
Forza Horizon 3: Nadciąga dodatek Blizzard Mountain

Kto uważa, że w podstawce brakowało śniegu, lodu i opon zimowych – ręka do góry.
Rozszerzenie trafi na nasze dyski 13 grudnia i wprowadzi nowy obszar, na którym znajdziemy ponad 50 rajdów i wyzwań, nowe rodzaje zmagań (Hill Climb, Descent i Blizzard), a także kilka nowych wózków:
Blizzard Mountain jest jednym z dwóch dodatków wchodzących w skład przepustki sezonowej (wycenionej na 35 dolarów), lecz będzie go można nabyć oddzielnie – w tym drugim przypadku cena pozostaje nieznana.

Czytaj dalej
15 odpowiedzi do “Forza Horizon 3: Nadciąga dodatek Blizzard Mountain”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Chętnie bym zobaczył jakąś obniżkę na podstawkę gry. 😉 239 zł to troszkę sporo. Wiem, że to wersja cross-platformowa z XOne, jednak wielu posiadaczy PC to nie obchodzi i będą w to grali tylko na blaszaku (albo mogłaby być oddzielna wersja bez tej opcji).
@k4cz0r spóźniłeś się. W Black Friday podstawka była za 160 złotych
Zawsze można kupić w pakiecie z XONE 🙂 Ja tak zrobiłem, bo na solidnego samochodowego sandboxa czekałem dosyć długo, a upgrade kompa (czyt. złożenie nowego od podstaw) wyszedłby znacznie więcej niż konsola.
35 dolarów i tylko tyle samochodów? Tylko mi się wydaje że coś jest nie tak?
@Cyjanek 35 dolarów to cena przepustki sezonowej, a nie tego dodatku.
Dziwne, wydawało mi się że ten zimowy dodatek miał kosztować koło 130 zł i nie wchodzić w skład żadnej przepustki. Skoro wchodzi w sp to 35 jednak da się przeżyć, (żartuje, wciąż dużo za coś co w grze pewnie było, ale jest lepiej)
Wersja PC jest jakoś sensownie połatana czy dalej je odbyt?
W forzy horizon 3 brakowało głównie optymalizacji kodu, gra jest do tej pory zupełnie nie grywalna (wywałki do windowsa, migający obraz, fps poniżej 30 i wiele więcej) na moim |i7 6700 |16gb ram |r9 380 2gbtestowane na demie
Gra faktycznie nie jest cudem optymalizacji, ale u mnie na znacznie słabszym sprzęcie niż Twój działa 50fps+ na wysokich/ultra.
Nie wiem jakim cudem MrMleczko działa Ci tak tragicznie bo u mnie na dużo starszym sprzęcie na low co prawda tylko z modelami samochodów na wysokich, ale bez problemu ciągnie 30fps ani razu gra się nie wywaliła do pulpitu czy coś się popsuło, dropy się zdążają bardzo drobne i rzadko gdy na ekranie jest naprawdę dużo samochodów np w mieście albo gdy przejeżdżam przez wodę. Na demie gra działała tak samo i dla tego postanowiłem kupić za 155zł gdy akurat była promocja 7 dni, 240zł to jednak stanowczo za dużo.
Pozwólcie, że ktoś (ja) kto wie coś o tej całej sytuacji się wypowie. „Blizzard Mountain” to część „przepustki rozszerzającej”. Poza tym dodatkiem zalicza się do niej kolejne rozszerzenie jeszcze niezapowiedziane (spekulacje mówią o dodatku skupionym na samochodach ze stajni Porsche). Za ok. 160 pln (lub 114 jeżeli jest się posiadaczem wersji ultimate – lub vip’a, tego nie wiem) dostaje się OBA dodatki. Warto pamiętać, że jest coś takiego jak Car Pass (season pass na auta), który nie wlicza się do tego.
A gra podobno działa tak jak działa przed idiotyczne szyfrowanie danych z Windows Store.
@koichisan nie dlatego, bo w wersjach pirackich są te same problemy. (MAM ORYGINALNĄ WERSJĘ ULTIMATE ŻEBY NIE BYŁO :P)
@GGrzebyk a to nawet nie wiedziałem XD (ps. też mam te problemy chociaż mam gtx 1070, 16gb ram ddr4 i i5-6600k – w mieście fps’y spadają z 80 do 40 lub poniżej tego).
@KoichiSan Mam taki sam sprzęt, wszystko po OC łacznie z RAM (3000Mhz CL16) i na ultra mam cały czas 60fps po ostatnich patchach nawet w mieście przy torach tramwajowych.