
Śródziemie: Cień wojny – Monolith stawia na scenariusz [WIDEO]
![Śródziemie: Cień wojny – Monolith stawia na scenariusz [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/c10e5e04-3c07-4350-ba3d-2285274705d3.jpeg)
I próbuje nam go sprzedać krótką cutscenką.
Michael de Plater zadeklarował, że studio wyciągnęło wnioski z odbioru pierwszej odsłony tej (już wkrótce) serii i tym razem skupi się na sprzedaniu nam fabuły o większej skali i większym ciężarze.
Niejako na dowód pokazano scenę, w której Tallion spotyka po raz pierwszy Ostrze Galadrieli, nową postać, którą pokierujemy zresztą w pierwszym DLC (i która została wysłana do Mordoru, by ukatrupić wszystkich używających Pierścienia Władzy, co czyni spotkanie nieco niezręcznym).
Na kanale MonolithLive w ciągu trzech nadchodzących dni zobaczymy nowe materiały z rozgrywki.
Przypomnijmy, że tytuł został niedawno przełożony na 10 października (kiedy to zadebiutuje równocześnie na PC, PS4 i XBO).

Czytaj dalej
6 odpowiedzi do “Śródziemie: Cień wojny – Monolith stawia na scenariusz [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Istnieją jeszcze naiwniacy którzy wieżą w dobrą fabułę w grze AAA?
Żeby tylko, niektórzy nawet murem, a jeszcze inni basztą!
@_SetH_ Udała się fabuła polakom z Wiedźminem, dlaczego nie miałaby udać się innym?
@_SetH_: Po pierwsze: Mass Effect miało dobrą fabułę, po drugie: Cień Wojny jest grą AAA? Od kiedy?
Jeśli fabułę na poziomie Avengers uważacie za dobrą, to tak, zarówno ME i Wiedźminy taka mają (Wiedźmin przynajmniej dużo nadrabia dialogami). Problemem jest to, że mamy niskie oczekiwania od gier, dlatego potem wszyscy podniecają się grami Telltale czy The Last of Us, które gdyby były filmami, zostałyby wyśmiane.
Na reddicie co 24h widzę kolejne info o przecenie na shadow of mordor, za każdym razem jest po 300+ komentarzy. Wpasowuje się w AAA. Poza tym, jak wpiszesz AAA games 2017 to na pierwszej stronie wyszukiwań google’a pojawia się często.