rek
rek

Final Fantasy XV oficjalnie zmierza na pecety [WIDEO]

Final Fantasy XV oficjalnie zmierza na pecety [WIDEO]
Przygotowany przez Nvidię i Square Enix pierwszy zwiastun obiecuje szereg poważnych usprawnień graficznych względem konsolowej wersji z zeszłego roku. Czytaj: gra będzie zajmowała 170 GB (!).

Jeszcze na zeszłorocznym Gamescomie ze stanowisk Square Enix graczy straszyła nieustannie zgrzytająca, przypominająca miejscami czasy PS2 wersja Final Fantasy XV na konsole (szczęśliwie odratowana przed premierą, co musiało wymagać tytanicznego wysiłku). W tym roku w Kolonii japońska firma po długim oczekiwaniu zapowiedziała windowsową edycję swojego hitu. Gra ma pojawić się na Windows Store, Originie i Steamie oraz zaoferować „ostateczną jakość ostatecznej fantazji”. Wśród wymienianych usprawnień znajdują się tekstury 4K w wysokiej rozdzielczości, obsługa Dolby Atmos, ambient occlusion wysokiej jakości, nowe cienie, technologia renderowania realistycznej trawy, zaawansowana symulacja włosów oraz znacznie bardziej wiarygodny ogień. Gra pozwoli nam też podziwiać ratowany przez księcia Noctisa świat Eos z perspektywy pierwszej osoby.

Premiera na początku przyszłego roku. Lepiej zacznijcie już sprzątać na dyskach twardych, bo gra zajmować ma na nich aż 170 gigabajtów. Oprócz tego zalecane wymagania do 4K mówią o monitorze obsługującym HDR, karcie graficznej GF 1080Ti, procesorze Intel i7 3.4GHz/Ryzen 7 17000 i 16 gigabajtach RAM. 

rek

43 odpowiedzi do “Final Fantasy XV oficjalnie zmierza na pecety [WIDEO]”

  1. Freaking finally

  2. Ha haa. A juz planowalem PS4 kupic zeby to i kilka innych gierek ograc. No to skreslamy to z listy powodow zakupu PS4. 4k Quality, nachodze 😀

  3. YEAH! No to wiem na co sobie kasę odłożyć 🙂

  4. Do tego DeathStranding ograć i konsole już mnie nie interesują.|PS3/X360 to ostatnia generacja która była warta posiadania.

  5. Jest ktoś kto się tego nie spodziewał?

  6. @Angrenbor ja się spodziewałem, że prędzej czy później FFXV trafi na PC 🙂 Tylko pytanie na jakiego Windowsa? Bo na stronie nVidii widzę, że obsługiwać ma DX12, więc boję się trochę, że tylko Win10 będzie. No, ale mam nadzieje, że M$ nie wymusimy tylko tego systemu(aktualnie na Win7 jestem). |@hexenisalive no też czekam na Death Stranding, ciekaw jestem co Kojimie z tego wyjdzie, bo o fajna grafika to już niemal pewnik 😉

  7. Ograłem na PS4 i stwierdzam, że dawno nie grałem w tak poszatkowaną i bezsensowna grę.

  8. Aż jestem ciekawy jakości portu, bo Square Enix to partacze. Ja tam już czekam tylko na remake 7, bo ograłem 15 rok temu i dupy nie urwała :s

  9. „Przygotowany przez Nvidię i Square Enix” ohoh czyli tragiczny port niemal pewny xD

  10. Mam do powiedzenia tylko jedno…:)

  11. @hexenisalive Masz na myśli ten Death Stranding którego wydawcą jest Sony Interactive Entertainment. To chyba będziesz musiał się konsolą PS4 zainteresować 🙂 No masz ci los a byłeś tak blisko.

  12. @Selekt co nie wyklucza, że po prostu gra może wyjść w późniejszym terminie na PC. Bo kiedyś Kojima powiedział, że gra byłaby tymczasowym exclusivem dla PS4.

  13. @boggoo|No ludzie na boga przestańcie już płakać o tego dx12. Z jednej strony płacz jak gra wspiera tylko dx12 a z drugiej płacz jak gra jest okropnie zoptymalizowana i że dx12 jest do niczego. Dx12 jest potężnym API, ale jest jedna rzecz która go ogranicza, wszyscy tworzą gry kompatybilne z dx12 i dx11. Najwyższa pora żeby wydawcy całkowicie porzucili dx11 i zaczęli przystosowywać swoje silniki do działania z dx12.

  14. A odnośnie gry: jestem ciekawy jaki sprzęt będzie potrzebny żeby odpalić te wszystkie efekty od Nvidii: 4x Titan X?

  15. Ja się bawiłem przy XV przednio. Na pewno o wiele lepiej niż przy VIII i IX. Ale gorzej niż VII, to jakby oczywiste. Czyli nawet tak niedorobione XV to i tak najlepsze FF od lat.

  16. @Selekt Albo poczekać, aż Death Stranding pojawi się w PlayStation Now, a sama usługa trafi do Polski.|No masz ci los a byłeś tak blisko żeby komuś dopiec :).

  17. @Scytian|Nie. Najwyższa pora, żeby zaczęto produkować gry na Vulkanie, który nie wymaga win10 i jest szybszy od dx12.

