rek
rek

GTA V: Nowe szaty najlepiej sprzedającej się gry na Steamie [WIDEO]

GTA V: Nowe szaty najlepiej sprzedającej się gry na Steamie [WIDEO]
Pojawiła się nowa wersja modyfikacji NaturalVision, dzięki której GTA prezentuje się – przynajmniej w zamyśle – fotorealistycznie. Ale czy lepiej? I jak NaturalVision ma się do innego popularnego moda, czyli GTA V Redux?

Odpowiedź na te pytania przynosi wideo przygotowane przez Candyland (Vanilla to gra bez modów):

Jeśli chciałbyś zmodować swoje GTA V, to NaturalVision można pobrać stąd, natomiast GTA V Redux dostępny jest tutaj.

rek

22 odpowiedzi do “GTA V: Nowe szaty najlepiej sprzedającej się gry na Steamie [WIDEO]”

  1. Ten NaturalV to jakiś downgrade?

  2. Bez watpienia, w kazdym ujeciu – VANILLA! Powatpiewam, czy komukolwiek uda sie przebic specow Rockstara. Od czasow IVki to imo mistrzowie budujacej nastroj i stylowej grafiki. W moim mniemaniu styl GTA V jest tylko na pozor realistyczny. Ma w sobie troche komiksowej stylizacji, ktora pasuje do formuly rozgrywki. Redux to blyszczaca sie jak psu jaja i przekoloryzowana dolina niesamowitosci. A Natural wrecz downgrade’uje grafe Vki. To chyba PS3 Vision. Do tego splaszcza, wypiera z kolorow i przewala gamma.

  3. (Moim zdaniem) ktoś zupełnie bez wyczucia to robił. Mdłe, nieczytelne, niespójne.

  4. Brakuje linka, skąd pobrać samą grę. (taki tam żarcik ;))

  5. W NaturalV wszystko jest takie wypłowiałe i bez wyrazu, a redux wali mocnym kontrastem. W San Andreas robiłoby to wrażenie, ale nie w V.

  6. Wygląda to ekstra…

  7. Redux największe i najlepsze zmiany wprowadza tylko niestety rendering kuje w oczy, więc drugi plan wygląda jak z ps3, rozmyte nie wyraziste. Natural ma fajne zmiany wody czy ciutke gorszą karoserię w autach ale na pewno lepszy od vanilli która dla mnie pogarsza jeszcze bardziej grafikę z gta. Co nie zmienia faktu że podstawka i tak najlepiej wygląda nawet jak na dzisiejsze czasy.

  8. marcusfenix345 11 stycznia 2017 o 13:37

    Redux mi najbardziej przypomina realny świat, ale czasem też wygląda zbyt przerysowanie i kolorystycznie lub jak program dla architektów (najmocniej widać w porównaniu z basenem). Ale ogólnie jeśli chodzi o kolorystykę, światło itd. itp. to najbardziej pasuje do słonecznego Los Santos.

  9. @djmuza11 Vanilla pogarsza grafikę z gta? Przecież „Vanilla to gra bez modów”. 4:08 jakoś za jasno podczas tego deszczu. Dla mnie Redux lepiej wygląda tylko czasami chyba za duże nasycenie.

  10. Chyba by mi oczy wypłynęły gdybym miał patrzyć na świat tak jak w reduxie. Jak dla mnie Vanilla > Natural > dno i metr mułu > Redux

  11. swoją drogą dla mnie wyjątkowym był brak chęci z mojej strony do modowania GTA 5. Zwykle pakuje Sweet FX wszędzie gdzie się da, a w GTA 5 jakoś mi nie podchodził. Jedyne co mogliby zmienić od strony graficznej to dodanie jakiegoś uczciwego AA. Te rozpikselowane latarnie i detale dystansu wyglądają okropnie przy FXAA, a na MSAA x4 bez GTX1080 lub 1070 przy ustawieniach maksymalnych nie ma szans.

  12. @czorcik696 Bo to wyjatkowo urodziwa gra. W kwestii wygladzania – co kto lubi. Imo w GTA V lepiej od FXAA wypada dopiero MSAA x8. Wole rozmywanie krawedzi niz uczciwe wygladzanie, ktore skutkuje jednak mniej lub bardziej widocznymi zabkami. Zwlaszcza, ze FXAA dobrze komponuje sie ze stylem graficznym Vki. Wlasnie w widoczkach (typu panorama miasta) blizsze dachy czy slupy napiecia przy MSAA nizszym niz x8 sa okropnie zazabkowane. Jest jeszcze autorska metoda Nvidii, ale zasobozerna i nie robiaca roznicy.

  13. Jednak kto ma mocny sprzet, moze szalec. Ja na i56600K i 970ce G1 musialem isc na kompromisy. W opcjach grzebalem wyjatkowo dlugo posilkujac sie yt i porwnaniem graficznym na stronie Nvidii. Najlepsze do czego doszedlem to wymaxowac wszystko poza trawa (wysokie), bodajze Jakoscia cieniowania (prawie najwyzsze-wylaczajace cieniowanie odleglych obiektow w ZAAWANOWANYCH), cienie-mieksze i odbicia MSAA na x2. Mozna wtedy przywalic wszystko, co sie da na maxa w ZAAWANSOWANYCH i miec ponad 60 klatek.

  14. EastClintwood 11 stycznia 2017 o 19:13

    Redux to chyba symulator krótkowidza

  15. Rockstar z grafiką traił w punkt jak na obecne czasy i te pseudo filtry tylko jej szkodzą. Bardziej się nadawały do brudnego klimatu z GTA IV. Obecnie jedynie ładnie wyglądają na zdjęciach. Na filmikach i podczas gry beznadziejnie i sztucznie. Podbity kontrast (w nocy nic nie widać), nasycenie przez co kolory są cukierkowe itd itd.

  16. @EastClintwood – dokładnie zapomniałem o tym durnym DoFie i blurze. To tylko fajnie wygląda na zdjęciach podczas gry przeszkadza i bije sztucznością.

  17. @czorcik696 próbowałeś TXAA? Jeśli masz którąś z nowszych kart graficznych możesz też użyć DSR.

  18. Redux jest beznadziejny, czemu ktoś miałby chęć zrujnowania sobie gry?

  19. @GGrzebyk próbowałem, TXAA strasznie rozmazuje. Ja gram na 4xMSAA, wszystko na full. Problem rozpikselowanych latarni znika i gra wygląda najlepiej, lepiej niż z DSR z 1440p. Na GTX1080 i i7 6700k nie mam spadków poniżej 60 klatek, a gra w 90% śmiga na 90+fps.

  20. Oba mody kałowe, przynajmniej sądząc po tym tylko filmiku. Redux = oczojbeny kontrast i rozjechana kompozycja, Natural = fullbright mode.

  21. Genialne :D|Mało, że te mody psują grafikę, to jeszcze zżerają framerate o prawie połowę (lewy dolny róg) 😉

  22. @czorcik696 nie znalazłeś może innego rozwiązania? Bo trochę mnie to wkurza, że aby słupki nie były rozmazane jak w grze z lat 90 to muszę odpalić msaa x8, które obniża mi fps z 60 do 30.

Dodaj komentarz