubisoftu! [INFOGRAFIKA]”

  1. The Division i For Honor musiały uznać wyższość 

  2. Ubisoft robi świetne pokazy na E3 że szczęka opada i tylko tyle. Gry na start mają downgrade i to już tradycja również dotyczy Ghost Recon: Wildlands. Gratuluję Ubisoft marketingu tylko to co pokazują na E3 to nawet na PC tego nie widać.

  3. Downgrade może być mniejszy lub większy ale jest zawsze.

  4. Tutaj downgrade tak nie boli, boli optymalizacja. Gra rewelacyjnie nie wygląda, niski LOD i draw distance, a działa tragicznie.

  5. Kurcze przegapiłem :/

  6. Dyzio19 Za dużo nie straciłeś.

  7. Czy niecałe 5h w tego typu grze to faktycznie tak dużo? Open beta trwała bodajże 5 dni więc wychodzi po około 50min dziennie.

  8. Akurat draw distance nie jest zły, gra też źle nie wygląda, co prawda wymaga za dużo ale źle nie jesy. Mnie bardziej denerwuje model jazdy (szczególnie w terenie). Odbiera mi to całą przyjemność z grania. Troche denerwuje też sposób strzelania ale do tego się przyzwyczaiłem. Poza tym ta gra jest pusta i bardzo nudna

  9. No i fizyka to dramat. Rzuciłem granat bo przeciwnik był za kamieniem. (rajd na helikopter z zapasami) jakimś cudem helikopter stojący dużo dalej też dostał, zrobił salto, wybuchł i zaczął zagadać się pod ziemię a później lecieć w górę (grałem sam więc to nie wina internetu (który i tak jest dosyć szybki)). Na początku śmiech że takie coś się stało, zdziwienie a później frustracja bo misja przypadła a ja potrzebuje tych zapasów

  10. W ogole to Ubisoft zmienil pojecie „beta gry”. Do premiery zostalo kilka dni, więc niewiele zmienią. Ubi traktuje teraz bete jako reklame swojej gry – takie niby demo – udajac ze jeszcze moga zmienic pare rzeczy. Po „For honor” widac ze to nieprawda, bo pomimo bety, gra miala wciaz te same bledy, a kilka trybow jest kompletnie niezbalansowanych.i matchmaking to tragedia.

  11. Nie pociagaja mnie otwarte swiaty, ale trailery wygladaly fajnie, wiec bete pobralem. Po tym jak gra dobrala automatyczne ustawienia graficzne pierwszy zawod – gra na moim sprzecie wyglada slabo. Proba zmiany predefiniowanych ustawien – no niestety wiecej moj juz lekko leciwy komputer nie udzwignie. Wielokrotnie moj desktop renderowal mi duzo ladniej wygladajace swiaty, ale nie ma sie co obrazac – ma juz te kilka lat a gra nie musi byc optymalizowana pod stare maszyny.

  12. Rozpoczalem rozgrywke. Kolejny zawod spotkal mnie po wejsciu do auta. Takiej fizyki jazdy nie widzialem w zadnej grze. Nawet kiepskie budzetowki radza sobie z tym elementem lepiej. No ale nic to, to nie jest gra dla rajdowcow. Strzelanie. No tutaj jest tez slabo. Gra sie latwo. To, ze jest za latwo to jedno. Przeciwnicy sa naprawde glupi. Skradanie? Ciche wykonywanie misji? Po co? Cala bete przeszedlem wbijajac sie w mlyn pociskow i strzelajac z biodra. Do tego samej rozgrywce brakuje strasznie glebi.

  13. Z tego co pokazali to Ghost Recon: Wildlands może okazać koleją wtopą Ubisoftu, sama rozgrywka nie jest jakaś nadzwyczajna i pytanie w ilu % gra będzie skończona 70 czy 80.

  14. Od jakiegoś przyjęło się, że beta = demo.

  15. @Jano900 – draw distance akceptowany tylko na maksymalnych ustawieniach.

  16. Dawno nie grałem w tak fajnego coopa. Nie wiem jak jest na niższych poziomach trudności, ale na symulacyjnym nie jest w cale tak łatwo (jedna seria i po tobie) i trzeba trochę pomyśleć nad podejściem do misji. Dzięki temu jest wiele okazji do robienia fajnych, taktycznych akcji z kumplem. Model obrażeń u przeciwników jest świetny, realistyczny, zwykle jedna, dwie kule wystarczają, przez co czuć moc pukawek, a model strzelania też jest niczego sobie (mimo,że średnio przepadam za TPP).

  17. Z minusów: model jazdy i zwłaszcza latania są kiepskie, a optymalizacja leży i gra źle reaguje na problemy z netem. Najbliżej temu chyba do Far Cry’a, tyle że bardziej taktycznego. Z The Division to nie ma zbyt dużo wspólnego.

Dodaj komentarz