
Dark Souls jako karcianka [WIDEO]
![Dark Souls jako karcianka [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/ea673657-b286-46a1-8ee7-099ea1647301.jpeg)
Przygotujcie się na śmierć przy stole.
Dark Souls: The Card Game autorstwa Steamforged Games ma być kooperacyjną grą karcianą dla 1-4 graczy. Podróżując przez wyjątkowo niegościnny świat, zabiją oni rzesze przeciwników i zgarną dusze oraz skarby. W podstawowej wersji gry znajdzie się ponad 400 kart przedstawiających przeciwników (w tym 4 bossów), wyposażenie i umiejętności, opartych oczywiście na komputerowej trylogii From Software. Więcej szczegółów o grze znajdziecie pod tym adresem.
Zamówienia na karciankę można składać tutaj, a premiera planowana jest na luty 2018. Podstawowe zasady gry zostały przedstawione na poniższym filmie:

Czytaj dalej
5 odpowiedzi do “Dark Souls jako karcianka [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Przygotujcie się na śmierć przy domowym stole.
Absurdalny poziom trudności i ciągłe umieranie w Dark Souls to mit rozpropagowany przez marketing. Powiedziałbym, że częściej ginie się w Call of Duty na weteranie czy w dowolnej multiplayerowej grze FPS lub MOBA (LoL czy CS:GO). W Dark Souls trzeba po prostu uczyć się na błędach i przestrzegać kilku zasad. Eksploracja, rozglądanie się, czy gotowość do wycofania się w krytycznym momencie to recepta na ograniczenie liczby zgonów. Taki na przykład LoL kopie cię po jajach 24/7, zaś Dark Souls tylko za 1 razem.
O wersji planszowej Dark Souls (tego samego wydawnictwa) słyszałem mieszane opinie. Ciekawi mnie jak to wyjdzie tym razem.
@MrAdam|Porównywanie tych gier pod tym względem nie ma większego sensu. Śmierć w grach typu LoL czy CS:GO to statystyka – jeżeli idzie ci dobrze, to trafiasz do wyższej dywizji/ligi i konkurujesz z silniejszymi przeciwnikami, dzięki czemu gracze o nawet bardzo odmiennych umiejętnościach mogą mieć zbliżone death ratio. W DS jest tak jak mówisz, rzadko zdarza się sytuacja, że nie można iść do przodu z powodu zbyt silnych przeciwników. Przeważnie to niecierpliwość gracza go zabija.
@MrAdam|Zapomniałeś o cudzysłowie i dopisku Quaz 🙂