
Darkest Dungeon otrzyma nowy dodatek

Red Hook Games zapowiedziało nowe rozszerzenie do Darkest Dungeon – The Color of Madness. Pewnej nocy na położoną na obrzeżach Hamlet na farmę starego Millera spadła tajemnicza kometa. Nieszczęśnicy, którzy mieli okazję zobaczyć jej przybycie, zostali oślepieni przez tajemniczą poświatę. Od tego czasu słuch o mieszkańcach farmy zaginął. Z okolic młyna dobiegają tylko nieziemskie, potępieńcze pomruki.
O rozszerzeniu na razie wiadomo raczej niewiele, ale należy spodziewać się między innymi nowego typu zadania, polegającego na mierzeniu się z nieskończonymi falami przeciwników prących w kierunku miejsca uderzenia komety (osiągnięte wyniki będzie można porównać z innymi graczami). Odmieniony Miller i jego pomocnicy zasilą szeregi wrogów. Zebrane odłamki komety pozwolą natomiast nabyć nowe, potężne przedmioty.
The Color of Madness zadebiutuje wiosną, jego cenę poznamy zaś w przyszłym roku.

Czytaj dalej
18 odpowiedzi do “Darkest Dungeon otrzyma nowy dodatek”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Inspiracją dla The Color of Darkness go twórczością H.P. Lovecrafta.
Sądziłem, że cała gra jest inspirowana Lovercraftem. 😛
Chyba inspirowali się książką Lovecrafta pod tytułem „Kolor z Przestworzy”
The Colour out of Space + At the Mountains of Madness = The Color of Madness ;)))
Tak bardzo Lovecraft ;Q
No na litość…ja jeszcze czasu nie miałem, żeby poprzedni dodatek ograć.
Mocno, przereklamowana gra. Z wyjątkiem strony artystycznej jest bardzo średnio.
A ja przeczytałem że będziemy grać wiosną i myślałem, że taka postać jest 🙂
Fredxx mogłbyś już rozwinąć myśl, czemu według Ciebie jest przereklamowana.
Mega fajny tytuł. Masę godzin przy tym tytule spędziłem. Kocham i nienawidzę ;P tylko dla cierpliwych masochistów i wielbicieli Dark Souls. Gra miesza Cię z błotem w momencie, kiedy poczujesz się zbyt pewnie. Jedyny minus to ciągle wysokie ceny podstawki i dodatku i pewnie nie stanieje skoro kolejny dodatek ma wejść 🙁
Oczywiście, cała zabawa w tej grze polega na wachlowaniu postaciami po 4 pozycjach i robieniu tego samego z przeciwnikami i nic więcej nie ma, te słynne schorzenia psychiczne i cała reszta otoczki to pic na wodę fotomontaż losowo przyznawane plusy i minusy, których można się pozbyć bądź nie. Ja sobie zdaję sprawę, że to tak naprawdę zwykły dungeon crawler, ale szkoda że w tak fajne opakowanie nie zostało zawinięte o wiele więcej treści. Owszem jest sporo tych zawodników do wyboru, dosyć różniących się od…
…siebie, co daje sporo możliwości taktycznych, ale to dalej tylko i wyłącznie zabawa polegająca na miksowaniu ich w jednym i tym samym szyku. Mnie ta gra znudziła po dwudziestu paru godzinach, także we wszelkie dodatki nie mam zamiaru już grać ani tym bardziej ich kupować. A co do poziomu tego poziomu trudności to kolejny kit. Ta gra nie jest wcale trudna, tylko stanowi jeden wielki generator liczb losowych na wyższym poziomie trudności działający bardziej na niekorzyść gracza a na niższym nieco bardziej.
…na jego korzyść. Porównanie tego tytułu do Dark Souls jest nonsensowne, tamten tytuł jest autentycznie trudny, ale do opanowania przez gracza, w Darkest Dungeon jedyną trudnością jest zapamiętanie co który przeciwnik potrafi i co potrafią własne postacie, co nie powinno być nie do przeskoczenia dla rozgarniętego 12-latka a reszta to frustrujące czekanie na wynik rzutu kością (4 chybienia pod rząd przy 4 krytykach pod rząd u przeciwnika to stały obrazek na normalnym poziomie). To nie jest poziom trudności
…to idiotyczna prostacka mechanika samej gry. Jasne jak ktoś lubi babrać się 500 godzin robiąc jedno i to samo i licząc, że w końcu wyskoczy mu poker w kartach, to się ubawi setnie. Mnie ta gra po 10 godzinach zmęczyła niewielkimi postępami, na które i tak miałem niewielki wpływ. Na niższym poziomie rozjechałem ją błyskawicznie.
„Kolor z innego wszechświata” 🙂 Nie mogę się doczekać!
Czyżbym wyczuwał inspirację opowiadaniem Kolor z przestworzy?
Kolor z inne go świata lovcrafta 2.0 🙂 Uwielbiam to opowiadaniebecome..
@Fredxx Porównać Dark souls i Darkest Dungeon oraz oczekiwać tego samego to jakby zrobić to samo z Fifa oraz Football manager, bo przecież obie dotyczą piłki nożnej.:) Darkest Dungeon jest taktycznym RPG/Dungeon Crawler gdzie trzeba nieustannie podejmować trudne decyzje i zarządzać odpowiednio zasobami, a to jest powrotem do pierwszych rpg, gdzie to było faktycznie istotne i żmudnie osiągany postęp można było stracić w jednej chwili.