
Deus Ex: Mankind Divided – porównanie wyglądu wersji PC [WIDEO]
![Deus Ex: Mankind Divided – porównanie wyglądu wersji PC [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/866b620f-28e5-4899-b6bf-7e9da690bc22.jpeg)
Czy mam się martwić, że mój pecet nie uciągnie Deusa na maksymalnych detalach?
Ten filmik rozwiewa wątpliwości.
Porównanie przeprowadzono na niemieckim kanale Candyland na przedpremierowej wersji Deusa.
Teoretycznie w finalnej wersji może to wyglądać nieco inaczej, choć szanse są na to niewielkie, choćby dlatego że wsparcie dla DirectX 12 ma się w tej grze dopiero pojawić.
Ale dość pisania, oto obiecany filmik:

Czytaj dalej
13 odpowiedzi do “Deus Ex: Mankind Divided – porównanie wyglądu wersji PC [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Czy mam się martwić, że mój pecet nie uciągnie Deusa na maksymalnych detalach? Ten filmik rozwiewa wątpliwości.
29 kl/s na ultra przy takiej specyfikacji ? Pojechali po całości, ciekawe która opcja zżera aż tyle zasobów…
Różnice pomiędzy ustawieniami Ultra a High są tak niewielkie że nie ma sensu katować się w ~30fps. Zresztą tyczy się to większości gier. Ja już dawno przestałem zawracać sobie głowę ustawieniami Ultra. Niewiele dają a wymagają sprzętu za grube tysiące. tymczasem za połowę tego można spokojnie grać na high w 60fps.
Szkoda, ze gtx 760 nawet w medium nie ma 30 klatek 🙁
Maksymalne wygladzanie krawedzi zabija jak widac nawet karte z niedawnego High endu. Ja mam GTX 1060 i w nowym Tomb Rider jest okolo 50-60 fps na ultra z teksturami takze, ale wlaczajac wygladzanie na maksa FPS y leca do 35- 40, tu jak widac jest podobnie…
Ja pewnie nawet nie będę miał 16fps na low gt430 khe khe :/
Medium wygląda nieźle, a różnica w fps jest nikła w porównaniu do low. High jeszcze ma sens przy ultra zaczynam miec wątpliwośći czy tak warto poświęcac fps dla kilku bajeró, prawie niewidocznych. A i tak mam 550ti, więc pewnie i tak bym nie pograł
Na moim GTX 780 śmiga w ultra z cieniami ustawionymi na „bardzo wysokie” i wyłączonym MSAA (ale i kto przy zdrowych zmysłach włącza tego pożeracza klatek?). Nie sprawdzałem dokładnej wydajności, ale jest płynnie i to mi wystarcza do szczęścia, tym bardziej, że gra wygląda zaskakująco dobrze (co, swoją drogą, wiele mówi o recenzentach krytykujących grafikę) i już na starcie tak dociska grywalnością, że gdybym nie musiał rano wstawać do pracy, nie oderwałbym się od niej. Ot, takie pierwsze wrażenia. 😉
dami12, zmiana tekstur na wyższą rozdzielczość nie ma dużego wpływu na FPS’y. Po prostu może zapchać Ci VRAM jak masz go mało.
Moja niemalże dwuletnia maszyna ustawiła sobie domyślnie wszystko na High i działa ok (około 45fps) Gra jest niestety dość ramożerna i przy moim 8gb w Pradze trochę się miejscami krztusi. Czas chyba dokupić ze dwie kości 😉
i7-6700K, GTX 1070 i 16 GB RAM. Na Very High gra chodzi płynnie aż miło popatrzeć. Wyłączyłem tylko Motion Blur i Chromatic Aberration, bo te efekty działają mi na nerwy, szczególnie ten ostatni.
No niestety, GTX 970 to już trochę za mało na wszystkie suwaki w prawo. Ale nie jest źle :). U mnie jest w 2560×1080 45 klatek na very high (wolumetryczne oświetlenie na ultra) po wyłączeniu MSAA, i zejściu z cieni i kilku związanych z nimi opcji. Wielki problem z płynnością powodują tylko nie wiadomo czemu nieinteraktywne, renderowane na żywo fragmenty jak np spacer po dworcu w Pradze. Gra krztusi się wtedy 25 klatkami, ale już kiedy odzyskuję kontrolę nad postacią, znów jest dobrze.
Low i medium to masakra grafiki, unikać jak ognia, high może być ale i tak zawsze gra się na ultra.