
Assassin´s Creed: Origins – Walka z bossem na gameplayu [WIDEO]
![Assassin´s Creed: Origins – Walka z bossem na gameplayu [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/190378c4-70f3-4989-926e-5fcb9be4e291.jpeg)
Walka toczy się na arenie – jednej z nowości w egipskiej odsłonie serii.
Materiał przygotował serwis IGN.
Origins ukaże się 27 października. TUTAJ znajdziecie opis najważniejszych nowości, jakie wprowadzi względem poprzedniczek, a TU gameplay ukazujący inne elementy gry.

Czytaj dalej
17 odpowiedzi do “Assassin´s Creed: Origins – Walka z bossem na gameplayu [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Nie wygląda w ogóle jak Assassin’s Creed, ale wygląda lepiej, więc nie narzekam. Jakbym miał decydować dzisiaj, to bym kupił.
Nie wiem czemu ale jak patrze na ta walke wydaje mi się że to Dark souls tylko w egipskich klimatach
Walka zupełnie inna niż w poprzedniczkach, takie mam odczucia. Czy to dobrze, to się okaże, ogólnie podobała mi się efektowność walk, tutaj bardziej zręcznościowa jak w Dark Souls. No i mam wrażenie, że jakiś noob gra, bo co chwila się w słupy pakuje 😀
Creed Souls lul
SantaChief12|to chciałem dodać mam wrażenie że to troche w tą stronę idzie 😀
Haha, nie mogę jak to sztucznie wygląda. Z każdym kolejnym filmikiem jestem coraz bardziej zniechęcony do kupna tego badziewia.
System walki zmienili, cała reszta taka sama jak zawsze, bieganie za znacznikami na mapie które się nudzi po dwóch godzinach, szkoda bo liczyłem że może coś chociaż z tego Assassina wyjdzie.
mieszane uczucia mam, tyle czasu mieli a nie czuć jakiegos fenomenalnego odrodzenia, trzeba przetestowac samemu
Przecież to jest system walki przeklejony z For Honor. Ubisoft to najbardziej zielona firma z branży gier komputerowych na tej planecie. Każdy jej produkt, to forma recyklingu.
Ubisoftowi to by się przydało takie wiadro zimnej wody jak Activision z pamiętnym CoD: Infinite Warfare
@samFTW animacje – tak, system – nie. Ludzie powinni zacząć dostrzegać różnicę. Poza tym, po co do każdej jednej gry na nowo zatrudniać aktorów motion capture, skoro animatorzy mogą przetworzyć istniejące? W ogóle nie rozumiem tej logiki: „nowa gra? Porzucamy lata pracy, robimy to samo, tylko od początku, żeby trochę inaczej wyglądało”.
Mało jest rzeczy gorszych niż system walki w AC więc niewiele to znaczy jak powiem że to zdecydowany upgrade. 😛
Z grubsza wyglada to jakby sie naogladali Dark Souls ^^ Z lukiem i walka w stylu DS moze wreszcie dostaniemy AC w ktorym walka bedzie miec sens bo bedzie choc troche wymagajaca… Widze ze sa szanse na jakiekolwiek ciche zabijanie czyli gra po cichu ze skradaniem tez moze miec sens.. Ogolnie ten AC na pierwszy rzut oka prezentuje sie duzo lepiej niz kilka poprzednich razem wzietych tylko czy to wystarczy by zrzucic z siebie to bloto jakim sie seria juz umazala kilka lat temu..
Czy podkład dźwiękowy nie przypomina tego z filmu, co był w Assassin’s Creed? Od 1:20 lub 4:19, motyw podobny. Może walka na arenach to taki bonus. Dziwne, że asasyn preferujący walkę po kryjomu, walczy o tak na arenie, nie ma tego incognito. 🙂 Świat bardzo mi się podoba, kolorystyka.
Blok i kontra odchodzą do lamusa? Jestem na nie ;/ Od tego skakania jak pojeb aż kręci się w głowie. System walki mnie nie przekonuje.
Mega nudne, o ile w Soulsach ta formuła się sprawdzała ( elementy dark fantasy, większa podatność na ataki bohatera) tak tutaj ten system jest totalnie nie potrzebny. Myślę, że w następnej części czy dodatku wrócą do sprawdzonej formuły.
Tiaaa dwuręczny topór, trzyma go z lekkością i rusza się z zwinnością gazeli ;D No i w sumie nic ciekawego,walka i tak będzie banalna.