
Project 7: Nowa gra Remedy to multi w otwartym świecie

Do tej pory zakładano, że nowa gra twórców Alana Wake’a, Quantum Break czy Maksa Payne’a będzie przypominać właśnie te tytuły. Była zresztą opisywana jako kinowa gra akcji z perspektywy trzeciej osoby z intrygującą historią i rozgrywką pozwalającą na wiele godzin zabawy.
Teraz, spoglądając na oferty pracy przy Projekcie 7, można odnieść wrażenie, że będziemy mieć raczej do czynienia z tytułem multiplayerowym w otwartym świecie. W ogłoszeniu zadane jest dość jednoznaczne pytanie: „Czy projektowałeś już battle royale?”. Ponadto wspomniana jest unikalna zawartość tytułu oraz występowanie eventów, które będą skłaniać graczy do eksplorowania świata. Ten ma być otwarty – umięjtność tworzenia takowego jest jednym z wymagań stawianych przyszłemu pracownikowi, podobnie jak „pasja do gier online”.
Project 7 nie jest jedyną grą, nad którą pracuje obecnie Remedy. Fińskie studio zajmuje się również trybem fabularnym kontynuacji wielkiego azjatyckiego hitu free-to-play – FPS-a CrossFire.

Czytaj dalej
11 odpowiedzi do “Project 7: Nowa gra Remedy to multi w otwartym świecie”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
CrossPłonie? A myślałem że w redakcji mają zraszacze przeciwpożarowe, ale chyba Papkin sprzedał wraz ze schodami za kawałek bułki.
Jeśli ktoś taki jak Remedy zabiera się za gry multiplayer, to jedyne co można powiedzieć to: „Fare-thee-well single player, my old, good friend”.
Czyli studiu znanemu z tego że robi całkiem niezłe wciągające i często niezwykłe gry z interesującą fabułą kazano tworzyć mmo hybrydę z otwartym światem i prawdopodobnie mikrotransakcjami oraz lootboxami. Ja rozumiem że żądza pieniądza może ogłupić (szczególnie że EA od kilku lat potrafi podejmować wyjątkowo głupie decyzje) ale ktoś tam chyba naprawdę sporo pije. To tak jak studiu znanego z całkiem dobrego survial horroru kazano robić strzelankę co-op. Ups…
:/
Marnowanie świetnego zespołu.
Nic dziwnego quantum break nie dobil chyba nawet do miliona… Mimo, iż moim zdaniem nic tej grze nie brakowało. To jedank ludzie zdecydowali, ze taki styl gry, juz im nie leży.Podczas gdy moba lol, której koszt był dużo niższy w produkcji, kolejny rok z rzędu sporo na plusie…
Nieeeeeee Remedy?? Dlaczego przecież wy specjalizujecie się w fabule . A już myślałem że znów dostanę świetną strzelankę z mega fabułą tak jak quantum breake czy alan wake a nie jakieś durne multi mmmo czy inne dziadostwo którego jest na pęczki obecnie
@Vondessznycel kiepska sprzedaż była przyczyną że Quantum breake był przez długi czas dostępny tylko i wyłącznie na winows store i nie był spolszczony. Remedy popełniło duży błąd zawierając umowę z Microsoftem.
fanboyfpsow być może, ogólna niechęć do sklepu Microsoftu ma w tym swój udział. Ale gry Remedy nie są tak popularne, Alan Wake, też nie jest jakimś top selerem. Chcą próbować mainstreama, i ja jestem za, jeśli się tylko odnajdą po swojemu, zagrałbym w grę Remedy dla głównego nurtu. Obecnie Mam wrażenie, że w ich gry grają fani ich produkcji, bez napływu świeżej krwi.
VondesSznycel i żeby nie było, ja oczywiście się do nich zaliczam, ale chciałbym aby ich produkcje, były bardziej dochodowe dla firmy.
@Aargh : osobiście nie sądzę że liniowe gry AAA się nie sprzedają, sukces Uncharted 4, Dooma czy nowych wolfenstein’ów temu przeczy, po prostu takie gry ciężej wykorzystać do obrabiania portfeli graczy za pomocą mikrotransakcji. Po prostu takie gry nie interesują wielkich wydawców ponieważ osiągnięcie zysku ze sprzedaży to dla nich za mało. Po drugie sukces Hellblade, Divinity czy Pillarsów oznacza że współpraca z krwiopijcą AAA nie jest jedyną drogą.