
Rozpoczęła się migracja Dark Souls z Games for Windows Live na Steama

Nareszcie! Po małym opóźnieniu (start był pierwotnie planowany na listopad) mamy możliwość przeniesienia save'ów i osiągnięć z Dark Souls: Prepare to Die z Games for Windows Live na Steama. Całość trwać będzie dwa miesiące, więc lepiej nie zwlekać.
O szczegółach pisaliśmy już TUTAJ. Wersja Games for Windows Live będzie obowiązywać do 15 lutego 2015 i do tego czasu przenosić można swoje sejwy.
Oto, jak przenieść Dark Souls: Prepare to Die Edition z Games for Windows Live na Steama:
Jeżeli kupiłeś Dark Souls Prepare to Die przed 15 grudnia w wersji płytowej lub bezpośrednio z GfWL Marketplace, cyfrowo:
Jeżeli kupiłeś grę pomiędzy 15 grudnia a 16 lutego, wystarczy zacząć od kroku 4.

Czytaj dalej
34 odpowiedzi do “Rozpoczęła się migracja Dark Souls z Games for Windows Live na Steama”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Nareszcie! Po małym opóźnieniu (start był pierwotnie planowany na listopad) mamy możliwość przeniesienia save’ów i osiągnięć z Dark Souls: Prepare to Die z Games for Windows Live na Steama. Całość trwać będzie dwa miesiące, więc lepiej nie zwlekać.
Co będzie jak powiem że nie działa ? (gra się odpala ale żadnych sejwów nie wyszukuje i daje tylko opcję nowej gry)
Pytanie do darksoulowiczów pecetowych – czy na Steamie zapisują się już osiągnięcia z gry? (swój egzemplarz kupiłem ok. miesiąc temu, odpaliłem raz i wiem, że gra normalnie podpięła się pod steam, ale nie zapisywały się wówczas jeszcze osiągnięcia). Nie zależy mi na samym imporcie osiągnięć z Games for Windows, bo takowych nie mam – zależy mi na działających osiągnięciach w steamie… Dzięki z góry za odpowiedź.
Tak osiągnięcia już działają.
Wallhior, dzięki! W takim razie po przygodzie z DA:I i Lords of the Fallen wyruszam szlakiem Dark Souls 🙂
Ale niestety family sharing dalej nie działa 🙁 . A mam to na innym koncie i by mi to ułatwiło wiele 😛
Co będzie jak powiem że już działa ? Dopiero za drugim razem zaskoczyło (cofnąłem ustawienia z edition 2.0, Steam dossał stare pliki, z powrotem zmieniłem na edition 2.0 i już hula). Swoją drogą…ciekawi mnie czy cokolwiek przy okazji naprawili w wersji PC (mam wrażenie że mi płynniej kursor w menu chodził XD) czy olali to totalnie i gra dalej pozostaje jednym z najgorszych portów ever w historii gier
@KafarPL|A włączyłeś grę przed przełączeniem się na Betę? To istotny krok, bo właśnie wtedy gra aktualizuje save’y do postaci w jakiej mogą być wyszukane przez nową wersję.
Posiadam już przypisane do konta na Steamie „Dark Souls”, ale jeszcze nie odpalałem nigdy gry(nic nie mówcie na ten temat proszę 😀 ). I mam takie małe pytanie: czy muszę uruchomić grę, czy też po 16 lutym będę mógł to zrobić bez problemów, bo ani sejwów ni osiągnięć nie posiadam. Szięki z góry
Nic nie naprawiono – to jest nadal czysty port z Xboxa 360, a teraz szczegóły:- wystarczy pobrać grę, a następnie w jej właściwościach na Steamie włączyć dostęp do patcha beta|- włączyć jeden raz grę i w ustawieniach grafiki ustawić żądaną rozdzielczość i wyłączyć antyaliasing oraz motion blur|- pobrać najnowszą wersję DSFix 2.3, skonfigurować pod siebie i wrzucić do katalogu DATAGra działa i nic się nie sypie – póki co testowo jeden raz wezwałem sobie pomocnika – wygląda na to, że wszystko ok!
I oczywiście nie działa z DSFix 🙁
w sumie mam wersję na PCta i na PS3. Nawet po patchach i po podłączeniu pada wersja PC nie umywa się do wersji konsolowej. Zdecydowanie Dark Souls to gra która powinna być przeznaczona tylko na konsole.
@wernetto Raz, że ograniczanie liczby potencjalnych nabywców, dwa, że jako posiadacz wyłącznie PC, też chciałem sobie w takie produkcje pograć – tak więc, jestem zdecydowanie przeciwny ograniczaniu się do jednej platformy. Ponadto, w czym niby konsolowa wersja jest lepsza od PCtowej? W drugiej można odblokować płynne 60 FPSów, podkręcić grafikę ułatwić sobie łączenie ze znajomymi, a pada i tak można sobie podpiąć. Cheaterzy są na obu platformach. Więc gdzie niby plusy?
zadymek, łap: http:blog.metaclassofnil.com/?p=652 🙂
Niestety jakoś DSM Fix też odszedł w niebyt i nic nie znalazłem do nowej wersji gry… :/
a nie działa ta poprzednia wersja (dsmfix08)?
