rek
rek

World of Warcraft: Cały świat skalowany do poziomu, koniec serwerów PvP

World of Warcraft: Cały świat skalowany do poziomu, koniec serwerów PvP
W Azeroth naprawdę sporo się dzieje.

Gorączka po wczorajszym ogłoszeniu nowego dodatku i „waniliowych” serwerów powoli opada, więc czas przyjrzeć się innym nowinkom, które niedługo pojawią się w World of Warcraft.

Wraz z łatką 7.3.5 znane z Legionu skalowanie świata do poziomu aktualnie prowadzonej postaci zostanie wprowadzone na terenie całego świata gry. Oznacza to, że levelując kolejnego alta, nie będziecie musieli co pięć questów migrować do nowej lokacji, bo podbity wzrost doświadczenia i bonusy z heirloomów sprawiały, że dłuższe pozostawanie w jednej ze starszych stref bardzo szybko traciło jakikolwiek sens. Rzecz jasna nie będzie też tak, że osiągając 100. poziom nadal będziecie mogli levelować w Durotarze. Każda strefa będzie narzucała pewien limit, najpewniej ok. 20-poziomowy, do którego będzie się skalowała. Co ważne, w przyszłości zmiany dotkną także dodatków: Outland z Burning Crusade i Northrend z Wrath of the Lich King pozwolą bawić się w zakresie 60-80 levelu, zaś Pandaria i Cataclysm ugoszczą postacie pomiędzy 80. a 90.

Nowy dodatek stawia na odgrzanie konfliktu pomiędzy Przymierzem i Hordą, a Blizzard uważa, że ustalone przed laty podziały mają się nijak do współczesnych realiów, zwłaszcza w temacie starć z innymi graczami pod gołym niebem. W rezultacie niebawem z gry na dobre znikną klasyczne serwery PvP. Zamiast nich każdy z graczy, niezależnie od jakikolwiek podziałów, będzie mógł samodzielnie zadecydować, czy chce brać udział w starciach z innymi awanturnikami, czy nie. Jeśli masz ochotę kogoś ubić, odpowiednio się oznaczasz i możesz ruszać na polowanie na innych śmiałków. Chcesz spokojnie levelować i nie martwić się gankerami? Odznaczasz się i masz święty spokój. By uniemożliwić nadmierne żonglowanie systemem, zmiany będzie można dokonać wyłącznie w jednej ze stolic. W zamian za to możesz być pewien, że jeśli naszła się ochota umoczyć topór w gnomiej jusze, nie będziesz miał problemów ze znalezieniem ofiary, bo gra będzie grupować podobnie myślące osoby z różnych serwerów, co pomoże zwłaszcza tam, gdzie dysproporcje między stronami konfliktu są drastyczne. Zmiany mają zostać wprowadzone w przyszłym roku wraz z premierą Battle for Azeroth.

rek

9 odpowiedzi do “World of Warcraft: Cały świat skalowany do poziomu, koniec serwerów PvP”

  1. W Azeroth naprawdę sporo się dzieje.

  2. Usunięcie „PVP” w takim stylu jaki jest obecnie to żenada – reszta oczywiście na plus.

  3. Mam jakieś mieszane uczucia. Z jednej strony Legion był świetnym dodatkiem i wydaje się, że Blizzard ponownie wie, jak powinien je robić ,a z drugiej strony jakoś mnie ta zapowiedź nie podjarała na tyle, bym już czekał i odliczał dni. W sumie z Legionem było podobnie… Tak czy siak dla mnie to już trochę wyczerpanie materiału. Mimo że robią to dobrze, dodają, mieszają wzbogacają, to jest ciągle ta sama gra – nie ma powiewu świeżości. Bardziej isę tym interesuję z obowiązku/bo grałem w poprzednie.

  4. No wreszcie. Coś co GW2 dobrze robi od 5 lat, w końcu wchodzi do WoWa. Zmiany na bardziej współczesną wersję może mnie zachęcą do pogrania znowu w WoWiszcze 😀

  5. Będąc szczerym to jedyna dla mnie dobra wiadomość z tego Blizzconu to serwer Vanilla. Reszta mnie zupełnie nie interesuje. Od kiedy Diablo 3 przez firmę Bli$$ard jest traktowane jak syn którego nigdy nie chcieliśmy nie ma dla mnie czego szukać w tych imprezach. Obejrzało się świetny cinematic do WoWa który jak zwykle nie zawodzi i ta zapowiedź serwera Vanilla jest najbardziej interesująca.

  6. a ja jestem ciekaw ile de facto ludzi bedzie grało na tej całej vanilli, wszyscy się odgrażają a coś czuje że bedzie to tylko jakaś nisza, anyway dobrze że to w końcu zrobili. Klient płaci to i wymaga.

  7. @paveup|Ja grałem na vanilli i wcale nie tęsknię za tymi czasami 😛 Pograłbym za to znowu w Wrath of the Lich King.

  8. @Kopah|Nie jest to wielki problem ;)Co do serwera Vanilla – jeden z twórców powiedział: ” Klasyczna Vanilla pozbawiona błędów istniejących w tamtych latach”. Więc to będzie Vanilla inna niż znamy. I szczerze mówiąc jako fan świętej trójcy: Vanilla, TBC i Wotlk jestem wniebowzięty tą informacją, byle by abonament za granie na niej nie był z ceną analogiczną do retaila

  9. Skalowanie to będzie dobra rzecz. Strasznie mnie irytowało wbijanie maksymalnego lv strefy ledwo liznąwszy okolicznych quest’ów

Dodaj komentarz