
Śródziemie: Cień wojny – Gameplay zabiera nas na wycieczkę do Cirith Ungol [WIDEO]
![Śródziemie: Cień wojny – Gameplay zabiera nas na wycieczkę do Cirith Ungol [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/5b2ab0c3-1a23-4061-8d9e-72b8db363e9d.jpeg)
Twórcy zapraszają do "podniebnej fortecy".
Najnowszy materiał z Cienia wojny koncentruje się na regionie Cirith Ungol, kojarzonym przede wszystkim z tunelami Szeloby. Autorzy omawiają jednak mocno rozbudowaną wertykalnie wysokogórską fortecę, zachwalając zwłaszcza jej zalety wizualne. Z nagrania można się dowiedzieć, że podczas produkcji gry stosowano technikę fotogrametrii, wykorzystując ją między innymi do tworzenia realistycznie wyglądających skał. Jeśli obejdzie się bez niespodzianek, efekty prac grafików (i całej reszty) będziemy mogli osobiście sprawdzić 10 października.

Czytaj dalej
5 odpowiedzi do “Śródziemie: Cień wojny – Gameplay zabiera nas na wycieczkę do Cirith Ungol [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Twórcy zapraszają do „podniebnej fortecy”.
Do premiery opowiedzą chyba o wszystkich regionach i postaciach występujących w grze, bo po co je samemu poznawać, skoro można włączyć filmik na youtube i dowiedzieć się o każdym pagórku w danym regionie.|Lepiej, żeby yeraz pokazali, jak prezentuje się proces nabywania darmowej waluty i ile w tym jest grindu, bo skoro są mikropłatności, to pewnie też jest i grind.
@Scorpix,|Dlatego ja nie śledzę, a wręcz można powiedzieć, że unikam jakichkolwiek filmików od devów tak na pół roku przed premierą tytułu. Nie chce sobie spojlerować gry. Akceptuje fakt, że to czéść szeroko zakrojonej kampanii promocyjnej podsycającej zainteresowanie grą i gdyby tego nie było, gry sprzedawałyby sie zdecydowanie gorzej. Akceptuję, choć nie rozumiem. Nie rozumiem po co ludzie chcą wiedzieć WSZYSTKO przed premierą, choć może u mnie stąd, że największą frajdę daje mi odkrywanie tego samemu.
No i jest jak piszesz, spojlerują o kwestiach fabularnych, a to o czym powinni mówić w tym momencie czyli mechanika, model biznesowy itd pomijają. Choć mogę się mylić, bo opieram się na tym co napisałeś. Jak wcześniej pisałem, nie śledzę ich devs’ diary.
@Xellar|U wielu osób, w tym u mnie, zainteresowanie grą twórcy zdążyli już skutecznie ugasić samą tylko zapowiedzią wprowadzenia mikropłatności („nieobowiązkowych”, he, he…). Proponuję rzucić okiem na prezentację tego systemu w akcji, a zapewne zauważysz, że tak naprawdę zbudowano wokół niego całą rozgrywkę. Jeśli teraz nie zareagujemy i będziemy im wpychać do kieszeni pieniądze, wkrótce takie zagrywki staną się rakotwórczym standardem na miarę DLC.