
Mount & Blade II: Bannerlord – Ten zwiastun wcale nie klatkuje! [WIDEO]
![Mount & Blade II: Bannerlord – Ten zwiastun wcale nie klatkuje! [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/ff37efb1-7dc2-42bf-b776-cca4980b9394.jpeg)
Naprawdę! Serio, serio! Poważnie!
Wątpliwej jakości trailer skupia się na walce z siodła i nie tylko. Prztyczki w wykonaniu TaleWorlds nie mają płynności (w dwojakim tego słowa znaczeniu) For Honor, ale hej, toporność „jedynki” znalazła przecież oddane grono admiratorów.
Gra zmierza na wszystkie wiodące platformy (PC, PS4 i XBO) i powinna zadebiutować jeszcze w tym roku.

Czytaj dalej
16 odpowiedzi do “Mount & Blade II: Bannerlord – Ten zwiastun wcale nie klatkuje! [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Naprawdę! Serio, serio.
I tak bezlitośnie leje For Honor pod każdym względem.
Mmm… czekam. :>
For Honor to może Mount & Blade tyłek podcierać. Teraz tylko czekać na mody z Władcy Pierścienia.
Jedna z nielicznych gier na które czekam.. bo przy tym naprawdę da się dobrze bawić 😀
Na to czekam.
Czyli jednak wyjdzie na konsole? Bo twórcy od dawna mówili że nie planują
Papkinie, jaki sens ma porównywanie de facto bijatyki (For honor) z grą z systemem walki typu non-target (M&B)? Oczywiście, że animacje walki w bijatyce zawsze będę wyglądały efektowniej.
Obawiam sie uproszczen i zmiany interfejsu(na bardziej konsolowy) które wynikną z tego ze gra wychodzi na konsole.
Czekam na tę grę od lat, ale… prezentowanie zwiastuna, gdzie postacie przenikają przez siebie i w dodatku z systemem animacji z pierwszej części raczej zbyt dobrze nie rokuje.
Eeee nie rozumiem porównań do For Honor przecież totalnie inne gry xDD.
_SetH_ Raczej nie pod względem systemu walki bo ten tutaj to drewno w porównaniu z wachlarzem ruchów i kombinacji z For Honor.
„Gra zmierza na wszystkie wiodące platformy (PC, PS4 i XBO) i powinna zadebiutować jeszcze w tym roku.”Przepraszam, ale skąd jest ta informacja? Z tego co wiem, na tegorocznym E3 takiej informacji w ogóle nie podano. Data premiery w ogóle nie została podana a gra chyba jest tworzona tylko na PC. Mylę się, czy autor newsa się zagalopował?
Adorianu – system walki w M&B pozbawiony jest co prawda efektownych finiszerów, skomplikowanych kombosów i specjalnych perków, ale za to jest przejrzysty i precyzyjny. Cięcie z prawej, lewej i z góry, 2 rodzaje pchnięć, kopnięcie, cios tarczą, blokowanie i odbijanie ostrza – to oraz bogaty arsenał (od noży po kilkumetrowe piki) wystarczy by doświadczeni gracze mogli wyciągnąć z niego naprawdę sporo, a nowi nie mieli problemów z jego opanowaniem.
Weź pod uwagę, że system walki w M&B mimo że wygląda na pierwszy rzut oka topornie pozwala stworzyć ścianę włóczni przeciwko szarży kawalerii, albo chronić wąskie przejście murem tarcz. Czy w For Honor da radę to zrobić? No ciężko skoro nie ma tam kawalerii, a z 4 graczami trudno zrobić mur tarcz.
wydaje sie dosyc epicka.