rek
rek
10.10.2016
Często komentowane 22 Komentarze

Mafia III: PC vs PC vs PS4 vs XBO [WIDEO]

Mafia III: PC vs PC vs PS4 vs XBO [WIDEO]
Gra zdominowała Steama i dostała patcha odblokowującego na pecetach fps-y, ale czy to znaczy, że na blaszakach jest obecnie najlepsza?

Wideo porównujące wygląd Mafii III na różnych platformach przygotował Candyland:

Zanim jednak przejdziemy do wniosków jeszcze jeden filmik, tym razem porównujący ustawienia low i high na pecetach:

A wnioski?

Konsole to pecety, tyle że na low. Różnice są jednak na tyle małe, że nie ma to większego znaczenia.

rek

22 odpowiedzi do “Mafia III: PC vs PC vs PS4 vs XBO [WIDEO]”

  1. Gra zdominowała Steama i dostała patcha odblokowującego na PC-tach fpsy, ale czy to znaczy, że na blaszakach jest obecnie najlepsza?

  2. Momentami lepiej na ps4 wygląda jak na pc, chociażby na obrazku gdzie policjant sprawdza ciężarowke na początku filmiku.

  3. Emmm na PC na Low, ta gra wygląda lepiej niż na Xbox?;D

  4. Najpierw została zrobiona wersja na konsole, a później port PC. To mnie wkurza niemiłosierne, gdyż od dłuższego czasu wszyscy tak robią… Jedni lepiej(GTAV) inni gorzej(Batman AK, Mafia 3). Powinni wziąć się do kupy i robić najpierw wersję PC a później port na konsole. Bo jak to się mówi „Łatwiej kijek pocieńkować, niż go potem pogrubasić”

  5. Ta grą na poziomie ultra na komputerze miewa często gorsze tekstury niż mafia 2 na najniższych ….

  6. @Bulldozer|Na wersji PC zarabiają mniej niż na wersjach PS4/Xbo. Z punktu widzenia dewelopera to pożądany kierunek i kierują się zyskami a nie tym czy mityczni „gracze” będą zadowoleni.

  7. @EastClintwood|Zarabiają mniej, bo odwalają manianę. Rozumiem, że użytkownikom konsol starcza te 30fps oraz tekstury mniejszej rozdzielczości (bo tak czy tak siedzą dalej od TV niż ma to zwyczaj z monitorem, więc różnicy nie zauważą) Ale do jasnej cholery, jak już się ktoś bierze za robienie gry na PC to niech to będzie w standardach PC.I o jakich mitycznych graczy Ci chodzi, gdyż za cholerę nie rozumiem.

  8. Oświetlenie tła oraz głębia tła wypada najgorzej na Xone, wersja Pc wypada średnio miejscami mogły być lepsze tekstury, momentami zbyt duże oświetlenie tła, PS4 najlepsza głębia tła oraz realistyczne oświetlenie tła +EastClintwood trend powoli się zmienia gracze konsolowi są bardziej ogarnięci i nie kupują wszystkiego jak leci podobnie jak na Pc a producenci gier stają coraz bardziej bezczelni celowy brak dema gry oraz recenzji przed premierą gry =/

  9. Ludzkie oko nie widzi wiecej niz 0.5 FPS wiec nie wiem na co komu te glupie 60

  10. Warto wspomnieć że na PC dostępne są Reshade’y które zmieniają grę nieraz bardziej niż zmiana ustawień z wysokich na ultra. Np. do mafi 3 coś takiego:|https:sfx.thelazy.net/games/screenshot/44654/full/

  11. @Bulldozer|Akurat w przypadku gier łatwiej zrobić port na PC niż konsole. Może Cie zaskocze ale gdyby było odwrotnie (tak jak piszesz) to nikt by się nie męczył w odwrotną stronę.

  12. Zdecydowanie najwiekszym problemem wersji PC jest brak obslugi normalnych dla graczy rozdzielczosci (od full HD wzwyz). Gra renderuje wszystko w 720p, a potem rozmywa obraz. Kompletna masakra.

  13. @Bulldozer|Tworząc grę, na początku programiści nie przejmują się wymaganiami, tylko zwykle wrzucają do gry wszystko co chcieliby tam zobaczyć. I podejrzewam, że na najmocniejszych komputerach z 1080 w SLI oraz najmocniejszym procesorem Intela na początku nawet nie udałoby się osiągnąć stałych 30 klatek. Dopiero później zaczynają się przejmować tym jak gra działa, a do pokazów na targach, czy innych imprezach są przygotowywane specjalne wersje, które są optymalizowane osobno.

