rek
rek
26.10.2016
12 Komentarze

Civilization VI: Testy wydajności i problemy kart AMD

Civilization VI: Testy wydajności i problemy kart AMD
Gra póki co używa tylko DirectX 11, ale czy to powód, by Radeony wypadły o tyle gorzej?

Pierwotnie gra miała używać także DirectX 12 i pokazać, na co stać GPU od AMD. Póki co nic z tego, nie ma nawet daty patcha, który by to „niedopatrzenie” naprawił. Ba, z testów przeprowadzonych przez serwis TechPowerUp (na szybkim czterordzeniowym Core-i7 i po włączeniu maksymalnych detali) wyszło wręcz coś takiego:

1080_c04ci.png

A w wyższej rozdzielczości wcale nie jest lepiej:

1440_c04ci.png

Na pocieszenie zostaje fakt, że to strategia (do tego bardzo dobra), więc liczba fps-ów nie jest zbyt istotna.

rek

12 odpowiedzi do “Civilization VI: Testy wydajności i problemy kart AMD”

  1. Gra póki co używa tylko DirectX 11, ale czy to powód, by Radeony wypadły o tyle gorzej???

  2. Popraw tytuł, bo jestem pewny, że IV miała niższe wymagania 😛

  3. Czy to back to the past. Allor popraw tytuł 🙂

  4. Na szczęście były (i to dobre!) screeny 🙂

  5. I znowu nie wiadomo, czy to wersje referencyjne, czy fabrycznie podkręcone. Co do gry, byłoby zabawnie, gdyby okazało się, że to podobna sytuacja, co w przypadku któryś z ostatnich Gears of War, gdzie Radeony miały wyraźnie niższą wydajność, bo gra korzystała z rozwiązań Nvidii (podajże ShadowWorks), które z Radeonami się nie lubiły, a ustawiony wyścig ciężko wygrać. A tymczasem najnowsza Forza śmiga na RX470 lepiej, niż na 1060. Na wojnie GPU różne cuda się dzieją.

  6. Prawde mowiac do tego typu gry… plucie sie o to ze jest 50-60fps na rx480 np czy ponad 60 na fury to lekka przesada.

  7. 60 fpsów w grze turowej, gdzie większość bardziej zaangażowanych graczy gra z wyłączonymi animacjami ruchu/walki xD.

  8. @Sabi był artykuł nawet na CD-A: AMD współpracuje z Firaxis nad implementacją DX12, więc raczej nie ma tam zbyt wielu nvidiowych technologii.|Więc… Może celowo zaniżają? :p

  9. eee… RX460 4gb ledwo wyciąga 23fps?! Przecież ta gierka ma taką grafike że powinno być 60 na luzie (civ V ma bardziej szczegółową grafike, chyba że powiecie iż odbicia światła w wodzie w VI są aż takie rewelacyjne że karta ledwo ciągnie). No prosze was BF1 na ultra idzie na tym w 70-80fps, BF1 z grafiką że szok. A ten civ 6 ledwo wyciaga 23?!??!?!?!?!?

  10. @DavidoZ9 Jak zwykle winne jest pewnie obciazenie procesora. Prawda jest taka ze BF1 ze wzgledu na fakt iz jest strzelanka obciaza procesor mniej niz rtsy czy strategie.

  11. No ja nie wiem co tam dziwnego piszą jak na moim 6×3,2GHz i GForce 960 2GB na maxa gra działa na 60pfs

  12. @Yakito Ach ci fanatycy Nvidii. Hej, też tak potrafię.

Dodaj komentarz