rek
rek

Star Wars Battlefront II: EA „wiele się nauczyło” i wprowadza zmiany w ekonomii gry

Star Wars Battlefront II: EA „wiele się nauczyło” i wprowadza zmiany w ekonomii gry
Te są jednak (na razie?) dość zachowawcze.

Na oficjalnej stronie tytułu czytamy, że Elektronicy „mieli kilka zapracowanych tygodni”, w wyniku których Battlefront II doczekał się korekt systemu progresji.

Te jednak nie są przesadnie śmiałe. Zdecydowano się zwiększyć liczbę kredytów przyznawanych po zakończeniu rundy (dla każdego, choć na największe przyrosty mogą liczyć topowi gracze. Konkretnych liczb brak). Arcade Mode ma nam przynieść trzy razy więcej waluty niż dotychczas, ponadto codziennie skrzynki z łupami mają zawierać więcej materiałów do craftingu (znów: poskąpiono konkretnych liczb). Jak czytamy na oficjalnej stronie gry, to „pierwsze kroki, które doprowadzą do znacznie większych zmian”.

Aktualizacja jest związana z wydarzeniem, które zadebiutuje w grze już w przyszłym tygodniu. Już 13 grudnia w Battlefroncie II pojawi się zawartość związana z nadchodzącym filmem „Gwiezdne wojny: Ostatni Jedi” (bohaterowie, lokacja i pojazdy) oraz kampania fabularna „Odrodzenie”, która pozwoli nam raz jeszcze pokierować Olą Szw… o, przepraszam, Iden Versio. Dodatki będą dostępne nieodpłatnie.

Obszerną recenzję Star Wars Battlefront II przeczytacie w CDA 01/2018 już w przyszły wtorek. Dodam, że z racji premiery tak gry, jak i filmu, przygotowaliśmy kilka innych artykułów, które powinny zainteresować entuzjastów sagi.

rek

30 odpowiedzi do “Star Wars Battlefront II: EA „wiele się nauczyło” i wprowadza zmiany w ekonomii gry”

  1. Te są jednak (na razie?) dość zachowawcze.

  2. Mimo tego całego syfu i tak chciałem kupić bf2 na premierę… ale EAPL blokując nam wybór języka, zmuszając nas do grania z tragicznym dubbingiem i to praktycznie za taką samą cenę jak reszta europy zniechęciła mnie do tej gry kompletnie. Żebym we własnym kraju nie mógł kupić kompletnej gry bo sie sie tym debilom z EAPL ubzdurało że ktoś chce polski dubbing w GWIEZDNYCH WOJNACH. Żenada EAPL, i jeszcze do tego żadnych przeprosin ani chęci naprawienia błędu. Ostatecznie kupie grę w kejszopie za połowę ceny

  3. na konsoli ustaw region UK, trochę wiedzy a nie wyzywaj od idiotów, taki dubbing to dużo pracy/kasy wypadałoby podziękować

  4. asasyn123- czytam ten jego komentarz czytam, ale nie mogę znaleźć ustępu- skąd wywnioskowałeś, że facet gra na konsoli ? To raz, a dwa, że za taki dubbinmg nie ma co dziękować, co najwyżej należałoby batem po dupie przejechać. Wiem co mówię, gram na tym „dubbingu”…

  5. @asasyn123|Tylko mnie interesuje wersja PC, a to jest typowe chamskie zachowanie ze strony EAPL. Zasłaniają się regionalizacją i nie miałbym nic , ABSOLUTNIE nic przeciwko temu gdyby cena u nas wynosiła tyle co w Rosji na premierę, czyli ok 130zł. A my co? Blokada regionalna za ponad dwie stówy? Gdzie w tym logika i gdzie sens? I ja mam jeszcze dziękować za ten „kaleczny” dubbing bo włożyli w to dużo pracy? Serio? A kto im kazał? Albo mniejsza cena, albo wszystkie dostępne języki, to jest logiczne.

  6. Tylko, że dubbing jest naprawdę świetnie zrobiony. Ale jak ktoś chcę, to nawet do sera z dziurami się przyczepi, że zamiast dziur mogłoby być więcej sera.

