
Path of Exile 3.0: The Fall of Oriath dwukrotnie zwiększy rozmiar gry [WIDEO]
![Path of Exile 3.0: The Fall of Oriath dwukrotnie zwiększy rozmiar gry [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/7359c93a-f320-4113-b564-374e28b6be09.jpeg)
Kolejna łatka do Path of Exile doda do free-to-playowego hack'n'slasha SZEŚĆ nowych aktów.
Dotąd Path of Exile zmuszało graczy zmierzających do endgame’u do trzykrotnego przejścia czterech dostępnych aktów – najpierw na poziomie Normal, potem na Cruel, a następnie na Merciless. Teraz gra zostanie przerobiona tak, by przejście dziesięciu dostępnych aktów wystarczyło każdemu. Beta The Fall of Oriath rozpocznie się pod koniec kwietnia bądź na początku maja. Pełna wersja rozszerzenia zaplanowana jest na początek wakacji (czerwiec/lipiec). Poniżej próbka rozgrywki z aktu szóstego:
Jak zauważa jeden z komentatorów zwiastuna: „my dostajemy sześć aktów, Diablo III dostaje nekromantę”.

Czytaj dalej
25 odpowiedzi do “Path of Exile 3.0: The Fall of Oriath dwukrotnie zwiększy rozmiar gry [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Ta gra już dawno zostawiła wszystkie inne hack’and’slash’e daleko w tyle, tym dodatkiem tylko to potwierdza.
Nie dawno zacząłem grać w PoE, doszedłem prawie do końca drugiego aktu i mi się znudziło. Jakoś w ogóle mnie nie wciągnęło, na normalu jest tak łatwo, że można usnąć. Kiedyś lubiłem HnS, Diablo 2 przeszedłem kilka razy i za każdym potrafiło wciągnąć, w Torchlight 2 też grało się spoko.
@Kryyy – miałem to samo. Pamiętam że byłem gdzieś w akcie gdzie latają małpy, bodajże dżungla jakaś czy coś. I mi się znudziło bo to po prostu było niemiłosiernie nudne, być może faktycznie przez to że na zwykłym poziomie trudności nie ma było ani jednego wyzwania, stałeś i klepałeś po ryłach jednym-dwoma skillami wszystko co się zbliżyło -_-
Lepsza grafika niz w Diablo 3 i przyjemniejsze siekanie… Do tego wieksza i za darmo…
Bo tu nie chodzi o to czy się DA, tylko o to jak szybko xD Jak was nudziło to zwyczajnie mieliście za słaby build
@ScrollGameplay – tyle że nie bardzo ale najwyraźniej ty wiesz lepiej nie wiedząc o czym mówisz -_-
No, to się ładnie gra rozwinęła od mojego ostatniego betowania – ostatnimi laty izometryczne hns’y mi się wyraźnie przejadły (duża w tym zasługa zawodem DIII), ale może wygrzebię trochę czasu i sprawdzę „co nowego” 😉
@KafarPL @Kryyy – Przejście całego normala zajmuje jakieś 5-6 godzin, wydaje mi się, że ciężko oceniać grę jeśli nawet nie chciało się poświęcić jej na tyle czasu żeby ją choć trochę poznać.
Mi też PoE się zaczęło trochę nudzić, tylko że i tak każdy inny slasher był gorszy i nudniejszy niż PoE… Ten gatunek gier od lat stoi w miejscu, może duże, nowe slashery które się powoli zbliżają coś zmienią.
poe to wspaniala gra, wystrczy poswiecic jej troche czasu.
Xanet – Przecież nie oceniam. Gram mnie wynudziła, nie widziałem sensu grać dalej, bo po co? Jak gra mi się nie podoba, to ja odstawiam chyba jak większość ludzi.
Przeszedłem normal, zajęło mi to pół roku albo więcej, bo gra nudziła tak, że musiałem robić sobie długie przerwy od niej. Build składałem sam. Ranger bodajże. Nie wziąłem tych specjalności na drugie rozwinięcie klasy, bo update wszedł jak byłem dawno w 3 czy 4 akcie. Gram surowym rangerem i jest tak samo łatwo na tym wyższym poziomie jak było na normalu. Przy czym mam może dwa legendarne przedmioty, reszta to zwykłe zbuffowane niebieskie, a mój build to głównie zatrute strzały + fork + multiple projectiles
I jeszcze fajnie by było, gdybym mógł zacząć nową postacią odrazu na tym wyższym poziomie. Bo próbowałem na kilku nowych ligach zaczynać nowymi postaciami. Ale jest to cholernie nudne. Gram w to ogólnie od closed bety, więc wiem jak gra się rozwijała i faktycznie, od surowej premiery do teraz jest naprawdę sporo zmian i nowości, jednak nie wpływają one na początkowe fazy gry. 1 i 2 akt to po 1000 razie jest smutna konieczność, do tego brakuje wyzwania.
