
Seven: The Days Long Gone – Środowisko pracy [WIDEO]
![Seven: The Days Long Gone – Środowisko pracy [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/ad43c46a-5c2b-45b4-b20c-311b05f9f1a9.jpeg)
Duet IMGN.Pro (Kholat) i Fool’s Theory (założone mi.n przez weteranów z CD Projekt Red) chce nas skusić połączeniem erpega z… cóż, Thiefem. Chociaż na Imperium Vetrall spoglądamy z izometrycznej perspektywy, protagonista nie stroni od parkuru i właśnie dlatego świat gry jest naprawdę wertykalny.
W nowym materiale zobaczymy kilka istotnych lokacji, w tym odrobinę baśniowe bagna, rozwiniętą technologicznie stolicę oraz Mortbane, małe przemysłowe miasteczko, w którym zrobimy użytek z masek przeciwgazowych (bo też w okolicy unosi się toksyczny opar).
Tytuł ukaże się w przyszłym roku. Podczas naszej wizyty w IMGN.Pro mieliśmy okazję ograć wczesnego builda (CDA 07/2016), który zresztą przypadł nam do gustu.
Seven może nie wymyśla koła na nowo, a po prostu łączy złożoność rolpleja z emocjonalnością skradanki. Ale jest dynamiczne, legitymuje się obiecującym, faktycznie autorskim światem, a parkurowe fikoły wykonuje ze świeżej (bo izometrycznej) perspektywy.

Czytaj dalej
2 odpowiedzi do “Seven: The Days Long Gone – Środowisko pracy [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Nie wygląda źle, ale tytuł jest tak nijaki i generyczny, że pewnie dużo osób nie zwróci uwagi na tę grę właśnie z tego powodu.
Wygląda interesująco.