  7. @gimemoa|Serio nie widzicie problemu w tym że pozbawiono nas wyboru i nic w zamian nie dostaliśmy? Jeżeli godzicie sie na takie praktyki to jest mi naprawdę przykro i moge jedynie współczuć. Krytyka nie tyczy sie samego dubbingu, a BRAKU WYBORU z jaką wersją językową człowiek chce grać jednocześnie nie dostając przy tym nic w zamian. Płacimy ponad 200zł za niekompletny produkt, i to jest dla was ok? Czy logiczne myślenie zaczyna zanikać O_o?

  8. @ – gimemoa – o gustach co prawda się nie dyskutuje, ale powiedz mi: tobie naprawdę on się podoba ? Tak na serio, to nie słaby trolling ? Bo ukończyłem całą kampanię, gram online i jak na razie jedynym kawałkiem był… kapitan korwety, który na początku przesłuchiwał główną bohaterkę. Dawał on nadzieję, że reszta też będzie dobra. Po czym Ola Szwed otworzyła usta i wszystko poszło w pizdu. A później pojawił się Lando, jeszcze gorszy i ten taki Sziru, czy jakiś tam taki łysy kosmita co się pląta pod nogami.

  9. „Pracowitych”, a nie „zapracowanych”.|A na temat, to już widzę jak EA się wiele nauczyło. Tak samo jak bleezard się uczy z każdym dodatkiem do WoW-a, że półtora roku pustki po ostatnim rajdzie jest ble i następnym razem tak nie będzie. PR-owy kit i nic więcej.

  10. @Grzegorz89 Dokładnie, większy wybór zawsze na plus. Akurat takie coś jak język nie wymaga żadnych środków, wystarczy odhaczyć jakąś opcję. Ja się tylko zastanawiam jaki sens ma ta blokada? Szczerze, kto na tym korzysta? Gracze nie, bo mniejszy wybór, EA nie, bo mogą się trafić osoby takie jak Ty, które nie kupią z tego względu… Ktoś ma jakiś pomysł?

  11. EA nigdy się niczego nie nauczy. Oni po prostu poczekają aż cały zamęt wokół gry ucichnie i znowu zaczną gmerać w grze swoimi chciwymi paluchami. Takie jest EA. Zmiana tego co jest zepsute w EA to jak przekonanie hipopotama który został genetycznie zmodyfikowany tak aby żywił się pieniędzmi żeby przerzucił się na mielonkę turystyczną(wiem, kompletnie zarżnąłem to porównanie, Yatzee jednak zna się na tym lepiej ode mnie).

  12. Od 11 grudnia w mediamarkt BF2 na pc za 119zł, a na konsole za 149zł. I taką cenę na premierę bym zrozumiał, a teraz moga sie gonić bo i tak będę polował na wersję global abym nie musiał słuchać tego żenująco słabego wymuszonego dubbingu 🙂

  13. Czyli nadal kasę będą dostawać osoby, które pójdą AFK? Swoją drogą jaka będzie różnica między graczem co miał 40 killi, a tym co miał 3 kille? Obecnie jest to max 50.|Może EA wprowadziłoby do gry otrzymywanie części do kraftingu miast kredytów za duplikaty, tak jak zresztą obiecano.

  14. Chyba nigdy nie widziałem takiego wydawniczego niewypału jakim jest Battlefront. Model ultra-pay-to-win, wydanie tylko połowy kampanii single w dniu premiery bez wzmianki o epizodyczności kampanii, ukrycie customizacji postaci w plikach gry, żeby było co pokazać przy premierze filmu. Biznes plan tej gry tworzyli idioci.

  15. Swoją drogą jeśli wprowadzili już ten update, to takie są wypowiedzi z reddit:|”Just played a full match on Tatooine. First round defending we held the cantina and I received a payout of 315 creds. As empire we rolled over the rebels and captured every point. I still only received 305 creds and finished in 5th place….”|”I finished first with 30-40k score and got 660 credits”|I numer jeden:|”daily crate gives 15 crafting parts instead of 5 now”|To jakaś parodia, a nie postęp.

  16. Skusiłbym się ale jest zbyt wcześnie żeby zaufać EA, a po drugie gra z polskim dubbingiem to katorga. Chcąc nie chcąc musiałbym ściągać pudełkową wersje zza granicy, najlepiej z UK.

