
Heroes of the Storm: Hanzo prezentuje swe możliwości [WIDEO]
![Heroes of the Storm: Hanzo prezentuje swe możliwości [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/2277fb99-fdb2-4ab6-9ada-2230d24c3501.jpeg)
Obecność Hanzo w Heroes of the Storm nie jest niespodzianką od czasu Blizzconu, a wiele osób miało już nawet okazję ograć go na serwerach testowych. Tym niemniej jego oficjalne występy w Nexusie do dopiero pieśń (nieodległej) przyszłości, więc Blizzard zdecydował się przygotować zwyczajowy filmik instruktażowy. Możliwość śmigania nad przeszkodami terenowymi i używania ich do odpalania Strzały Rozpryskowej rysuje w wyobraźni świetne scenariusze (zwłaszcza w połączeniu z ogłuszającym ultem), ale ich realizacja może nastręczyć mniej wprawnym graczom sporo problemów. Okaże się w praktyce. Tymczasem zerknijcie na opis umiejętności bohatera:
Wybierasz za cel przeszkodę terenową lub budowlę, aby ją przeskoczyć.
Aktywuj, aby naładować strzałę, która zadaje 270 pkt. obrażeń pierwszemu trafionemu przeciwnikowi. Zasięg Łuku Burzy wzrasta w miarę podtrzymywania. Aktywuj ponownie, aby wystrzelić.
Hanzo wystrzeliwuje strzałę, która zadaje 85 pkt. obrażeń pierwszemu trafionemu wrogiemu bohaterowi. Strzała Rozpryskowa może zderzyć się z przeszkodą lub z budowlą, rozszczepiając się na kolejne 5 strzał. Strzały te pokonują dodatkową odległość i rykoszetują do 4 razy, a każda z nich zadaje 85 pkt. obrażeń pierwszemu trafionemu przeciwnikowi.
Hanzo wystrzeliwuje strzałę, która ujawnia rozległy obszar na 8 sek. Wrogowie znajdujący się w jego obrębie zostają ujawnieni na 1 sek. Jeśli Strzała Soniczna trafi przeciwnika, zadaje mu 150 pkt. obrażeń i podąża za nim.
Po upływie 1.5 sek. Hanzo przyzywa dwa Duchy Smoków, które ruszają naprzód, zadając wrogim bohaterom na ich obszarze działania 52 pkt. obrażeń co 0,25 sek. Wrogowie znajdujący się w centrum działania efektu otrzymują 150% obrażeń.
Hanzo wystrzeliwuje pocisk, który przemierza pole bitwy. Po trafieniu wrogiego bohatera pocisk wybucha, zadaje 100 pkt. obrażeń wszystkim pobliskim przeciwnikom oraz ogłusza ich na 0.5 sek. Gdy pocisk przemierzy średnią odległość, zadawane obrażenia wzrastają do 200 pkt., a efekt ogłuszenia wydłuża się do 1.25 sek. Gdy pocisk przemierzy dużą odległość, zadawane obrażenia wzrastają do 350 pkt., a efekt ogłuszenia wydłuża się do 2 sek.

Czytaj dalej
8 odpowiedzi do “Heroes of the Storm: Hanzo prezentuje swe możliwości [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Ma swojego charakterystycznego ulta z Overwatcha, a jakże.
Jak to jest że postacie z Owerwatcha mają ciekawsze skiny w Hotsie niż we własnej grze? Co do samego Hanzo, pierwszy ult nie będzie używany stun jest za dobry.
Po lekkim zawodzie zwiazanym z Diablo 3( trudno to wytłumaczyc ale duzo lepiej bawie sie grajac w brzydkie Diablo 2 a nawet w 1 czesc niz w trójke),dałem sobie spokój przynajmniej na jakis czas z wszystkim co pochodzi od Blizzarda.
Drugie ulti to W Mirany :p
Miało byc: bawiłem się grajac .Ach ten pospiech
@mateinho32 – testowałeś go w ogóle ? Ta strzała rusza się z prędkością ślimaka a „duża odległość” jest naprawdę duża w tym przypadku. Na tyle duża że musi ją wystrzelić będąc stosunkowo daleko od TF. Żaden z jego ultów nie jest jakiś specjalny. Ba, sam typ jest na tyle słaby że jak na razie dostał pełne buffy do dmg na PTR
Nie testowałem, po prostu stun nawet bez obrażeń jest lepszy niż smok który najpierw się sekundę ładuje a potem leci jakby był zmęczony. Hanzo mi się nie podoba w hotsie, grać nim nie będę jego brat w obu grach jest dużo ciekawszy i przyjemniejszy do grania. Zresztą range assassin jak to range assassin, Zeratul, Valeera, Greymane i nie ma gościa. Mówię to z perspektywy totalnego casuala, nie gram ranków, nie znam mety.
Tyrael najlepszy 😛 wiem wiem jestem noobem bo gram tyraelem