rek
rek

Conan Exiles: Jest nagość, ale czy będzie płynna? [WIDEO]

Conan Exiles: Jest nagość, ale czy będzie płynna? [WIDEO]
Wygląda na to, że maksymalne detale wymagają bardzo mocnego sprzętu nawet do grania w Full HD.

Testy wydajności przeprowadził serwis GameGPU, a wyniki nie nastrajają niestety zbyt optymistycznie:

Conan_1920_4bne.png

Jak widać, na 60 fps-ów mogą liczyć tylko posiadacze GeForce’ów GTX 980 Ti, 1070 oraz 1080. Jeśli wziąć pod uwagę nie minimalne fps-y, lecz średnie, do listy można dopisać jeszcze GTX-a 980 – i to by było na tyle.

Dość wysokie są również wymagania odnośnie do procesora (czytaj: bez Intela będzie ciężko, bo nawet dwa rdzenie Core i3 są lepsze niż osiem od AMD):

Conan_proz_4bne.png

Pozytywne jest w tym wszystkim to, że prócz detali maksymalnych są do wyboru także niższe, które wpływają zarówno na wygląd, jak i płynność. W dużym uproszczeniu można przyjąć, że zejście z bardzo wysokich detali na średnie lub ze średnich na niskie powoduje wzrost liczby klatek o ok. 1,5 do 2 razy, więc z niskimi detalami powinien sobie poradzić nawet najgorszy na liście Radeon RX 460.

A na koniec jeszcze wideo od Candyland, które z jednej strony pokazuje różnice w poziomie detali, a z drugiej – w liczbie fps-ów:

rek

14 odpowiedzi do “Conan Exiles: Jest nagość, ale czy będzie płynna? [WIDEO]”

  1. Jedna z gorszych optymalizacji jakie widziałem

  2. Nie chcę być żadnym prorokiem ale dziwnie mi śmierdzi ta gra. Żeby nie było tak jak z np. The Stomping Land. Gra wyszła, nazbierała kasy i twórcy zaginęli magicznie.

  3. Następni którzy nie umieją optymalizować gier. Albo to jest tak specjalnie robię żeby tylko najlepsze karty i procki kupować. Nie ma innych kart że tylko takie są podane?

  4. Przecież ta gra pod względem optymalizacji to jakaś porażka 😮 Żeby przy RX 460 grać płynnie na najniższych w FHD. Przecież ta karta potrafiła wyciągnąć 30 klatek w Wieśku 3 na Ultra w FHD.

  5. „Conan Exiles: Jest nagość, ale czy będzie płynna?” – jak ktoś chce zagrać na low to będzie cenzura.

  6. I tak działa lepiej niż ARK, tam na początku na GTX 660 trzeba było grać na minimalnych w FHD a klatki i tak spadały do 30, a gta wyglądała tak: http:i.imgur.com/3RxDXxv.jpg

  7. Wait, i3-4330 radzi sobie równie dobrze jak wykręcony i7-5960X?

  8. Ludzie to jest alfa. Ktoś pamięta Rust i Arc na początku? To był koszmar.

  9. @2real4game|i3 od dobrych kilku lat to wystarczające procesory do prawie każdej gry na Wysokich/Ultra ustawieniach, tylko wydawcy i Intel próbują nam wcisnąć że jest inaczej. Gry nie potrafią wykorzystać mocy nowoczesnego procesora.

  10. Nie chcę bronić twórców tej gry, bo pewnie głównie oni skopali, ale wina leży też po stronie Epic Games. O ile zawsze Unreal Engine mógł się pochwalić świetną optymalizacją, tak te nowe gry na Unreal Engine 4 naprawdę kiepsko chodzą.

  11. @arisa321 Taki Killing Floor 2 jest oparty na UE3, a jego optymalizacja pozostawia wiele do życzenia 😛 Nawet po wypuszczeniu finalnej wersji tej gry.

  12. I7 3770k, gtx 770, 16gb ram i gra dziala w 40 cos fpsach na srednich 😉

  13. W tej grze pokazują cycki jak w Wiedźminie?

  14. jak ja śmiecham z tych komentarzy o optymalizacji kodu xD dzieci… to jest EARLY ACCESS !! jak nie wiecie co to znaczy to wujek googol wam pomoże

Dodaj komentarz