@Cartmanc2 Nie musisz jej odpalać, ale jeśli odpalisz ją przed 16 lutym to włącz ową betę, inaczej stracisz save’y po tej dacie.
@gramofon23 Już wrzepiłem to w grę. Ale marny z tego pożytek jak DSMfix nie działa:/|Spróbuję pogmerać w ustawieniach -poprzednim razem też nie działa od startu, dopiero po ponownym uruchomieniu gry.
Nie mogę dodać key’a do steama, miał może ktoś podobny problem?
Jako, że poprzednią postacią miałem ledwo 20 lvl to zacząłem od nowa kapłanem, bo chyba tylko nim wcześniej nie grałem. Jakoś lepiej mi się teraz gra ;d
Ostatnio, gdy przy tym grzebałem – z tego, co pamiętam – to nie działał mi dsmfix09, ale działała poprzednia wersja – dsmfix08…
Zadymek, wejdź w dsmfix.ini i zmień „ui_mouse=1” na „ui_mouse=0”. Jeśli podczas gry pojawia się kursor – wejdź w DSfix.ini i zmień „disableCursor 0” na „disableCursor 1”
@gramofon23 No ładnie, nie dość, że nie widzę kursora, to jeszcze muszę zrezygnować z 1 z 2 najważniejszych atutów myszki w tej grze (a nawet z myszą obsługa UI w Dark Souls zakrawa na masochism). THX anyway.
@Sabi a gdzie ja napisałem, że powinni ograniczać potencjalnych nabywców? Napisałem, że to po prostu typowo konsolowa gra. Grało mi się 100 razy lepiej na PS3 niż na PCie po patchach. Nie grałeś w drugą wersję, więc nie widzisz różnicy. 60 klatek na sekundę jest dla mnie zbędne, bo nie jestem PCnazi i takie rzeczy nie mają dla mnie znaczenia. Gra moim zdaniem zdecydowanie lepsza na konsoli (mniej błędów). Zresztą i tak Demon’s Souls zjada oby dwa Dark Soulsy na śniadanie
@wernetto Co kto lubi, moim zdaniem Dark Souls >= Demon’s Souls > Dark Souls 2.|Mam nadzieję, że w wersji na Steam’a będę mógł odblokować aczika za „dobre” zakończenie, bo w GFWL mi się zabugował, wszystkie inne włącznie z The Dark Soul mam 😛 To jedyna gra w której chciało mi się odblokowywać wszystkie osiągnięcia i szkoda by było gdyby mi je wcięło.
@wernetto|1. 60 fps to powinien być standard i bezwzględne minimum. Zabawne jest to, że dawniej więcej gier konsolowych chodziło w 50 fps (ech, te palowskie 50hz), dziś wmawia się ludziom, że 25-30 fps jest bardziej „filmowe”.|2. Grało Ci się 100x lepiej na ps3? Nawet w Blighttown? Moje konsolowe DS wylądowało na allegro, rozmazany pokaz slajdów mnie nie bawi. |3. Dlaczego wg Ciebie gra powinna być wydana tylko na konsolach? Nikt nie traci na tym, że wydali ja też na piecach, a zyskują i gracze i twórcy.
@wernetto|”Zdecydowanie Dark Souls to gra która powinna być przeznaczona tylko na konsole.” Sabi ma rację, to ograniczanie nabywców i strzelanie sobie w stopę.
najważniejsze że acziki przeniesione a i multi chyba lepiej działa bo nie było żadnych problemów z połączeniem , jak nigdy
@wernetto – „Gra moim zdaniem zdecydowanie lepsza na konsoli (mniej błędów).” to znaczy że ukończyłeś wersję na PC żeby mieć porównanie ? Ograłem na PS3 jakieś pół gry gdy pojawiła się wzmianka o edycji PC. Poczekałem cierpliwie na ową edycję, potem na fix a w trakcie gry wgrałem tektury w HD. Gra to port z X360 więc ma dokładnie te same bugi, więcej zawartości o DLC, lepszą grafikę, płynniejszą zabawę i krótsze czasy ładowania. Grało mi się 100 razy lepiej na PC. 60FPS vs 30 na konsolach to ogromna różnica
Ktoś sie orientuje czy multiplayer został naprawiony ? bo wcześniej, czy to w coopie czy w najazdach, połączenie się z kim kolwiek to jakiś dramat.
@Mattyah „rozmazany pokaz slajdów mnie nie bawi” dobra już wiem, że nie grałeś na PS3. Mnie nie bawi festiwal błędów na PC.|@kamil999666 tak
Wielkie dziękuję dla ciebie Kawalorn za rozwianie moich wątpliwości
To teraz czekam na migrację GTA IV…
Nie mogę się zalogować do „games for windows live”. Jest już offline czy co?