rek
rek
02.01.2018
9 Komentarze

PlatinumGames ponownie wspomina o samodzielnej grze

PlatinumGames ponownie wspomina o samodzielnej grze
Będzie czymś pomiędzy indykiem a produkcją wysokobudżetową.

Atsushi Inaba z PlatinumGames (Bayonetta, Metal Gear Rising: Revengeance, Vanquish) w rozmowie z GameInformerem ponownie wspomniał o planach samodzielnego wydania zupełnie nowej produkcji (pierwszy raz zrobił to w maju). Nadal nie sprecyzował, o czym miałaby traktować, ale fani gier akcji mogą spać spokojnie. Podobnie jak w przypadku Hellblade’a autorstwa Ninja Theory, możemy liczyć na coś pomiędzy indykiem a tytułem z górnej półki. Inaba otwarcie przyznaje, że studia zwyczajnie nie stać na samodzielne wydanie gry za więcej niż 10 milionów dolarów, ale nie zamierza ono też iść w kierunku typowych gier niezależnych. Przy produkcji będzie pracowało około 20 osób.

Co ważne, producent wyraźnie zaznacza, że niezależny projekt nie oznacza zerwania z wysokobudżetowymi tytułami, wspieranymi przez wielkich wydawców. Studio zamierza połączyć obie drogi i wierzy, że jego potencjalni partnerzy zrozumieją ten wybór, bowiem:

Nie wydaje nam się, by samodzielnie wydawane gry, z uwagi na ich zasięg i skalę, miały wpłynąć na nasze relacje z innymi wydawcami, ponieważ, ponownie, styl, rozmiar i zasięg gier, które z nimi zrobimy, będzie nieporównywalnie większy, więc pojmą, że tak naprawdę nie rywalizujemy o ten sam segment rynku.

Przypomnijmy, że Platinum równolegle dłubie też nad trzecią częścią Bayonetty.

rek

9 odpowiedzi do “PlatinumGames ponownie wspomina o samodzielnej grze”

  1. Będą czymś pomiędzy „indykami” a grami AAA.

  2. Jeśli by mieli zrobić coś w stylu Hellblade to bardzo chętnie. Więcej studiów powinno próbować tego.

  3. Czyżby gry AA(czy jak to się tam nazywało) wracają do łask? 😛

  4. @KokodavePL: Jeszcze jedno A, bo gier o anonimowych alkoholikach jeszcze nie uświadczyłem. XD

  5. „Będzie czymś pomiędzy indykiem a produkcją wysokobudżetową.” Czyli produkcją niskobudżetową ?

  6. @Skelldon|Dawniej istniał segment gier AA, obecnie praktycznie wymarły, produkcja na poziomie między indie i AAA, przyzwoita, ale bez wielkiego budżetu. Bodajże jednymi z ostatnich gier tego segmentu było Darksiders.|Chociaż jak widać, znów jest możliwość na tworzenie gier tego typu.

  7. Cokolwiek to będzie, pewnie jak zwykle będa tam świetnie wymodelowane tyłki, nieważne czy męskie czy damskie :p

  8. @Maly007 Średniobudżetowe gry mają się świetnie, ale w Japonii.

  9. Szczerze to nie czekam. To studio jest tak nierówne.. Metal Gear Rising był świetny, ale Bayonetta jest strasznie przereklamowana i tylko niezła i strasznie cringe’owo japońska..

Dodaj komentarz