
Need for Speed Payback: Tak będziemy tuningować wozy [WIDEO]
![Need for Speed Payback: Tak będziemy tuningować wozy [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/002f15ee-1a98-492b-bac5-3014856d5852.jpeg)
Najnowszy NfS ma spełnić marzenia domorosłych mechaników.
Według zwiastunu możliwości tuningu mają być w Paybacku większe niż kiedykolwiek w serii. Nowe części (tych ma być tu duuuuużo) odblokujemy, wygrywając wyścigi i wykręcając jak najwyższe wyniki. Do tego w otwartym świecie gry będziemy mogli trafić na opuszczone wraki klasyków, które tylko czekają na opiekuńczego właściciela i dadzą się zbudować od zera według widzimisię gracza.

Czytaj dalej
23 odpowiedzi do “Need for Speed Payback: Tak będziemy tuningować wozy [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Najnowszy NFS ma spełnić marzenia domorosłych mechaników.
The Crew Payback
„everything is achievable with time and skill” Czyli beda jakies pierdolki za hajsy
Siemka 🙂 dla mnie ostatni dobry NFS skończył się na Underground 2, choć powracałem do tej serii parę razy to jakoś mnie nie zachęciła do pozostania na dłużej, tym bardziej, że jest na rynku dużo lepszych samochodówek na PC, choćby taka Forza Horizon 3 wg. mnie miażdży konkurencję totalnie, a jeszcze jak wyjdzie Forza motorsport 7 to tylko to będzie się liczyło, wiem może i tam nie ma takiego tuningu, ale za to mamy bardzo dużo modeli samochodów, dobrze prowadzi się maszynki i ładną grafikę 🙂
Przecież to zrzyna z „The Crew”, „karty” upgrade? Odblokowywane w nagrodę za wygrane eventy?|Znajdowanie wraków? Już wystarczy, że Ubi zerżnęło to z TDU-2, to jeszcze EA zrzyna z Ubi. XD
@Condie|Sama przewaga Forzy Horizon polega na tym, że ma bardzo przyjemny model jazdy i wszystko co ma NFS – modyfikacje i jeszcze głębsze ustawienia samochodu. W tej chwili zwyczajnie nie widzę potrzeba przesiadania się na NFS bo model jazdy w tych grach ostro ssie od dobrych paru lat. Seria EA była jeszcze jakąś alternatywą zanim Horizon 3 pozamiatał na PC w segmencie arcadowych ścigałek z otwartym światem.
Underground 2 xD Odrazu przestałem czytać komentarz bo pewnie kolejny fan co nic poza tą wieśniacką odsłoną nie widzi ehhh
I serio ludzi jara to debilne branie każdego zakrętu pseudo driftem? Całkowicie zabija to feeling tego, że jedziemy samochodem. Nie chcę realizmu w typowym arcade bo to zła rzecz by była, ale niech to zachowuje chociaż jakieś pozory – przecież da się robić widowiskowe ścigałki z fajnym modelem jazdy. Po prostu odklejmy samochód od ziemi i sprawmy, że na jego zachowanie ma wpływ oś napędowa i ilość dodawanego gazu. TYLKO TYLE i aż tyle.
@ZeusFOX|Oho, zabłysłeś. Już wiemy jaki to jesteś kozacki i oldschoolowy. Gratuluję.
Prawdziwy NFS skończył się na Road & Track
@ZeusFOX Nie tylko Underground 2 był spoko bo 3 hot pursuit i 4 high stakes za swoich czasów nie miały konkurencji, ale własnie po undergroudzie dostajemy cały czas tasiemca z jakimiś tam paroma nowinkami które cieszą tylko na chwile. Moim zdaniem konkurencja jest teraz na dużo wyższym poziomie Codemaster z Gridem , Ubisoft z TheCrew, Microsoft z Forzą są dużo lepszą opcją niż EA z NFS’em
Mario Kart 8 lepsze
@mrowczak ubi nic nie zerżnęło z TDU2. Twórcami The Crew są po części osoby odpowiedzialne za TDU i Driver: San Francisco.
Kupiłem w przecenie NFS 2015 w wersji delux chyba za ok 40 PLN… a mogłem za to kupić pare dużo lepszych gier, dlatego wracam do zasady zero kasy dla EA, niech sobie sami kupują i graja w swoje gry.|A ten cały najnowszy NFS to wyglada jeszcze gorzej niz kiedys The Run… czyli chyba EA zamknie stare i zrobi nowe studio, bo juz dawno tego nie robilo XD
@pointman1 ostatnio kupiłem Rivals za 15 zeta. Nie kupię ani jednego DLC. ;)|@KoichiSan A co to zmienia? Czy załoga opatentowała na siebie pomysły?
@mrowczak chyba może wykorzystywać motywy i funkcje, które wykorzystywała w swoich starszych grach?
Pro street?
@KoichiSan zastanawia mnie kiedy kopiowanie wciąż tych samych motywów przez twórców stało się nie tylko akceptowalne a wręcz pożądane przez graczy… :/
nie to żebym narzekał ale… NFS odchodził od tuningu – źle, powraca do tuningu (co było wręcz wyznacznikiem serii do pewnego momentu) źle… to się zdecydujcie? Arcadowy system jazdy? przecież to gra dla mas więc musi taki być a i dla bardziej hardcorowych graczy maxowanie wyników się znajdzie. Cieszy że powróci moding aut i to w tak dużym zakresie. model jazdy sie sprawdzi już na gotowcu szkoda tylko że to wszystko nie jest powiązane nielegalnymi wyścigami – byłoby idealnie. Jazda w nocy NFSU2 była kozak
Ostatnim „Need for Speedem” jakiego kupiłem był Shift 2: Unleashed i chyba za jakiś czas do niego powrócę. Seria NFS coraz bardziej przypomina Fifę/NHL/NBA… Co roku ten sam gameplay, tylko składy zaktualizowane. 😛
Ja bym nie pogardził powrotem do Pro Streeta. Niesamowita część a genialnego efektu dymu żadna gra wyścigowa przez 10 lat nie pobiła lol
@mrowczak Ja za Rivals dałem już jakiś czas temu 30zł. Jedna z najgorszych samochodówek w jakie grałem. To ma zrypany praktycznie każdy aspekt techniczny…|Z NFS 2015 już nie było tak źle, bo przynajmniej tę część bez problemu dało się przejść, ale i tak było w niej strasznie dużo rzeczy, które powodowały, że człowiek wyrzucał sobie te 150zł wydane na tak przehypowaną grę..
@KoichiSan Jeśli nie jest to zarejestrowana wartość intelektualna lub patenty, za które np. Atari mogłoby się teraz z Ubi sądzić, to jak najbardziej mogą.