rek
rek

Fortnite: Pierwszy milion graczy i nowy tryb jeszcze w sierpniu

Fortnite: Pierwszy milion graczy i nowy tryb jeszcze w sierpniu
Developerzy pochwalili się osiągnięciem na Twitterze.

26 lipca twórcy pochwalili się ponad 500 tysiącami kopii sprzedanymi w pre-orderze, drugie tyle dołączyło w niespełna miesiąc od debiutu gry we wczesnym dostępie. Drugie ogłoszenie pojawiające się w powyższym tweecie zwiastuje tryb survival przewidziany na 29 sierpnia wraz z aktualizacją Survive the Storm, w której można spodziewać się także poprawek w balansie klas postaci. Sam tryb przetrwania ma trwać od trzech do 14 dni w grze. Im więcej czasu mu poświęcimy, tym atrakcyjniejsze nagrody czekają w zamian. Więcej informacji developerzy mają ogłosić w przyszłym tygodniu.

Fortnite po okresie we wczesnym dostępie ma zostać wydany jako gra free-to-play. Stanie się to jednak nie wcześniej niż w 2018 roku.

rek

6 odpowiedzi do “Fortnite: Pierwszy milion graczy i nowy tryb jeszcze w sierpniu”

  1. Szkoda że gra nie jest nie za darmo… A w przyszłym roku Hype opadnie i pewnie nie zagram.

  2. Gdyby była tańsza to bym się skusil, a tak rok czekania, wyjdzie w tym czasie nie jedna dobra i ciekawa gra przez co o grze na pewno zapomnę jeśli nie odniesie dużego sukcesu

  3. Antimasterplan 19 sierpnia 2017 o 18:24

    A ja chyba właśnie się skuszę (ale to dopiero jutro – będzie w sam raz na spokojną niedzielę), bo ostatnio brakuje mi właśnie czegoś takiego lekkiego i to w (całkiem nie wymuszonym) co-opie. Do tego, patrząc po youtubach i innych mediach, wygląda i „gra” to całkiem solidnie i spójnie, martwią mnie jedynie informacje o tzw. pay to progress, kiedy osiągnie się „wyższe poziomy”, ale to już chyba sprawdzę „na własnej skórze” – wygląda na to, że zawartości i zabawy jest i tak mnóstwo 🙂

  4. GandalfCzarny 20 sierpnia 2017 o 10:11

    Serio? Ludzie grają w tę nudną podróbę Orcs Must Die? Gdzie my jako gracze zmierzamy? O.o

  5. KnightfromVegas 20 sierpnia 2017 o 12:59

    @GandalfCzarny |Chyba zapomniałeś po co są gry.

  6. Gdzie ten rynek gier zmierza? Z jednrazowo-płatnych produkcji gry zamieniają się w usługę, za którą trzeba „płacić bez przerwy”…

Dodaj komentarz