rek
rek

Project CARS 2: Jak ma się gra do prawdziwych wyścigów? [WIDEO]

Project CARS 2: Jak ma się gra do prawdziwych wyścigów? [WIDEO]
Na pytanie odpowiada Ben Collins, profesjonalny kierowca wyścigowy.

Przedwczoraj dowiedzieliśmy się, że Project CARS 2 nie tylko powstaje, ale i zadebiutuje jeszcze w tym roku. Tymczasem znany z Top Geara Ben Collins opowiada o tym, czy produkcja Slightly Mad Studios jest w stanie dorównać rzeczywistości.

rek

11 odpowiedzi do “Project CARS 2: Jak ma się gra do prawdziwych wyścigów? [WIDEO]”

  1. Na pytanie odpowiada Ben Collins, profesjonalny kierowca rajdowy.

  2. szkoda ze nie wzieli Bena do Grand Tour

  3. Ben Collins jest kierowcą WYŚCIGOWYM. Rozróżniajcie proszę te dwa pojęcia.

  4. W Polsce to jest jakaś plaga z tym kierowcą rajdowym. Ja nie wiem czy ludzie nie ogarniają różnicy czy po prostu maja to głęboko w czarnym rowie…

  5. Wiem że to tylko kwestia estetyczna, ale dlaczego w grach wyścigowych z kamerą z kokpitu (zwłaszcza bliższych realizmowi niż typowemu arcade) kierowca obraca kierownicą tylko o 90 stopni. Wiem że porównywanie jazdy po torze do jeżdżenia na co dzień mija się z celem, ale sam jeżdżę i skręcając w ten sposób kierownicę przy nawrocie choćby nie da się zmieścić. W Driver: San Francisco jakoś dało się to zrobić (a to zwykła zręcznościówka) i to na konsolach 7. generacji. Głupota, ale wpływa na wrażenia estetyczne

  6. @rupecz Zgaduję, że brak kręcenia kierownicą jak kołem sterowym w grach o wyścigach torowych, jak i prawdopodobnie w rzeczywistości bierze się z tego, że kierowcy nie mają ani czasu ani chęci przekładać dłoni po kole, gdy w sekundę biorą dwa wiraże. Stąd układy kierownicze tak się kalibruje, by trzeba było mniej kręcić. A jeżeli chodzi o gameplay powyżej, patrz ok 4:56, gdzie jest kręcone bardziej 😉

  7. @rupecz project cars obsługuje pełny obrót kierownicy. Może mniejszy kąt obrotu jest gdy grasz na padzie?

  8. @rupecz w pCARS kierownica jak najbardziej obraca się zgodnie z ta na twoim biurku, zakładając ze się dodatkowy kontroler posiada. Co więcej jeżeli ustawisz kiere za zakres np. 720* zamiast 900* to jest to tez odzwierciedlone w grze. Możesz tez pozwolić grze ustawić ci kiera tak jak to jest w prawdziwym samochodzie i to tez będzie graficznie odzwierciedlone. Skoro było w części pierwszej to nie wierze by mialo ni byc w drugiej.

  9. Panowie wybaczcie ignorancje, za szybko wyciągnąłem wnioski 😀 Fakt że w takie gry gram na padzie, Shift 2 Unleashed, DIRTy, RD: Grid no i Project CARS. Zawsze na początku zwracałem na to uwagę i potem olewałem, ale jednak feeling wydawał mi się mniejszy. Za to skoro kierownica wszystko zmienia, to zwracam honor, nie dane mi było po prostu tego doświadczyć. A i redaktor enki dobrze prawi, nie pomyślałem o tak oczywistych oczywistościach jak kalibracja, czas reakcji itd.

  10. EastClintwood 11 lutego 2017 o 02:14

    Zamiast inwestować w kierownicę i komputer który pociągnie tą grę w sensownych klatkach na sekundę wolałbym kupić gdzieś gruzowate e36 czy inne rwd do zakatowania, trochę zużytych opon i poupalać na zadupiu. Jeśli jesteś zawziętym graczem dochodzi jeszcze jeden plus – będziesz musiał wyjść z domu i może poznasz wreszcie jakichś przyjaciół xD Tak czy siak sama gra wygląda dość sensownie ale odrobinę słabo oddaje nierówności śniegu który nieraz potrafi zaskoczyć.

  11. Gratuluję pomysłu prezentowania symulatora przy pomocy pada ^^.

Dodaj komentarz