
Resident Evil VII: Porównanie detali minimalnych i maksymalnych na PC [WIDEO]
![Resident Evil VII: Porównanie detali minimalnych i maksymalnych na PC [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/f2a7ff27-1a49-47de-bd35-7ef35a320d38.jpeg)
Porównanie przygotował serwis Candyland:
Na pierwszy rzut oka różnice w ustawieniach dotyczą głównie tekstur i cieni, a do tego nawet na niskich detalach Resident Evil 7 prezentuje się w większości miejsc co najmniej dobrze. Oczywiście wyjątki się zdarzają, a kamień to już w ogóle porażka, ale generalnie nie jest źle. Zwłaszcza jeśli weźmie się pod uwagę fakt, że na niskich detalach jest 2-3 razy więcej fps-ów niż na wysokich (co widać na liczniku pojawiającym się w lewym górnym rogu obrazu).
A skoro już o fps-ach mowa, to przy okazji premiery gry Nvidia wypuściła nową wersję sterowników, bez których klatek jest znacznie mniej. AMD zrobiło to wcześniej i w ogóle dobrze się trzyma, co pokazują bardzo wstępne wyniki testów wydajności, jakie pojawiły się w serwisie Guru3D (bardzo wstępne, bo liczba fps-ów bardzo mocno zależy od konkretnego miejsca):

Wygląda więc na to, że nawet na maksymalnych detalach Resident Evil 7 pójdzie na niemal dowolnej w miarę nowej karcie graficznej – bo przecież nie jest to tytuł, w który nie da się grać przy 30 fps-ach. A nawet jeśli masz na takie odświeżanie alergię, to w zanadrzu są przecież także niewiele gorsze, a znacznie mniej wymagające poziomy detali.

Czytaj dalej
11 odpowiedzi do “Resident Evil VII: Porównanie detali minimalnych i maksymalnych na PC [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Jak oglądam filmiki, to np Rojo ma świetną grafę (to są chyba najładniejsze postacie w historii gier )|a u np innych , ta grafika jest tak jakby dużooo mniej ostra. Tak jakby Resident evil 4 miejscami. Więc pewnie grają na Najniższych , albo grają przez VR
Jesli dobrze pamietam, w opcjach (Beginning Hour) jest cos takiego jak Pamiec Jednostki Cieniujacej. Gwalci framerate niebywale, powodujac powazne wahania animacji, a nie wiem, czy ma jakikolwiek zwiazek z jakoscia wyswietlanej grafiki. Wylaczyc i bedzie lepiej. Swoja droga zanim na to wpadlem, zjechalem z maxa (na wszelki z FXAA) na srednie i w moim mniemaniu nie widac roznicy. Majac sprzet podobnej mocy do i5 6600K, 970 G1 i 8GB RAMu mozna ustawic Ultra z FXAA i miec 70-80 FPS niezaleznie od sceny.
@toyminator To wina skalowania rozdzielczości, które domyślnie jest ustawione na 0.8|Zwiększenie tej wartości wyostrza grafikę, ale powoduje ogromne spadki klatek.
1. Róźnica grafiki nie wielka a fpsów ogromna.|2. Tekstury są fatalne np. ten kamień, ale to tylko w niektórych mijejscach.|3. Na min obraz jest ostrzejszy. Na max rozmyty przez co wygląda jakby było na odwrót tzn. min wygląda jak max a max jak min np. sweter.bluza na krzesle, ta babcia jej twarz i bluza. Masakra jakaś.|Wniosek jest taki, żeby ustawić na min i ewentualnie jak gdzieś światła, cienie i tekstury będą gorsze to próbować ten element zwiększyć jeśli nie będzie dużych spadków fps. Albo grać na min
Brzydka
Brzydka
Szkoda że wykres to kompletna lista sprzętu niszowego, a takiego gtx 970 ni ma 😉
Z ciekawości, ile FPS średnio jest na PS4 (nie pro)? Zastanawiam się czy kupić na PC, czy na konsolę. 🙂
Za rozmazany obraz największy wpływ ma AA. Fxaa&Taa likwiduje ząbki niemal całkowicie, ale obraz jest rozmazany. Smaa już tak skutecznie ząbków nie eliminuje, ale obraz jest ostry. Wg Capcom fxxaa i taa należą do najwyższych detali.
@nietrol Jaki niszowy ? To przeciez najpopularniejsze i w miare ogarniete karty. Niszowy to jest GTX 690 😉 Gdy nie ma 970, odejmujesz sobie 15% od 1060 i masz swoj wynik na jakiejkolwiek 970ce. Odejmuje z gorka, bo 1060 jest karta ~10% mocniejsza, a zawsze mila mala niespodzianka. Przeczytaj mojego poprzedniego komenta. Wypisalem moj sprzet i jak ustawic grafe. Co prawda do dema, ale zawsze.
@Moonglow Imo jest to jedna z tych gier, gdzie ostry obraz srednio pasuje do stylu graficznego. Cos jak wyostrzanie z trzeciego Wieska. Ale moze to moj gust, bo dla mnie grafika obecnych gier dalej jest zbyt slaba, by wygladac dobrze ostra jak zyleta.