
Assassin?s Creed Syndicate: Co zmieniają ustawienia grafiki na PC? [WIDEO]
![Assassin?s Creed Syndicate: Co zmieniają ustawienia grafiki na PC? [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/fa3a33c8-8d1b-4dd5-b8df-26cd2877f4c6.jpeg)
Gra ma na pececie duże wymagania sprzętowe i nie wygląda jakoś szczególnie lepiej niż na konsolach. Zwłaszcza jeśli nie przeszkadza ci mniejsza płynność (PS4 i XBO wyświetlają maksymalnie 30 fpsów, na komputerze tego ograniczenia nie ma) i masz wystarczająco mocną kartę graficzną. A jeśli nie? Pozostaje zmniejszenie liczby detali – dostępny jest filmik pokazujący jaki ma to wpływ na jakość obrazu.
Co ważne porównywany jest nie tylko ogólny poziom detali, ale również jakość cieni, wygładzania krawędzi czy oświetlenia (stąd też warto go zobaczyć nawet jeśli AC już nie trawisz, a chciałbyś wiedzieć, co daje np. PCSS czy FXAA). Ale już nie przedłużam, oto obiecany filmik:

Czytaj dalej
8 odpowiedzi do “Assassin?s Creed Syndicate: Co zmieniają ustawienia grafiki na PC? [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
No nieźle. Grafika jak i sama seria nie zmienia się aż do dziś. Jedyny przełomowy assasyn był dwójką (tam gdzie da vinci był po raz pierwszy to chyba było w dwójce jak był ezio auditore lewe ręce ten z Florencji). Później tylko trochę więcej szczegółów na teksturach i jakieś badziewne filtry dające efekt zamazanego obrazu. Co do tego porównania najzabawniejsze są cienie i wygładzanie nie ma żadnych różnic tzn. w wygładzaniu jest ale
(od wieczny problem z długością komentarzy) ale cienie na low wyglądają bardziej realistycznie niż jakaś czarna papka na ziemi z PCSS+ULTRA wiadomo można się kłócić że zależy od pory roku dnia i położenia słońca ale często gęsto sam widzę w środku dnia cienie na asfalcie czy kostce brukowej ostre a nie zamazane jakby ktoś miał wade wzroku. Co do reszty np. SSAO to tak naprawde co kto lubi najbardziej różnice widać w jakości tekstur tak to bez różnicy.
Z tego podsumowania wywnioskowałem że IMHO wystarczą średnie ustawienia graficzne i jest spoko, a ustawienia ultra można sobie jednak darować, oczywiście zależy od gry ale tu wydaje się że by się sprawdziło
Tekstury średnie cienie wysokie FXAA jakość otoczenia wysoka FullHD gra śmiga w 30-60FPS, mogło by być lepiej ale w porównaniu do Unity gra jest grywalna i na takich ustawieniach wygląda świetnie ;]
@ElTabascoW porównaniu do Unity mówisz? No cóż, po tych wszystkich patchach, Unity jest bardziej grywalne niż Syndicate. Wysokie w ACS = 30-35fps. Wysokie w ACU = 60fps + v-sync (bez jakieś 80-90). Te wyniki uzyskałem przy rozdziałce FullHD. Dodawać nie muszę, że ACS wygląda GORZEJ od ACU. :vMój sprzęt:|FX8320 @4,4Ghz|8GB RAM DDR3 1866 CL9|R9 280X 1110/1700 (rdzeń, pamięć)|I zwykły HDD.Jeżeli ktoś chce, mogę wstawić link do screena pokazującego jak Unity wygląda u mnie na chwilę obecną.
Wybaczcie za wygląd komentarza. W oknie wpisywania nie było to tak… pomieszane.
@Stachura, tu jest to lipnie pokazane ale chodzi o to że cienie są tym ostrzejsze im bliżej są przedmiotu który je rzuca. Na low są czarne na całej długości i średnio dokładne, na medium są dokładniejsze ale nadal jednostajny odcień, a na PCSS im dalej od przedmiotu tym jaśniejsze się robią.
Czy w ciągu specjalnego tygodnia reklamującego nowego AC padło choć raz jak bardzo dobrą ta gra ma optymalizacje? Że od bardzo wysokich ta gra ma nieobotyczne wymagania? Że 980ti nie daje rady 60 fps? a na najwyższe titan X sli to minimim?