
Ghost Recon Wildlands: porównanie wyglądu PC vs PS4 vs XBO [WIDEO]
![Ghost Recon Wildlands: porównanie wyglądu PC vs PS4 vs XBO [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/d3b8744a-5eec-417c-a9e7-83d2bfd2f352.jpeg)
Na podstawie trwającej właśnie zamkniętej bety.
Co teoretycznie oznacza, że do zaplanowanej na 7 marca premiery może się to jeszcze nieco zmienić. Czasu zostało jednak niewiele, twórcy będą się więc skupiać na większych niedociągnięciach, a nie wyglądzie źdźbeł trawy.
Czas na wideo (przygotowane przez Candyland) – we wszystkich trzech przypadkach materiał był nagrywany w Full HD przy 60 fps-ach, co jednak w żadnym wypadku nie oznacza, że na każdej z platform gra wygląda tak samo albo że wyświetla w ciągu sekundy tyle samo klatek:

Czytaj dalej
8 odpowiedzi do “Ghost Recon Wildlands: porównanie wyglądu PC vs PS4 vs XBO [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Bez apelacyjnie pc wygrywa
CDA najpierw zagrajcie a potem wstawiajcie taki materiał. Gra jest nie zoptymalizowana na bardzo dobry sprzęcie ledwo osiąga 30 fps na średnich detalach. Poza tym nie wygląda tak jak an filmiku tylko o wiele gorzej na bardzo wysokich detalach.
@BigBoss8 wejdź na youtube i zobacz w opisie jaki jest konfig PCta na którym to działa. Sprawdź też inny ich filmik porównujący high/medium/low na PC i zobaczysz że 1080 z wypasionym i7 i 16Gb Ramu wyciąga w niektórych miejscach ledwo trochę ponad 40 klatek.
Jak dla mnie grafika lepiej się prezentuje w XBO w porównaniu z PS4. Oczywiście PC wygrywa.
Stwierdzam że jesteście nienormalni jak dla was to jest „bezapelacyjnie” lepsze na pc.. mówicie tak jakbyście porownywali PS2 do PS3. A tak nie jest. Ok jedyna zauważalna przewaga PC jest tylko odblokowana większą ilość klatek..|W niektórych lokacjach jest zauważalnie ładniej na pc ale nie jest to „bezapelacyjne”.|To tak jakbym na ulicy zobaczył najpierw dziewczynę 160cm i 50kg a później dziewczyne 160cm i 55kg, jak masz obok te dziewczyny to może jest różnica ale oddzielnie nie zauważycie.
+BigBoss88 gry od Ubisoftu są zazwyczaj słabo zoptymalizowane ten trend jest utrzymywany od lat nie ma co liczy na cud 😛 a mówiąc o wyższej liczbie klatek do dla tpsa wystarczy stałe 30 a większa liczba 60+ potrzebna jest głównie fpsom a wracając do news Pc wygląda najlepiej widać największą liczbę detali PS4 wypada zaskakująco średnio Ubi coś się nie przyłożyło do tej wersji, Xone wypada słabo mowa o cieniach oraz detalach okolicy bliższej i dalszej.
Oczywiście że na PC jest najlepiej ale różnice nie są tak duże, jak mamy te gry obok siebie to ok może kogoś to irytować aczkolwiek moim zdaniem to nie są różnice „nexgenowe” jak to niektórzy kreują.. jeżeli korzystamy tylko z konsoli a nie mamy porównania to nikt nie będzie narzekać. Dla mnie to na konsoli jak i na pc wygląda bardzo fajnej, a różnice są znikome poza klatkami.|Na pewno jak ktoś kupuje używana PS4 na gwarancji za 850zl to ma prawo uważać że konsole są lepszs
Za 850zl nie złoży nikt pc który odpali tą grę na poziomie PS4 i mając jeszcze gwarancję na części… Do tego dochodzi fakt że gry na konsole mogę odsprzedać a na pc różnie bywa.|Jeżeli kogoś stać na drogie pc to ok ma prawo uważać że konsolowcy to casuale ale jak ktoś ciuła jak wariat na pc a go nie stać tylko wiele wyrzeczeń musi dokonać aby mieć pc marzeń to już musi sam się zastanowić czy naprawdę warto dla tych „strasznych” różnic tyle dopłacać pozdrawiam