
Bioshock Remastered? Raczej de-mastered! [WIDEO]
![Bioshock Remastered? Raczej de-mastered! [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/e872e697-b965-484a-bdb3-9fcfbd50c639.jpeg)
Wygląda na to, że nowa wersja na pececie nie tylko niczego nie poprawia, ale wręcz psuje!
A przynajmniej do takich wniosków można dojść po zobaczeniu porównania przygotowanego przez Candyland:
Żeby nie było: nowa wersja dostępna jst także na PS4 i XBO, na których nie da się pograć w oryginał. Więc sens ma.
Poza tym na PC razem z wersją nową dostaje się na Steamie także starszą, więc niby nie ma o co kopii kruszyć.
Ale…
…słabe to.

Czytaj dalej
23 odpowiedzi do “Bioshock Remastered? Raczej de-mastered! [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Wygląda na to, że nowa wersja na pececie nie tylko niczego nie poprawia, ale wręcz psuje!
Nie ma to jak wiatr ruszajacy roslinami w hermetycznie zamknietym miescie pod woda.
Ach te płaskie remastery dla obecnej generacji konsol…. Żeby nie narzekać za mocno geometrię niektórych elementów poprawili wyraźnie ale efekty równie wyraźnie przycięli gdzieniegdzie 🙁 tragicznie nie jest ale i dobrze też nie. I czemu znów ten miałki „candyland” kiedy to digital fundary przygotowało 10 minutowe porównanie z komentarzem a wy stawiacie takie bele co ?
Wygląd da się jeszcze przeboleć, bo gra się dalej fajnie, ale pecetowa wersja średnio raz na 20-30 minut mi się wysypuje. Albo komunikat „program przestał działać” albo freezy po naciśnięciu guzika otwierajacego mapę, nie do pokonania bez alttabowania i menedżera.. Do tego po każdym wysypaniu gra zapomina ustawienia graficzne i przestawia rozdzielczość na 4k, co jest p tyle drazniące, że mam ultrapanoramę i po prostu część obrazu na monitorze się nie mieści i muszę za każdym razem zmieniać na 1080p…
Przy tych dziwnych problemach całość działa niby bardzo płynnie (200-300 fps z ustawieniami na maks), ale nie ukrywam, że męczę się z tym tylko dlatego, że są achivementy dodane. Ale nie wiem czy celem nadrobienia Minerwy do dwójki nie ściągnę jednak że steama wersji nieremasterowanej…
@otton – Czekaj na pacza, ma przyjść wsparcie dla 21:9, nie będzie pasów :)|@Rimmorn – ekhhh… wentylacja, przeciągi ? Bez odpowiedniego ruchu i wymiany powietrza w takim miejscu mogło by być bardzo nieprzyjemnie tak na chłopski rozum.
Ojej…
A ja problemów z płynnością i dźwiękiem jakie były zgłaszane nie mam żadnych…ale to dlatego, że gra się w ogóle nie uruchamia 🙂 Wyświetla się logo gry i komunikat Windows mówiący mniej więcej, że Bioshock.exe przestał działać. Czekam na zapowiedzianą łatkę, może coś poprawi.
@Rimmorn: słyszałeś kiedyś o wentylacji bez której w takich warunkach ciężko o wymianę powietrza? Na takie pomieszczenia to musi być mocny sprzęt więc ma prawo się powietrze poruszać.
Jeszcze nie grałem. Ale mam w bibliotece na lepsze czasy z większą ilością czasu i raczej będzie to wersja zwykła – chyba, że naprawią „remastery”.|BTW jeśli macie Bioshocki z CDA to jak zagadacie do 2K Support i wyślecie im prośbę o kody STEAM do swoich nonSTEAMowych egzemplarzy ze zdjęciem płytek i własnym imieniem/loginem/mailem na zdjęciu to powinniście dostać kody – ja dostałem. Bioshock 2 jest bez Minervas Den, ale podobnież ktoś wcześniej dostał również kod na DLC.
Bioshock Remastered zwykły skok na szybką kasę o ile na konsolach może się sprzedać to pc raczej ten numer nie przejdzie.
Nawet jeśli to darmowy remaster to szkoda miejsca na dysku na niego 😛
Najlepsze jest to że do grania w „zremasterowaną” wersję potrzebujesz 2 GB na karcie graficznej. Na 1GB parosekundowe przycinki co kilka sekund = niegrywalne. Na kompie na którym Infinite spoko hula na veryhigh 🙂
@CzeszireKat WTF? Ja nie ogarniam jak można popsuć optymalizację na potrzebę remastera…
Fajnie że mam za darmo, szkoda ze tak kiepsko się to sprawdza 🙁 Widać poprawy tekstur ale jak mozna było tak zwalić refleksje światła, cienie i unoszenie się ciał na wodzie…
@Pecetowiec Bo z tego co w sieci przeczytałem, to nie jest remaster wersji PC tylko port konsolowego remastera. I żądają za oba porty 2×19,99 USD. To ja już wolę za niecałe 60 PLN (~15 USD) kupić starsze wersje na muve. Dla spokojności i psychicznej zdrowotności.
u mnie ta gra smiga momentami nawet w ponad 100fps/s a przecietnie ma ok 60 fps z dzwiekiem zadnych problemow tez nie mam.
@Victarion 100 klatek na sekundę na sekundę?
Nie na godz…
@fidelxxx akurat cena nie jest tu ważna, bo większość ludzi dostała te remastery za darmo – bo posiadali oryginalne wersje na steamie.
@silvver Ale ja piszę z punktu widzenia osoby nieposiadającej tych gier.
@kamil999666 Ja tam popieram wybór Allora, porównania Candylandu są IMO lepsze, bo są krótkie, i treściwe, a nie właśnie tak rozwleczone jak te z Digital Foundry. Po co aż 10 min porównania, dać parę scenek jedna po drugiej, potem jedna obok drugiej, tak, żeby były pokazane jak największe różnice. Komentarz do filmiku też jest IMO zbędny, widzę przecież co się zmieniło, czego brakuje, co dodano, aczkolwiek rozumiem, że dłuższe, i bardziej szczegółowe porównania też są potrzebne. IMO Candyland>DigitalFoundry
@Pecetowiec Wymóg większej ilości pamięci dla obsługi tekstur wysokiej rozdzielczości niby jest usprawiedliwiony tyle że raz nie wiem dlaczego obsługa tych tekstur wymaga pamięci karty a nie systemu a dwa że jakość tych tekstur nie usprawiedliwia takich wymagań.