rek
rek

Chwyćcie za coś stabilnego: Mamy trailer i informacje na temat Ghost in the Shell Online

Chwyćcie za coś stabilnego: Mamy trailer i informacje na temat Ghost in the Shell Online
Jak zareagowalibyście, gdybyśmy powiedzieli wam, że Nexon produkuje nowy shooter oparty o klasy? W porządku. A gdybyśmy dodali, że rozgrywać się on będzie w uniwersum Ghost in the Shell? Skorzystajcie z dobrej rady z tytułu newsa i obejrzyjcie z nami pierwszy trailer produkcji.

Nie wiadomo jeszcze do końca, jak gra się będzie ostatecznie nazywać (zwłaszcza że może zmienić nazwę kiedy/jeśli pojawi się na zachodzie). Dlatego zamiast kręcić się gdzieś pomiędzy Ghost in the Shell Stand Alone Complex Online i Ghost in the Shell First Connection, na razie będziemy na nią mówić Ghost in the Shell Online.

Wiadomo, że będzie to sieciowa strzelanka drużynowa. Ale dość tych ton wyczerpujących informacji – jest przecież zwiastun:

rek

29 odpowiedzi do “Chwyćcie za coś stabilnego: Mamy trailer i informacje na temat Ghost in the Shell Online”

  1. Dawid „spikain” Bojarski 20 listopada 2014 o 09:44

    Jak zareagowalibyście, gdybyśmy powiedzieli wam, że Nexon produkuje nowy shooter oparty o klasy? W porządku. A gdybyśmy dodali, że rozgrywać się on będzie w uniwersum Ghost in the Shell? Skorzystajcie z dobrej rady z tytułu newsa i obejrzyjcie z nami pierwszy trailer produkcji.

  2. Jak bym zareagował? Nijak. W ogóle mnie nie ruszają japońskie cosie, a zwłaszcza japońskie cosie online.

  3. Ni! cholery nie wiem co to jest, ale te twarze jakby żywcem wyjęte z anime, rozbawiają mnie do łez.

  4. Ghost in the Shell to Anime z tych „Wyższych Półek”, czyli nie ma tutaj jakiś Cycborgów albo kretyńskich żartów. Polecam obejrzeć tym kto jeszcze nie widział, a interesuje się filmami. Co do ogłoszenia gry, to jestem na tak, ale oby nie zdechła ta gra pod naporem idiotycznego programu mikrotransakcyjnego, tak jak to było z Exteel.

  5. „sieciowa strzelanka drużynowa” – to ja podziękuję i czekam dalej na Cyberpunk 2077.(fakt twarze z anime powinny zostać w anime a gra z grafiką aspirującą do realistycznej poza tym renderowana powinna mieć normalne twarze)

  6. Trochę mnie denerwowała ta cenzura w trailerze. Nie rozumiem obecnej polityki japońskiej co do pokazywania bardziej brutalnych scen. Kiedyś z tym nie było problemu, a teraz w jakiejś produkcji anime to bywa nawet, że 3/4 ekranu zaczernione by ukryć odpadającą głowę lub by nie było widać wbitego miecza w brzuch. |Co do samej gry, zobaczymy co z tego wyjdzie, może się skuszę, bo się kiedyś oglądało GitS 🙂

  7. Słabe, oklepane schematy, mało kreatywny gameplay, nic tu nie ma ciekawego. Żerowanie na bardzo dobrej serii anime :/ |Przykro mi koledzy ale , takich gierek jest sporo, a ta produkcja poza nawiązaniem do gits, nic wiecej nie oferuje.

  8. @boggoo To nie jest cenzura. Ta twarz w czapce to symbol jednego z antagonistów z anime Ghost in the Shell: Stand Alone Complex. Ten znak zawsze zasłaniał jego własną twarz w mediach i na kamerach monitoringu, także dla ludzi ze sztucznie zmodyfikowanymi oczami, co chyba jest powszechne w świecie GitS. Ogólnie bardzo polecam film Ghost in the Shell i serial z podtytułem Stand Alone Complex, to dla mnie wielu innych wielka klasyka gatunku.

  9. @Koyuki no, ale osobiście tego w grze bym nie chciał. Mimo to, jest to jednak jakaś forma cenzury, ale tak wpleciona jako element świata w którym toczy się akcja.

  10. @boggoo Jakiej polityki Japońskiej. Wydawcą jest NEXON Kr, trailer i gra jest pokazywane na Gstar-2014 w Korei.

