
Injustice 2 to jedna z najlepiej ocenianych gier tego roku

Ze średnią na poziomie 88% nowa gra twórców Mortal Kombat: XL plasuje się na piątym miejscu metakrytykowej listy najlepszych gier na PS4 A.D. 2017. Prym dzierży Persona 5 (93%), za nią znajduje się Horizon: Zero Dawn (89%), podium zamyka Nier: Automata (88%), a na czwartym miejscu uwiło sobie gniazdko What Remains of Edith Finch (również 88%). Pamiętajmy jednak, że średnia Injustice 2 może się obniżyć, agregat bazuje bowiem na raptem 11 tekstach.
Jak wygląda rozkład? Cóż, rzadko kiedy widuje się podobną zgodność w „ochach” i „achach”.
Game Informer – 9/10
GameSpot – 9/10
IGN Spain – 9/10
IGN Italia – 8,6/10
Twinfinite – 4,5/5
HobbyConsolas – 9/10
Meristation – 8,7/10
Everyeye.it – 8,5/10
Andrew Reiner z Game Informera chwali sobie rozbudowaną (względem poprzedniczki) mechanikę walki, przyspieszenie starć oraz wielokrotnie prezentowany przez twórców system lootu. Krytyk zwraca jednak uwagą na mniej poważny ton scenariusza.
Injustice 2 nie osiąga tego samego poziomu intrygi co jego poprzednik, ale pozostaje przyjemny z zupełnie innego powodu. (…) Sequel oferuje bardziej klasyczny sposób opowiadania historii, ze zjednoczonymi bohaterami i łotrami, którzy starają się wspólnie dać odpór międzygalaktycznemu zagrożeniu.
Zaznacza, że choć historia jest głupiutka, to zarazem wypełniona akcją i nieźle współgra z formułą. Jak podsumowuje:
To ogromna gra, która oferuje długą kampanię, świetną mechanikę walki i niekończący się zasób wartego uwagi lootu.
Równie entuzjastyczny jest Peter Brown z GameSpotu, któremu gra podoba się właściwie pod każdym względem. W swojej recenzji rozpływa się nad bardziej przystępnymi starciami (które jednak nic nie utraciły ze swej kompleksowości), „imponującą” prezentacją historii, dużym zróżnicowaniem obsady i wyposażenia.
Obserwowanie, jak postać zmienia swój tradycyjny kostium na coś świeżego i niespodziewanego oraz dostrzeganie, jak jej statystyki zwiększają się dzięki levelowaniu i zmianie ekwipunku, nagradza nas satysfakcjonującym poczuciem, że oto posiedliśmy coś dzięki własnym umiejętnościom.
Recenzent zwraca też uwagę, iż tytuł ma nielichy potencjał rozwoju (multiwersum DC może zapewnić stały dopływ nowych wyzwań, nagród i historii). Jeżeli na coś narzeka, to na nie do końca jasny system zarządzania ekwipunkiem i monetyzacji.
NetherRealm dostarczyło bijatykę, którą będą się cieszyć i nowi gracze, i zawodowcy (…) To poprzeczka, która dotychczas wydawała się nieosiągalna.
Nasz tekst przeczytacie w nadchodzącym CDA 07/2017, w którym na ruszt wezmą grę Krigore i Cross. Tymczasem zachęcamy do obejrzenia premierowego zwiastuna.

Czytaj dalej
15 odpowiedzi do “Injustice 2 to jedna z najlepiej ocenianych gier tego roku”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
To piąta najwyżej oceniana gra tego roku!
Śmialiście się z twarzy w Mass Effect. A tymczasem, twórcy którzy zrobili takie kapitalne modele postaci do Mortal Kombat, tutaj chyba mocno najebani byli.
Najsmieszniejsze, ze grubo przed premiera gra juz miala swoja lige esportowa oraz pro teamy, nawet nie wspominam, ze zostala okrzyknieta bijatyka roku kilka miesiecy przed premiera. Dobre sobie
Yap, Nobody remembers Breath of the Wild i Nioh 🙁 RIP
Poprzedniczkę ukończyłem na Vicie ,kapania mocna średnia a rozgrywka to nie Mortal Kombat ,Injustice 2 się nie interesuję ale może coś pozmieniali na lepsze ale kto wie.
Mortal Kombat i Injustice podobały minie się, do czasu aż zagrałem w DoA. Potem zaczęły robić wrażenie, jakby postacie poruszały się w kisielu. MK chociaż jest śmieszne ze swoim absurdalnym gore, ale Injustice teraz nie ma dla mnie nic do zaoferowania. Z resztą i tak zawsze wolałem Marvela niż DC.
@gimemoa|Jeśli porównujesz animacje twarzy z Injustice 2 do Andromedy to polecam zainwestować w porządnego okulistę, a nie w gry.
Nad twarzami postaci kobiecych mogli by popracować. W MK X moim zdaniem wypadły rewelacyjnie, w pierwszym Injuistice też były dobre, a w I2 się nie popisali w przypadku większości
@_SetH_ „do czasu aż zagrałem w DoA. Potem zaczęły robić wrażenie, jakby postacie poruszały się w kisielu.”- rzeczywiście wrażenie robi wizualnie ale nie grywalnie, DoA nadaje się tylko w wersji Xtreme, jako bijatyka nie. „Z resztą i tak zawsze wolałem Marvela niż DC.” Marvel vs Capcom 3 to porażka.
@Kopah Czekaj, zaraz Ci jakiś numer znajdę. Bo widzę, że naprawdę go potrzebujesz.
@lastmanstanding na wersję PC można liczyć raczej za jakieś 2 lata IMHO, wtedy wydadzą jakieś goty i zrobią może port, tak jak to się zdarzyło z Mortalami nowymi. A na 2vs2 bym chyba nie liczył, w jedynce też nie było, mimo, że wyszła 2 lata po MK9
Story mode jest arcygenialny! Grafika, animacje twarzy, ruchy postaci, sama fabuła, wszystko idealne, perfekcyjne.
@gimemoa Serio? Ktoś tutaj chyba nie wie, że tworzenie postaci (model) i ich animowanie to nie to samo xD. Animacje twarzy w Injustice 2 prezentują się bardzo ładnie, wątpliwa pozostaje kwestia ich wykonania. Są imho mało charakterystyczne.
Chyba za niczym tak nie tęsknię jak za 2v2 z MK9 🙁 Cieszę się, że Netherrealm ma taką dobrą passę, oby tak dalej.
Że gry od NRS świetne są, to nie ma wątpliwości. Tylko czy to są dobre bijatyki, jest pytanie. |Spoiler: Nie, nie są.