rek
rek

IO Interactive robi nowego Hitmana

IO Interactive robi nowego Hitmana
Zaskoczeni?

Przypomnijmy, że pod koniec maja duńskie studio zakończyło swą wieloletnią przygodę ze Square Enix. Serca fanów Agenta 47 zadrżały o przyszłość serii, ale niedługo później prezes firmy, Hakan Abrak, oświadczył, że zachowa ona prawa do Hitmana i będzie działać dalej jako niezależny producent, ciesząc się całkowitą wolnością twórczą.

To, że specjaliści od skradanek uraczą nas kolejną odsłoną legendarnego cyklu, było oczywiste, teraz jednak zostało jednoznacznie potwierdzone. Abrak zamieścił na oficjalnej stronie IO Interactive wpis z okazji premiery Hitmana – Game of the Year Edition, w którym chwali się przekroczeniem liczby 7 mln graczy, dziękuje fanom za wsparcie, a także napomyka o kolejnej produkcji:

Na koniec coś o kolejnej grze z serii Hitman. Chcę poinformować was, że robimy ogromne postępy i mamy ekscytujące nowe rozwiązania oraz rzeczy, które pojawią się w serii po raz pierwszy i których ujawnienia nie możemy się doczekać. Będziecie musieli trochę poczekać, bo planujemy zacząć mówić na ten temat jakoś w  2018 roku.


Przy okazji łapcie zwiastun wspomnianej edycji Game of the Year Hitmana:

rek

10 odpowiedzi do “IO Interactive robi nowego Hitmana”

  1. Ja liczę że to będzie jednak drugi sezon, bo moim zdaniem wydawanie w odcinkach było dobre. Do tego jako sama gra, hitman 2016 to jedna z najlepszych skradanek/gier eksploracyjnych jakie można było ograć od dawna. Nie sądzę aby do obecnej formuły można by dodać coś sensownego bez udziwniania rozgrywki.

  2. ZentroXenon |Można delikatnie podpicować grafikę, więcej sposobów na eliminację celów i więcej iwentów czasowych/sezonowych.

  3. Sezonowość tej gry prawie zamknęło to studio i spowodowało duże problemy. Naprawdę myślicie, że jeszcze raz posuną się do tego, żeby wydać kolejnego odcinkowego Hitmana?

  4. Oby tylko kolejna czesc miala mechanike jak w ostatnim Hitmanie, bez udziwnien z Absolution. I przynajmniej z 2 misje wiecej niz w pierwszym sezonie, bo troche niedosyt zostal. Graficznie juz jest dobrze, wazniejsze jest stworzenie ciekawych i odpowiednio rozbudowanych map. Te z pokazem mody we Francji, miasteczko we Wloszech czy hotel w Bangkoku byly swietne.

  5. Ciężko powiedzieć. Przy Life is Strange wolałem poczekać aż wyjdzie całe bo fabuła była wciągająca. Tutaj sezonować mi pasowała bo człowiek się nie nudził i był czas żeby spokojnie ograć mapy i kombinować z zabijaniem na różne sposoby i się nie spieszyć. Rozbudowane mapy i ciekawe metody eliminacji celów to podstawa.

  6. IO Interactive dobrze zrobiło pracując na własną rękę, Square Enix wykończyło już kilka serii Tomb Raider i Legacy of Kain i zapewne Hitman czekał podobny los =/

  7. @Dantes|Dla żartu zapytam, czy mówisz o tym samym Tomb Raiderze, którego dwie ostatnie odsłony odniosły komercyjny, a przede wszystkim artystyczny sukces zbierając znakomite recenzje? Ach, i to nie jest tak, że twórcy Hitmana pragnęli wyrwać się spod opiekuńczego skrzydła wydawcy, po prostu nie pozostało im inne wyjście jak wykupić własną firmę, nim zrobi to ktoś trzeci. Nie, żebym miał zamiar chwalić Square Enix, jednego z „wielkich złych” tej branży, po prostu fakty są takie, a nie inne.

  8. Najnowszy Hitman był strzałem w dziesiątkę – nareszcie Blood Money doczekał się godnego następcy (Absolution to straszliwa pomyłka w każdym calu). Jedyne, co według mnie można by zmienić/dodać to sklep (aż dziwne, że w epoce mikrotransakcji nie ma możliwości wykupienia ulepszeń do broni i skórek) oraz zmienić nieco system podpowiedzi, by stał się nieco bardziej subtelny i nie prowadził aż tak bardzo za rączkę (i tak, wiem, że można było go wyłączyć, ale nie o to chodzi).

  9. @Sheade Na początku 2017 Hitman miał na Steamie nieco ponad 100 tysięcy sprzedanych kopii według Steamspy. Przyjmując, że na konsolach sprzedał się lepiej i większość posiadaczy kupiła więcej niż pierwszy epizod, mamy może z milion sprzedanych kopii. Dla gry z takim budżetem nie jest to imponująca liczba. Zabawnie wyszło, że po wyjściu całego sezonu i wydaniu wersji pudełkowej Steamspy pokazuje teraz ponad 800 tysięcy posiadaczy, co znaczy, że gra sprzedała się dużo lepiej w tym roku niż w poprzednim.

  10. @Sheade|Kompletna bzdura. Podział na „sezony” (prawdopodobnie wymuszony przez słynące z głupich pomysłów Square) był gwoździem do trumny tej produkcji. Początkowo nowy Hitman sprzedawał się naprawdę źle i dopiero wydanie edycji zbiorczej zrobiło tu różnicę. Od początku wieszczyłem taki rozwój wydarzeń, dlatego trudno mi zrozumieć tak nierealnie wysokie oczekiwania Square.

Dodaj komentarz