
Monster Hunter XX zapowiedziane na Switcha

God Eater, Toukiden, Freedom Wars, Soul Sacrifice. Seria Monster Hunter doczekała się wielu klonów, ale żaden nie dorównał pierwowzorom – grom opartym na niesamowicie głębokim systemie walki i absolutnie oszałamiającej wizji fantastycznego świata pełnego świetnie zaprojektowanych potworów i ekosystemów. Największy problem ze światem hitów Capcomu był dotąd taki, że przez ostatnie lata tkwił on na 3DS-ie, cierpiąc przez słabą moc obliczeniową i marne ekraniki konsolki. Dziś jednak Capcom zapowiedział, że najnowsza część serii trafi na Switcha pod nazwą Monster Hunter XX Nintendo Switch Ver.
Monster Hunter na świetnym wyświetlaczu Switcha? Poproszę cztery kopie. Zresztą nie jestem jedyną osobą, która jest aż tak podekscytowana – zważywszy na dziką popularność MH w Japonii i rosnącą na Zachodzie, wartość akcji Nintendo natychmiast potężnie podskoczyła. Trzeba za nie teraz zapłacić najwięcej od ośmiu lat.
Więcej szczegółów na temat usprawnionego portu XX z 3DS-a mamy poznać już jutro, ale Capcom już zapewnił, że nie jest to wspominana kilka razy niezapowiedziana gra AAA, której premierę zaplanowano na ten rok fiskalny (czyli przed 31 marca 2018) i która zostanie najprawdopodobniej pokazana na E3 (przewiduję, że to nowe Devil May Cry).

Czytaj dalej
7 odpowiedzi do “Monster Hunter XX zapowiedziane na Switcha”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Brał bym gdybym miał Switcha.
a MH ciągle marnuje się w szponach Nintendo z grafiką 128p :/ Oby Dauntless pokazało, że PC Master Race.
mnie tam w Monster hunterze ubolewa nie tyle grafika ( która jest troche slaba juz ) ale glownie zamkniety swiat podzielony na strefy i kupa loading screenow ;/
Jak jeszcze zapowiedzą Pokemony, to biegnę do sklepu.
@Durelus Mi to się akurat podoba, wolę walczyć z potworami na małych zamkniętych arenach niż ganiać za nim po wielkim otwartym świecie. Jestem już trochę zmęczony ogromnymi światami które są wielkie dla samej wielkości ale puste, bardziej cenie sobie dobry projekt poziomów.
@xcd2 |Tyle ze jak gralem w MH to te poziomy wcale tak dobrze nie byly zaprojektowane albo puste albo z paroma gorkami .Rozumiem fenomen MH bo walki z wielkimi potworami sa fajne ale level sa poprostu przedpotopowe ;/
Wydając to na Switcha, gra jak i konsola sprzeda się o 3mln sztuk więcej, po premierze MH XX.|MH jest serią świetną i wartą każdego grosza. Zobaczcie jak zrobili to na 3ds a teraz na Switch.|Czekam