  17. @Grzegorz89 – Taki kawał o logice i sensie mi się w tym kontekście przypomniał -> Jasio puścił bąka w klasie i został wyrzucony za drzwi. Chodzi po korytarzu i powtarza: „Gdzie tu sens, gdzie logika?”. Spotyka go dyrektor szkoły, który usłyszał, co Jasio mamrocze pod nosem i pyta go, co się stało. Jasio na to:|- Otóż spierdziałem się w klasie, a pani wyrzuciła mnie za drzwi. No i oni tam wszyscy zostali w tym smrodzie, a ja tu sobie na korytarzu oddycham świeżym powietrzem. Gdzie tu sens, gdzie logika?!

  18. Gra jest świetna, psuje ją tylko system progresji. Osobiście mam ogromne nadzieje że to krok w do przodu i początek zmian na lepsze.

  19. Ale ta gra musi być sromotnym kupsztylem, skoro ledwo po premierze na próżno jej szukać na serwisach streamingowych. Gra w to chyba tylko garstka zapaleńców, którym dłonie się pocą na sam widok białego wiadra na głowie, i nikt poza nimi. EA wraz z Dice przebija tym tytułem kolejne już dno nieudolności w tworzeniu multiplajerowych gier, serio… twarzą tego koncernu powinien być Ryszard Petru.

  20. @Defqon-One|Z tego, co ludzie piszą, początkowo był wybór: albo trwający wiele godzin grind, albo płacenie prawdziwą forsą. Po wyłączeniu mikropłatności został tylko grind.

  21. Plisss, napiszcie Drodzy Redaktorzy jakiś dobry news o nadchodzącej grze o tytule SCUM. Twórcy tej gry są absolutnie rewelacyjni a sama gra tak dobrze się zapowiada, że zasługują oni by o nich usłyszano. Piszę to pod tym newsem dlatego bo jest popularny, oraz dlatego, że można zobaczyć drastyczny kontrast pomiędzy tym producentem i jego praktykami ( chociaż to już bardziej wydawcy wina ) a Chorwatami z Gamepires/Croteam.

  22. Tak tu tylko zostawię…|https:www.change.org/p/lucasfilm-revoke-ea-s-star-wars-license

  23. Wyczuwam inflację waluty. Pewnie wydadzą jakieś nowe karty/postacie/pierdziółki i będzie to droższe od reszty, no ale wtedy koło się już zamknie, fora ucichną, gra jak jeszcze nie zdechnie to od wielorybów coś wydłubie.

  24. @DETHKARZ A tak tylko zapytam, komu tę licencję w takim razie przekazać? Bo tak patrzę na porównanie jak to wygląda z WH40k a ze Star Wars, to już jednak wolę tak jak jest ze Star Warsem.

  25. @GGrzebyk|Wiadomo, że to będzie ciężki wybór, bo może to być tylko korporacja, która ma duże pieniądze na coś takiego. Do głowy przychodzi mi Microsoft lub Sony, które stworzyłby specjalne oddziały do produkcji gier Star Wars lub wracający do formy Ubisoft, ale oni raczej mają swoje serię, które chcą odnowić, co widać po Asasynie.

  26. @rumbur Tak jest naprawdę świetny. Jak dla mnie taka trójka najlepszych głosów to właśnie Iden, Yoda i Vader (ten wyszedł wręcz znakomicie). Chyba najsłabiej (co nie znaczy, że źle) wyszedł tylko Han.

  27. @gimemoa|O gustach się nie dyskutuje, ale jesteś chyba pierwszą osobą (i tutaj chyba jedyną), której ten dubbing się spodobał :)|Ja wolę mieć wybór. Na Ostatniego Jedi też idę oglądać w wersji z napisami, bo tam dubbing brzmi jak z Disney Chanel.

  28. @Scorpix Ostatnio z ciekawości oglądałem różne sceny z Zemsty Sithów, gdzie pokazywali różne wersje językowe. Polska była jedną z najlepszych, choć Palpatine po włosku też brzmiał ciekawie, jak szef mafii 😀

  29. EastClintwood 5 grudnia 2017 o 14:36

    Dubbing nie ma prawa brzmieć tak idealnie jak głosy aktorów ale Polski dubbing zawsze jest jednym z lepszych jak się porównuje z innymi europejskimi językami.

  30. @EastClintwood Jak dla mnie najbardziej perfekcyjny dubbing poza jedną postacią kobiecą jest w Starcraft 2 WoL. Bije na głowę oryginał

Dodaj komentarz