  18. @Typr|Tak Vulkan byłby najlepszym wyjściem, ale to technologia oparta o architekturę AMD, Nvidia ma większość rynku więc Vulkan ma marne szanse na wybicie się.A tak w ogóle to dodali wymagania, chwalili się że gra będzie działała w 4k to mam nadzieję że to wymagania do 4k, bo jak gra w FHD będzie wymagała topowego GPU to będzie to oznaczać że SQUARE osiągnęło szczyt okropnej optymalizacji 😀

  19. Yhm, no fajnie.

  20. Wymagany monitor z hdr… czyli co na monitorze z full hd nie da się odpalić?

  21. No to sobie pohasamy emo boys bandem 😀

  22. @Scytian Problem polega na tym, że DX12 poprawia wydajność… na jednostkach AMD. Na Nvidii różnica często jest naprawdę mała, a nawet zdarza się gorsza niż na DX11 (Quantum Break)

  23. @kraska10|Zdajesz sobie sprawę że FHD nie wyklucza HDR, rozdzielczość nie ma wpływu na HDR. Poza tym monitor z HDR jest REKOMENDOWANY a nie wymagany, oznacza to tyle że gra będzie obsługiwać HDR więc żeby osiągnąć maksymalną jakość obrazu potrzebny będzie monitor z HDR.

  24. Trza będzie nowy dysk kupić xD

  25. Tekstury 4K w wysokiej rozdzielczości… Czy aby 4K to nie jest właśnie wysoka rozdzielczość?

  26. @Aargh|A jakie to ma znaczenie w tej chwili, w sumie to że właścicielem Vulkana jest ktoś powiązany z Nvidą pogarsza jego sytuację. W tej chwili najlepszą opcją dla Nvidii byłoby pogrzebanie nowych API.

  27. @Ikdluke No i grać poprzez badziewne strumieniowanie z okropnym input lagiem? Nie dzięki.|No masz ci los, a byłeś tak blisko trafionej riposty.

  28. To są wymagania do grania w 4K, w późniejszym terminie opublikują zwyczajne wymagania zalecane i minimalne.

  29. Nadchodzą czasy kiedy komputer niskiej klasy będzie w stanie, niczym niskiej klasy smartfon, przechować jednocześnie jedną grę XD

  30. @boggoo „Death Stranding is a trademark of Sony Interactive Entertainment America LLC”. MGS V koszt produkcji 80$ mln. bez kosztów promocji. które w przypadku Wiedźmina 3 wyniosły 35$ mln. Horizon Zero Dawn koszt produkcji 47$mln. bez kosztów promocji. I teraz Sony kupuje prawa do marki nowej gry Kojimy… który dopiero zakłada swoje studio, nie ma żadnego gameply’u z gry, jedynie początkowe koncepcje… i wie jak skończyła się współpraca Kojimy z Konami… i później wydaje grę na PC 🙂

  31. @boggoo Wszystko układa się w „logiczną” całość 🙂 No ale w życiu wszystko jest możliwe. Jednak patrząc na to jak Kojima skończył współpracę w Konami to nie widzę żadnej alternatywy kto mógłby wyłożyć ciężką kasę na projekt który nawet własnego studia wtedy nie miał :)… i na dzień dobry Kojima do SONY – 'Dawać kasę, gra będzie jak zrobię, a później wydajemy też na PC” 🙂 Dla mnie jest to nielogiczne i dla tego mam wątpliwości czy ta gra wyjdzie na PC.

  32. CzlowiekKukurydza 21 sierpnia 2017 o 16:15

    Kozak. Jeśli to są wymagania do 4K to spokojnie pogram w 1080p. W końcu nowy FF na PC, a nie ciągle te remejki, porty portów, itd.

  33. @Selekt ja jestem dobrej myśli. Poza tym Kojima nie jest człowiekiem znikąd 🙂 Więc jak pisałem, Kojima w jednym z wywiadów wspominał, że gra byłaby tymczasowym exclusivem na PS4, więc trzymam go za słowo. No, ale zobaczymy co na to SONY 🙂

  34. @bogoo|Żadna gra reklamowana logiem ”Sony Interactive Entertainment” nie wyszła na pc od lat 90.

  35. @Boggoo Nie ma takiej siły na świecie która przekonała by Sony żeby wydali death stranding na pc jedyną taką możliwością będzie psnow czyli pewnie za około 10 lat bo po pierwsze aktualnie dostępne jest tylko w kilku krajach więc zanim usługa dotrze do polski to trochę poczekamy, a po drugie psnow ma na chwilę obecną mała bibliotekę gier i nie ma tam żadnych top exclusivów jakie wyszły w ostatnim czasie (persona, uncharted, horizon itd) więc myślę że sony nie będzie pakowało od razu nowych tytułow do ps now

  36. ~~kontynuacja. Tylko raczej odczeka dobre kilka lat przed udostępnieniem ich pctowcom, a jako że nie wiemy dokładnie kiedy death stranding wyjdzie, to produkcja może się jeszcze przedłużyć co wpłynie także na czas w jakim psnow dostanie gierke

  37. @boggoo|Sony finansuje i wydaje Death Stranding. Nie ma szans żeby Kojima to wydał na jakąkolwiek inną platformę, chyba że samo Sony na to pozwoli, a w to wątpię bo oni nie dają jeść innym ze swojego koryta.

  38. „tekstury 4K w wysokiej rozdzielczości” ? a czy były kiedyś w niskiej ? 😀

  39. Uff, dobrze, że fundusze nie pozwoliły mi kupić wersji na PS4, teraz tylko czekać.

  40. mam nadzieję że nie będzie koniecznie wymagać SSE4 no i że da się włączyć niższe detale, jak dla mnie mógłby wyglądać nawet jak na ps2

  41. Ciekawe czy coś z tego trafi na Xbox one x

  42. Grałem na PS4. Jeśli jedyną różnicą są 4K i 60 klatek…. to średnio. Dla fana FF na pewno must, ale dla mnie 8/10 max. Na PS4 są jednak o wiele lepsze jRPG. Jeśli chcecie dobre jRPGna PC to poczekajcie na Ni No Kuni 2 lub kupcie Nier.

  43. tanie gry https:www.g2a.com/r/gramy-tanio

Dodaj komentarz