  11. @Koyuki Cóż, tutaj niestety logo Laughing Mana zostało ewidentnie wykorzystane właśnie jako cenzura dla zamaskowania headshotów (w sumie nie wiem po co). Co do „veta” odnośnie animcowych twarzy w grze powstającej na bazie anime, która ma się ukazać w Japonii.kekA wygląda to wszystko całkiem spoko, ale ja jednak wolałbym zwykły shooter (mniej nastawiony na dróżynówkę), tak żebyśmy nie wcielali się jednak w agentów Sekcji 9. Myślę, że w kwestii GitSa wolę jednak pozostać przy anime. :]

  12. Jedyne co widzę jakkolwiek interesującego, w porównaniu do wielu innych strzelanek multiplayerowych, to dzielenie się umiejętnościami z sojusznikami, co dla mnie oznacza tyle, że pojedynczy gracz może zdziałać o wiele mniej, a najefektywniejszym podejściem jest bieganie jak największą kupą. Szkoda, bo Ghost in the Shell to dobra marka, a pokazana gra nie zdaje się wcale z tego korzystać. Zmień nazwę, kolor włosów paru postaci, a inną ogól/doklej brodę, i już nic to z Ghost in the Shell wspólnego nie ma.

  13. Sam zamiast sieciowej strzelanki wolałbym zwykłą grę akcji lub RPG jak przykładowo Deus Ex. Tak to marka się tylko będzie marnować, a szkoda, bo anime genialne.

  14. Przypomniałem sobie, że nie ograłem jeszcze Ghost in the Shell na PS2 xD|Znana seria nie gwarantuje sukcesu w każdej dziedzinie, ale mam nadzieję, że gra będzie z niej czerpała pełnymi garściami.

  15. [Chwyta się za głowę] Tak dobrze? OK, to co to jest Ghost in the Shelli i dlaczego ten news miałby kimś wstrząsnąć? Chodzi o dorobek firmy Nexon?

  16. @zadymek Ghost in the Shell to legendarna japońska seria łącząca klimaty cyberpunku z thrillerem politycznym i akcją. To jedna z najbardziej uznanych mang i anime na świecie. Problem w tym, że elementy akcji były tam raczej skutkiem wydarzeń związanych z głównymi elementami GitS – polityką i filozofią cyberpunku. Bogate i interesujące uniwersum zostaje sprowadzone do poziomu codopodobnej strzelanki, a GitS zasługuje na o wiele ambitniejszą produkcję.

  17. @Koyuki Czyli jednak autorowi chodziło o to co zrobił z marką Nexon 😉

  18. @Koyuki – twój komentarz to piękny komentarz:) to tej gry. Nic dodać nic ująć.

  19. Świetna informacja dla kogoś kto oglądał tą serię 😀 Szkoda, że tylko strzelanka :/ , ale i tak z chęcią zagram.

  20. Oczywiście musieli zrobić z tego robackie online.

  21. Jak tak oglądałem ten trailer to myślałem, że patrze na GR:Phantoms w pierwszej osobie albo Blacklight: Retribution. Nic nowego.

  22. @Wcogram no zapomniałem, że to Nexon robi. Ale wykluczyć nie można, że skoro gra jest tworzona na bazie japońskiej produkcji jaką jest seria GitS to mogli jakoś „wymusić” taką cenzurę w trailerze.

  23. Nie ma to jak wziąć jedno z największych osiągnięć japońskiej sztuki (i mówi to ktoś, kto anime/mangi nie lubi), a następnie rozwodnić je do formy sieciowej strzelaniny. Gdyby coś podobnego spotkało Deus Exa, jako fan uznałbym to za osobistą zniewagę i domagał się satysfakcji. Z drugiej strony, pamiętając Invisible War…

  24. Z jednej strony się jaram, bo Ghost in The Shell, jedna z nielicznych japońskich kreskówek, które nie tyle nie powodują u mnie odruchu wymiotnego, co naprawdę mi się podobają, ale z drugiej strony… Sieciowa strzelanka? :/ |BTW, ten kill share, to zapowiedź prawdziwej oceny sposobu gry gracza w zespole?

  25. @zadymek no i bracia Wachowscy zostali oczarowani GITSem, że zrobili Matrixa.

  26. GitS byłby świetny jako coś w stylu Deus Ex. Jako sieciowa strzelanka… Moim zdaniem to straszliwe niewykorzystanie potencjału.

  27. Spikain is hyped on GitSO, And I’m sitting here, waiting Cyberpunk 2077~~ Nie ma co się chwytać, bo jak na moje oko, dostajemy Crysisa MP w kiepskiej oprawie graficznej.

  28. NIE ONLINE. Rzygam online, jedynym wyjątkiem tanki. Niech się ktoś poważny za singla weźmie. Od tej wersji będę się trzymał najdalej, jak to tylko możliwe.

  29. GraczPrzodowy 7 kwietnia 2015 o 17:15

    Trochę jak Ghost Recon Online tylko w pierwszej osobie.

Dodaj komentarz