
Tekken: Ewolucja grafiki serii [WIDEO]
![Tekken: Ewolucja grafiki serii [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/ba96f591-4aa1-448b-b4e3-43138c6f1a0e.jpeg)
Pierwsza część cyklu trafiła na rynek 23 lata temu. Jak wielki postęp technologiczny dokonał się od tego czasu? (Spoiler: ogromny).
Na to pytanie postarała się odpowiedzieć ekipa DigitalFoundry. Efekt jej prac znajdziecie poniżej.
Jeśli chcielibyście dowiedzieć się więcej o historii serii, TUTAJ znajdziecie stosowny tekst autorstwa Crossa. Ci, którzy zechcieliby natomiast zapoznać się z zawodnikami z najnowszej odsłony, powinni zajrzeć TUTAJ.

Czytaj dalej
6 odpowiedzi do “Tekken: Ewolucja grafiki serii [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Pamiętam jak myślałem, że grafika w Tekken 3 to maks co można osiągnąć w grach 😀 Potem jak zobaczyłem Tekken 4 to szczeny nie mogłem pozbierać i jakby mi ktoś wtedy powiedział, że to fotorealizm to bym mu uwierzył. Nie mogłem wtedy wiedzieć jak bardzo się mylę.
Czyżby jakiś slow news day/week? Który to już artykuł o serii Tekken w ciągu tygodnia? Zarówno Marvel vs Capcom Infinite, jak i Injustice 2 nie miały tylu „newsów” co ta gra/seria.
Tekken 1 i 2 jakoś nie powalały graficznie czy to w wersji konsolowej czy automatowej, 3 i 4 pokazały maksymalne możliwości konsoli Sony, 5 i 6 dobra oprawa graficznie stała się standardem serii.
Dla mnie najładniejszym Tekkenem pozostaje pierwszy Tag Tournament. Kiedy pierwszy raz go zobaczyłem, nie wierzyłem, że jakakolwiek gra może tak wyglądać (podobne wrażenie miałem widząc pierwszy raz w akcji Gran Turismo 3). Jest to część, która wygląda najbardziej realistycznie, a chyba od piątej części postacie zaczęły wyglądać trochę mniej realistycznie, a bardziej karykaturalnie.
@ermo3|Pewnikiem dlatego, że to pierwszy TEKKEN na pecety.
Albo tego, że Cross jest super fanem Tekkena i wystawił mu 9 w CDA 🙂