
Overwatch: Witajcie w Oazie! [WIDEO]
![Overwatch: Witajcie w Oazie! [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/08582c4b-3d06-4aa8-a55e-96fd31934b91.jpeg)
Oaza, najnowsza z overwatchowych plansz, wydostała się z serwera testowego i jest już dostępna dla wszystkich (wystarczy ściągnąć aktualizację ważącą niespełna 700 MB). Jak czytamy w blizzardowej prasówce:
Oaza to jedno z najbardziej zaawansowanych miast ludzkości, lśniący klejnot pośród arabskiej pustyni. Jest pomnikiem ludzkiego sprytu i pomysłowości – badacze i naukowcy z całego regionu połączyli swe siły, by razem stworzyć miasto całkowicie oddane postępom naukowym bez żadnych ograniczeń. Miastem i jego mieszkańcami zarządzają ministerstwa skupiające błyskotliwe umysły znające wiele tajemnic, które ściągnęły uwagę potężnych organizacji z całego świata.
To jednak nie koniec wieści. Pracownicy Zamieci zapowiadają bowiem (ustami Geoffa Goodmana), iż poczciwy Wieprzu doczeka się znaczącej przeróbki. Jak czytamy na overwatch.pl:
Przede wszystkim, złapana osoba będzie poruszała się bezpośrednio przed Wieprza, zamiast jak do tej pory w prostej linii do niego. Wyznaczono konkretny obszar, gdzie ofiara może być przyciągnięta, więc nie będzie już sytuacji, w których Wieprzu łapie kogoś, robi obrót o 180 stopni i zrzuca swoją ofiarę z klifu. Zmieni się także zasada działania łańcucha. To, czy ktoś powinien zostać złapany, czy nie, będzie teraz określała pozycja Wieprza zamiast łańcucha. Oznacza to tyle, że nie można będzie łapać osób, których Wieprzu nie widzi. Wprowadzono także coś nowego. Od teraz będzie można uciec, gdy szybko przemieścimy się w bok, gdy łańcuch leci – przykładowo dashem, zostaniemy odepchnięci, podczas spadania.
Modyfikacja powinna zadebiutować na serwerach testowych jeszcze w tym tygodniu.

Czytaj dalej
8 odpowiedzi do “Overwatch: Witajcie w Oazie! [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Hmm połączenie egipskich budowli z futurystycznym wyposazeniem:)
Mapka prezentuje się co najmniej dobrze :).
NIEEEEEEEEEE, moja świnka znerfiona ! Czemu nie znerficie tracer ? Ta cholerna bomba za szybko się napełnia.
@rumbur Dobrze się czujesz? Nerf dla Tracer? Chcesz ją opresjonować? Pieprzony nazi cis white male… ;)A tak serio to Tracer ma stosunkowo słabe te ulti i nerfienie tempa jego ładowania imho to chybiony pomysł.
Nerf dla Świnki? No dobra, przyznaję, ten hak był czasami zbyt mocny. Ale boli nadal.
BOMBA ! Jako Tracer jestem ogormnie zadowolony. Uwielbiałem bawić się w kotka i myszkę ze świnioludem, ale gdy go widziałem to wzbudzał się we mnie naturalny lęk – w końcu to on jest kotem, a ja myszką. Jeden jego celny strzał, jedna sekunda w bezruchu wystarczająca do złapania mnie na hak i już po wszystkim.
Jednak ja się nie poddawałem, z uśmiechem błyskając koło niego, ostrzeliwując go nieustannie armageddonem pulsacyjnych pocisków. Gdy zatrzymał się by zażyć swoich 'leków’ i zregenerować się, bezczelnie zatrzymywałem się przed nim i wpakowywałem mu całe dwa magazynki w twarz – następnie krótki błysk za niego i Voila! – lekko nadpaloną świnię po pulsacyjnemu podano. Smuga jest idealną bohaterką dla ludzi z takim 'ADHD’ jak ja.
@iHS to było możlwe. Ostatnio oglądałem video na temat porad i trików w grze i naprawdę tak jest, że jeżeli przyciągniesz kogoś i natychmiast wykonasz obrót myszką to z racji tego, że będziesz zwrócony w inną stronę nadal kogoś przyciągając, to ta postać pojawi się właśnie przed tobą. Jeżeli byłbyś blisko klifu i tak zrobił to mogę sobie wyobrazić taką sytuację. Takie portale nie pisały by czegoś, czego by wcześniej nie sprawdziły, a pisał to przecież sam Blizzard, którzy grę monitorują na okrągło.