rek
rek

Seven: The Days Long Gone – Izometryczny Thief się rusza. I to całkiem żwawo! [WIDEO]

Seven: The Days Long Gone – Izometryczny Thief się rusza. I to całkiem żwawo! [WIDEO]
Developerzy mający na koncie Kholata, Hard Westa i Dziki Gon ruszają natomiast z medialną ofensywą!

Jej zwiastunem jest… zgadliście, kolejny zwiastun. Na poniższym materiale zobaczycie jak mistrz złodziei Teriel radzi sobie z minigrami (hakowaniem, otwieraniem zamków) oraz… porusza się. Przypominający asasyńskie harce system pozwoli nam na podróżowanie po wertykalnym świecie gry. 

Developerzy poświęcili też nieco czasu antenowego, by wytłumaczyć nam, jak w nowym tytule będą się prezentować starcia.

Przypomnijmy, że gra ma łączyć stylistykę fantasy i postapo. Scenariusz zabierze nas na wyspę Peh, pełniącą funkcję kolonii karnej, do której zsyłane są największe szumowiny Imperium Vetrall (więcej o uniwersum dowiecie się z tego trailera). By się z niej wydostać, wykorzystamy zdolności specjalne (spowolnienie przeciwników, niewidzialność), rozstawimy pułapki i uskutecznimy ciche zabójstwa.

Gra zadebiutuje już 1 grudnia, w Polsce jej dystrybutorem będzie Cenega (która wyda The Days Long Gone z polskimi napisami).

rek

6 odpowiedzi do “Seven: The Days Long Gone – Izometryczny Thief się rusza. I to całkiem żwawo! [WIDEO]”

  1. Developerzy mający na koncie Kholata, Hard Westa i Dziki Gon ruszają z medialną ofensywą!

  2. Gra prezentuje się całkiem zacnie ale mam z nią jeden problem. A w zasadzie to nie z samą grą, tylko z…jej logiem. Może jestem przewrażliwionym estetą ale od początku mi się nie podobało i uważałem, że to campowy retro-szrot do poprawki, a przez nie sama produkcja jawiła się mi jako ultra-budżetowa. Nie wiem, czy tylko ja tak mam? I czy kampania reklamowa jest w stanie zatrzeć to wrażenie…

  3. Jedyny problem to może być kamera , i wyczucie przy skakaniu .

  4. Widziałem gierkę w ruchu, jak byłem na Warsaw Games Week i jeden z devów ją ogrywał. Wygląda nieźle i może być fajna.

  5. Te obalenia przeciwników wyglądają kozacko, zwłaszcza jak na izometryczny rzut kamery. Może wyjść z tego na prawdę ciekawa gra, trzymam kciuki żeby się udało. Oczywiście pod warunkiem że nie tylko te „judokowe” ruchy będą fajne ;D

  6. pająk. czemu to zawsze musi być pająk.

Dodaj komentarz