  14. Dlatego później dostajemy takie produkcje jak Watch Dogs, czy No Man’s Sky. No i optymalizacja gry pod jeden konkretny komputer z doskonale znanym hard- oraz softwarem, którego producent chce współpracować jest znacznie prostsza od przygotowywania wersji na milion dwieście różnych komputerów.

  15. @paankracyk|I po jaką cholerę powtarzasz niesprawdzone bzdury? Zadałeś sobie choć minimum trudu żeby zweryfikować taką informację przed wrzuceniem jej na forum? Oczywiście, że nie, bo „rewelacje” z reddita smakują lepiej na gorąco, mam rację? Już kilka dni temu obalono testerzy obalili tezę o rzekomym „upscalingu” i ustalili, że winę za rozmyte tekstury ponosi antyaliasing (tudzież napisali odpowiedni reshade naprawiający to w 100%). „Kompletna masakra”, tia…

  16. Niebo lepiej wygląda na pc ale reszta już nie.|Tak czy siak jeżeli można coś spiracic to po co płacić.|Stąd może słabsza sprzedaż gier na pc to raz.|A druga sprawa jest taka że wiele gier kupionych na PC już nie odsprzedamy..|I tak kupując grę za 150zl jesteśmy zmuszeni aby zachować ja do końca życia, na konsoli jest lepiej, dajesz w dniu premiery 230zl a sorzesajesz kilka dni później za 180-200zl

  17. @Shaddon – reshadary sa zrobione przez fanow, nie sa oficjalnym patchem, a problem blurra oficjalnie nie zostal rozwiazany. To, ze jest jakies „nieoficjalne” rozwiazanie wcale nie oczyszcza sumienia tworcow. Po premierze Assassins Creeda II z powodu zabezpieczenia DRM wielu graczy nie moglo wogole odpalic tej gry. Z pomoca przyszli piraci, ktorzy obeszli zabezpieczenie i mozna bylo grac „offline”. I co uczciwy nabywcy mieli wtedy powiedziec? Good job Ubi?

  18. … ostateczny niezmodowany produkt na PC dalej wyglada zle i zadne oburzanie sie tutaj nie pomoze. Technicznie jest to kaszana i nie powinna byc jeszcze wydana (przynajmniej na PC). W dodatku zawiazanie fabuly jest niemal w calosci skopiowane z dwojki (zolnierz powracajacy z wojny chce zyc normalnie a potem…), ale moze potem fabula sie jakos rozkreci… no ale o tym przekonam sie za jakis czas jesli tworcy racza odpowiednio spatchowac te gre.

  19. @paankracyk|Taaa, dzielni piraci w służbie społeczności graczy ciemiężonej przez złowrogich wydawców. Wzruszająca historia. Co do Mafii, to przecież wydawca nikomu nie przykładał spluwy do skroni zmuszając do wyboru pomiędzy zakupem tej gry a śmiercią. Składanie zamówienia przedpremierowego zawsze wiąże się z ryzykiem rozczarowania, ale niektórzy, jak ja, mają to w nosie. Najwyżej się zawiodę i drugi raz zarobić tej firmie nie dam, proste. |Nadal jednak nie wyjaśniłeś, czemu rozpowiadasz kłamstwo.

  20. Jak patrzę na większość dzisiaj robionych gier to nie wiem po co je kupować zaraz po premierze, skoro można to zrobić parę miesięcy po, taniej i zazwyczaj jest już kilka poprawek do tego czasu. |Tak samo jak z pójściem do kina, po cholerę iść w dzień premiery i użerać się z irytującym plebsem który nie potrafi się zazwyczaj zachować. Skoro można przejść się tydzień po i przy dobrych wiatrach siedzieć z 20 osobami na sali.

  21. @AndrewRayan|Z tym kinem to nie zawsze jest tak prosto. Wolałem użerać się z tłumem na premierze „Przebudzenia Mocy” (co w sumie swój urok też miało, nie powiem), niż tylko czekać aż jakiś skończony złamas streści mi fabułę wbrew mej woli. Miałem rację.

  22. To w strasznym towarzystwie złamasów się obracasz ;p mi tam nikt nie streszcza fabuły filmów.

Dodaj komentarz