
Hellblade: Senua´s Sacrifice – 10 minut gameplayu [WIDEO]
![Hellblade: Senua´s Sacrifice – 10 minut gameplayu [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/068c6d16-4c2e-4f22-a911-a2c116c2b8c9.jpeg)
Oprócz machania mieczem, na którym koncentruje się materiał, Senua będzie musiała czasem ruszyć głową.
No, może po obejrzeniu poniższego filmu z rozgrywką „ruszenie głową” wydaje się stwierdzeniem przesadzonym, ale do walki przyczepić się nie można. Nie powinno być to jednak zaskoczeniem – wszak nad grą pracują twórcy Heavenly Sword i DmC: Devil May Cry.

Czytaj dalej
12 odpowiedzi do “Hellblade: Senua´s Sacrifice – 10 minut gameplayu [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Senua, oprócz machania mieczem, będzie musiała też ruszyć głową.
Niebywałe, gra od Ninja Theory z płynnymi animacjami.
Silent Order:The Son of Bloodborne Souls…
Bez sensu. Koleś dostaje potężne ciosy mieczem, które nieomal rozcinają go na pół, a nadal walczy. Rozumiem, że to gra komputerowa, ale walki mogą być bardziej realistyczne. Trzeba tylko chcieć.
@alistair80 Cała gra zbudowana jest wokół problemów psychicznych bohaterki, która słyszy głosy i ma zwidy, więc obstawiam, że przeciwnicy z filmiku to wytwory jej wyobraźni, i nie oczekiwałbym sensu.
@alistair80 wybacz, ale nie masz pojęcia o czym mówisz.
A niby czemu?
Słabo to wygląda. Jeśli to miało mnie zachęcić do zakupu, albo nawet tylko zainteresować, to się nie udało.
A tego to akurat nie wiem. Poczytaj trochę na temat tej gry albo innych slasherów. Nie jest to raczej gatunek gier, który można określić jako „realistyczny”, bo nie po to takie gry są tworzone.
@HeklusDwa Po części zgadzam się z alistair’em bo co prawda gatunek nierealistyczny, ale graficznie sili się na realizm. Wymienione wyżej w newsie DMC czy Heavenly Sword mają bardziej kreskówkowy styl graficzny, do tego bardziej widowiskowe animacje i dźwięki. A tak kojarzy mi się właśnie slasher. Niemniej jednak produkcja pewnie znajdzie swoich zwolenników 🙂
Hm jak dla mnie gra trochę klaustrofobiczna… kamera zdecydowanie za blisko postaci.
Gra wygląda świetnie, ale błagam powiedzcie, że mechanika walki nie jest kopią tej z soulsów…