@Sard @Kryyy – Gra w PoE zaczyna się w end gamie, i okej może nudzić dojście tam, choć do tego czasu jest to uczciwy, ze zróżnicowanymi aktami HnS. Początki są łatwe bo jeśli ktoś zasiada do gry pierwszy raz, albo do całego gatunku po raz pierwszy, to właśnie początek gry jest do tego, żeby przyswoić sobie zasady, mechanikę, skille i inne aspekty gry. Wyzwania zaczynają się od mercilessa, a jeśli ktoś chce żeby było jeszcze trudniej jest też tryb Hardcore.
No widzisz, gra się zaczyna w end gamie, czyli musisz poświęcić X godzin, żeby się zaczęła. Ja bym wolał, żeby od razu poziomy trudności były odblokowane, wtedy jak by ktoś nie dawał rady, to by zmienił. Dla mnie gra bez wyzwania nie ma żadnego sensu. Weźmy takie Dark Souls, gierka niczego nie uczy a jak by miała niski poziom tr. do byłaby gówno warta.
W każdej grze HnS, gra zaczyna się po poświęceniu x godzin. Przechodzenie w D2 normala tez było nudne, jak sobie przypomnę 3 akt i dżungle łupieżców to już mi się nie chce i tak też było łatwo. Dlatego robiło się taxi żeby ominąć lvlowanie i zacząć od wyższego poziomu. Weź też pod uwagę, że idąc przez te łatwiejsze poziomy zdobywasz currency i przedmioty, które mogą Ci się przydać albo na sell albo do kolejnej postaci, żeby móc szybciej dobić do EG. Gra wymaga poświęcenia jej czasu ale wynagradza za to.
W D2 dawno nie grałem, ale poziom tr. był dużo bardziej zbalansowany. W PoE tak jak pisałem, akt drugi ukończyłem około 80% i w tym czasie nie było mocniejszego przeciwnika niż choćby krwawa orlica z D2.
Tak jak napisalem nizej – trzeba poswiecic grze troche czasu. Doswiadczeni gracze przechodza do map (endgame’u) w ok. 6-10 godzin. Zaczynajac gre polecam znalezc jakis porzadny build i sie nim kierowac – wtedy bedac nowym graczem mozna przejsc gre bardziej „smooth”.
Najlepszy h&s od czasu Diablo 2. Szkoda ze optymalizacja woła o pomste do nieba …
Haha, ale zalosny update, my w Diablo mamy nekromante! A wy co, w tym darmowym crapie, jakies nowe akty, przedmioty, systemy? Pls.
W PoE gram od czasów bety poświęcając ligom przeważnie po 2 miesiące czasu. Mogę powiedzieć że jestem doświadczonym graczem ale nie jestem też jakimś wybitnym hardkorem czy trajhardem i jeśli chodzi o nowych graczy to mogę wam tylko polecić korzystanie ze strony poe.trade. Kupowanie dobrych przedmiotów za grosze, zaznajomienie się z ekonomią gry, oraz tworzenie buildów na podstawie tych z forum gdzie znajdziecie ich od groma powinny skutecznie ułatwić wam grę przy samym przechodzeniu przez akty
jak i na end gamie biegając co raz to wyższe tiery. Grałem już dziesiątkami postaci których progresja przeważnie zajmuje, jak kolega @vilogy napisał, 6-10 godzin i z własnego doświadczenia mogę odradzić tworzenie własnych buildów kiedy znacie zaledwie kilka unikatów i mały wycinek drzewka. Głową muru nie przebijesz tak samo jak nie prześcigniesz mety i szalonych pomysłów/kombinacji graczy. Na przestrzeni lat GGG stworzyło wspaniałą grę a ja mogę wam tylko polecić zacząć lub wrócić do PoE 😀
A Bli$$ „ciężko” pracuje nad płatnym Necro buhahaha!
dodali zloto do gry czy nadal nie? bo ja przez brak zlota odbiliem sie od tej gry
Fora PoE: wersja na xbox’a, to na to idą moje pieniądze z mikrotransakcji?! martwa gra…|GGG: macie 6 aktów i cicho być :)|Swoją drogą na akt 4 czekaliśmy ze 2 lata, od tego czasu minęło prawie kolejne 2, a oprócz nowego aktu dostajemy ich drugie tyle 😀 Ponadto Grinding Gear Games cechuje wyjątkowo zdrowy kontakt ze społecznością fanów ich gry, oparty na obustronnym zrozumieniu i zaufaniu.|A i wiecie, że od kilku lat muzykę do gry komponuje polak, Kamil Orman-Janowski? 😛