
Total War: Rome II otrzyma duży dodatek

Creative Assembly zaskoczyło dziś, zapowiadając duże rozszerzenie do Total War: Rome II – gry wydanej cztery lata temu, po której pojawiły się jeszcze trzy inne produkcje spod znaku Total War, czyli Attila, Warhammer i Warhammer II. Empire Divided – bo taki tytuł ma nosić dodatek – wprowadzi do gry nowe kampanie, dziesięć frakcji (przyporządkowanych do pięciu kultur – każdej z osobnymi drzewkami technologicznymi i cechami), a także „ficzery” w postaci barbarzyńców, kultów czy plag.
Empire Divided zabierze nas do III wieku naszej ery – okresu, kiedy Cesarstwo Rzymskie trawiły problemy polityczne, militarne, gospodarcze i społeczne. Zadaniem gracza będzie naturalnie przywrócenie imperium jego dawnej chwały… albo zadanie mu ostatecznego ciosu.
Developerzy zapowiadają też darmową aktualizację usprawniającą systemy polityki wewnętrznej i dyplomacji. Zarówno dodatek, jak i update ujrzą światło dzienne 30 listopada bieżącego roku, a cena tego pierwszego wynosić będzie 17 €.

Czytaj dalej
12 odpowiedzi do “Total War: Rome II otrzyma duży dodatek”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Developerzy nie zapomnieli o swojej dość wiekowej już grze.
Jezeli nie poprawia problemow z wydajnoscia (chodzi o czasy ladowania sie kolejnych tur, zwlaszcza w pozniejszym okresie gry) – nie bedzie warto.
popraw sobie komputer
@paankracyk Co mogli z wydajnością zrobić już zrobili, teraz poprawiają gameplay (nowy system polityki można już nawet przetestować) i wydają dodatek dla tych co narzekają, że tylko nad Warhammerem pracują. Dla mnie czasy ładowania i tury nie trwają dłużej jak w innych z nowszych gier z tej serii.
PingwineK8K – wiele osob z bardzo dobrymi konfiguracjami uskarza sie do tej pory na ten problem. Na pocztku jest OK, ale potem czasy ladowania stale sie wydluzaja (nawet kiedy frakcji i jednostek kontrolowanych przez komputer na mapie jest juz duzo mniej). Zarowno shogun 2, jak i potem warhammer tego problemu nie mial. Nawet w attili udalo sie wyeliminowac ten problem (a przeciez to pod wzgledem silnika troche zmieniony rome).
Czteroletnia gra jest „dość wiekowa”? Ciekawe…
I teraz pytanie, czy AI w tym dodatku będzie tak spektakularnie ułomne jak w Warhammerze 2? CA po prostu nie potrafi zrobić dwóch gier z rzędu, żeby nie zepsuć czegoś, co wcześniej działało bez zarzutu.
@Shaddon Robił to innym team niż WH2 więc można mieć nadzieje że trochę lepiej to ogarnęli. Ogólnie z moich obserwacji wydaję mi się że główny team WH jest najgorszy w CA to już DLC team lepiej sobie radzi niż oni. Samo to że nie potrafili przenieść skryptu inwazji z Chaosu z WH1 do ME jest komedią. Moim zdaniem WH2 to jest danie ładnie ustrojone i dobrze podane ale nie dogotowane w środku i źle przyprawione.
@Dragantis|Zgadzam się. Inna sprawa, że społeczność działa na własną niekorzyść uparcie twierdząc, że tak naprawdę nic się nie zmieniło i AI w „dwójce” niczym się nie różni od tego z części poprzedniej, choć wystarczy rozegrać dosłownie jedną bitwę przeciwko dowolnej frakcji, by zauważyć jak bardzo niekompetentny stał się komputer. Niezależnie od poziomu trudności Warhammer 2 nie stawia przez graczem żadnego prawdziwego wyzwania, co odbija się na grywalności. Duże rozczarowanie.
@Dragantis, Shaddon |Czego dev nie umie, mody naprawiły już
@Dragantis potrafili, do ME przeniesli oba, z jedynki i dwójki. W tym jest problem.
Świetna wiadomość! Nie przepadam za total warami w klimatach fantasy (pewnie dlatego, że nie znam uniwersum Warhammera). Rzym to inna sprawa. :>