
Assassin’s Creed Origins pozwoli zwiedzać grobowce

Jak wiadomo, akcja najnowszej odsłony Assassin’s Creed będzie toczyła się między innymi w Egipice, więc możliwość penetrowania zakamarków potężnych grobowców nie powinna nikogo dziwić. Twórcy zapewniają, że przyłożyli się do roboty i starali się sprawić, by każdy z nich wyglądał na tyle realistycznie, na ile to tylko możliwe. Podczas projektowania lokacji regularnie konsultowano się z historykami, by nabrać większego pojęcia o tym, jak w rzeczywistości wyglądały tego typu miejsca. W trakcie zabawy zwiedzimy ich co najmniej kilka, a część bazuje na realnych strukturach, które zbadali autorzy gry. Przykładowo układ sal i korytarzy jednej z piramid przeniesiono z realnej budowli, ale przygotowano też kilka fikcyjnych niespodzianek w rodzaju ukrytych komnat. Jeśli chodzi o rozgrywkę, grobowce będą stawiały przede wszystkim na zagadki środowiskowe, co oznacza, że najpewniej możemy spodziewać się czegoś w rodzaju analogicznych miejsc z Assassin’s Creeda II.

Czytaj dalej
19 odpowiedzi do “Assassin’s Creed Origins pozwoli zwiedzać grobowce”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Podczas ich tworzenia kontaktowano się z historykami, by upewnić się, że wszystko będzie jak należy.
A czy Ubi$oft konsultował się z historykami w sprawie gigantycznych hydro-węży ?
@Somi88 tak, są one tworami obcej rasy zwanej Goa’uld.
@Somi88|W jednym z wywiadów, które oglądałem zapytano o tego wielkiego węża. Sprawa jest prosta, projektant gry powiedział, że mogą się zdarzyć w misjach sytuacje gdy zostaniemy np odurzeni jakimś narkotykiem i główny bohater doświadczy różnorakich wizji. Podobny motyw był w AC3, gdy lataliśmy jako orzeł ;p Ja się AC Origins jaram, każdą część przeszedłem 2 razy i pierwszy raz postanowiłem zamówić pre-order ;p
@Graedl|https:i.ytimg.com/vi/tstBCDNlJ30/hqdefault.jpg
@Rincevind|Wien, zgrzeszyłem przeciw zdrowemu rynkowi gier 🙁 ale to pierwszy raz w życiu, bo jestem fanbojem i miałem zniżkę na Uplay’u za punkty ;p
Ciekawe, czy będą Annunaki.
Anunnaki*
Nie spodziewałem się Stargate w tym wątku
Coś jak AC2? Mi pasuje.
Plus za takie pomysły, uwielbiam zwiedzanie pozostałości po starożytnych cywilizacjach (patrząc na nie ze współczesnego punktu widzenia)
Przecież ta nowa cześć AC to jawne fałszowanie historii (pomijając już te fantastyczne monstra) gramy czarnoskórym ale reszta Egipcjan jest już nie. Przecież rzeczą oczywistą jest że starożytni Egipcjanie byli czarnoskórzy i to oni zbudowali cywilizacje egipską. Jak Ubisoft najbardziej tolerancyjna i progresywna firma w branży mógł tak zakłamać rzeczywistość ,wstyd.
@Somi88|WE WUZ KANGZ N SH*T!|Ale tak na temat, zdalnie sterowane strzały jak wiadomo były normą w Egipcie.
@ApoX ta i orły dorny , strażnicy którzy nie widzą ciebie z dwudziestu metrów bo jesteś na paru metrowym | murze w środku dnia a twój cień pada prosto pod ich nogi.|Good sh**
Wielu pseudohistoryków twierdzi, że piramidy i egipskie obeliski to m.in. przekaźniki energii dla statków kosmicznych pozaziemskich istot 😛 (Polecam kanał History w TV, takich komedii jak tam nie zobaczycie nigdzie indziej :D) |Co za problem więc, że ktoś w grze porozumiewa się ze swoim ptakiem? (Kek, ta gra słów :v)
Znalazłem ciekawy serwis z aukcjami komorniczymi Wszystko od 1zl| | http://www.firebid.wx5.pl| | |Póki co mało znany i łatwo coś wygrać za bezcen 😉 |====================================|Ja wylicytowałem nowego lapka za 190zł
Narkotyczne wizje były znakiem Far Cry’a, ale to Ubisoft, wszystkie swoje pomysły przenosi do każdej gry
Gry Ubisoftu to już się tylko miejscem akcji różnią. Mechanicznie dążą do kompletnej homogenizacji. Jak dla mnie to Origins to po prostu przeniesiony do Jebiptu Wildlands.
Ciekaw jestem nowego Asasyna. Jednak obawiam sie, ze gra okazaze sie rozdmuchanym, pelnym przecietnych aktywnosci pobocznych i co najwyzej przyzwoitych lotow sandboxem. I odbiegnie juz zbyt daleko od bedacych esencja serii skupiena na skakaniu po dachach (na pewno), wspinaczki i skrytobojstwa… Serie widzialbym bardziej jako zdecydowanie trudniejsza skradanke z mniejsza iloscia bardziej ogarnietych straznikow i w ktorej celem sa przedewszystkim ciche zabojstwa, a nie wszystko inne.