
Fortnite: Tryb battle royale przyciągnął bardzo, bardzo, bardzo, (…) bardzo wielu graczy [INFOGRAFIKA]
![Fortnite: Tryb battle royale przyciągnął bardzo, bardzo, bardzo, (…) bardzo wielu graczy [INFOGRAFIKA]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/ce23bf3f-83a6-40d9-9acf-334599ffa108.jpeg)
Ma, bo też „Igrzyska śmierci” w wykonaniu Epica są dostępne zupełnie za darmo. W dodatku podebrały z oryginału niezłe systemy zniszczeń i budowy bazy oraz ciekawy loot.
Jak donosiliśmy, w ciągu tygodnia od premiery z okazji skorzystało 7 milionów graczy, siedem dni później ich liczba wzrosła zaś do 10 milionów.
By uczcić sukces, twórcy zaprezentowali infografikę, na której chwalą się liczbą spędzonych w grze godzin, a także odnalezionych pułapek, wzniesionych zabudowań, pozyskanych parasolek i graczy, którzy wyskoczyli z pokładu latającego autobusu (który dostarcza ich na wyspę, gdzie toczy się rozgrywka).
W tzw. międzyczasie „ten drugi” Fortnite otrzymał tryb Hordobicia, o którym więcej możecie przeczytać w tym miejscu.

Czytaj dalej
24 odpowiedzi do “Fortnite: Tryb battle royale przyciągnął bardzo, bardzo, bardzo, (…) bardzo wielu graczy [INFOGRAFIKA]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Liczba jest ośmiocyfrowa. PUBG ma się czego bać?
Ciekawe kiedy znudzi się ludziom „Battle Royale” :P.
Wcześniej czy później na pewno, ale rynek nie jest jeszcze nasycony więc pewnie jeszcze sporo czasu do tego.
Ściągnąłem, zagrałem 3 mecze, usunąłem. Nic ciekawego.
Ale żenada, same gówniane newsy o dwóch grach na zmiane. A i jeszcze lokowanie Ubisoftu xD dobrze że są inne polskie serwisy, i tak już brodzicie w błocie, tylko tak dalej
10 mln w grze F2P, z czego godzin tylko 44 mln. PUBG ma okolice ~600 mln godzin dziennie, i 2 mln stałych graczy, a kosztuje 30€. Nie, PUBG nie ma czego się bać. PUBG zrobił darmową reklamę Fortnite.
@TheMrMichu 600 mln godzin dziennie przy 2 mln graczy? Jak oni to robią?
@TheMrMichu|Po pierwsze: Playerunknown’s Battlegrounds jest dostępne znacznie dłużej i było popularne na długo przed wypuszczeniem trybu battle royale do Fortnite (minęło już pół roku od tamtego momentu? Tak czy inaczej, Fortnite BR wyszło dopiero około dwa miesiące temu), po drugie: Playerunknown’s Battlegrounds to tylko zwykła gimbogierka dla streamerów, przestań się zachowywać jakby jej twórcy naprawili coś na świecie albo znaleźli lek na jakąś poważną chorobę XD hurr durr oni wymyslili ten tryb hurr dur
Walki na arenie i podobne pomysły były już… NO NIE WIEM, TYSIĄCE LAT TEMU? Playerunknown’s Battlegrounds to tylko jedna gra z wielu. Myślę że można już przestać traktować tę grę jak supernajlepszągręktórazmienihistorięświataisprawiżeżycienaziemibędzielepsze, myślę że to tylko zwykła strzelanka w stylu: „zbieraj przedmioty, walcz z innymi i przeżyj jako ostatni na serwerze” jakich dzisiaj jest pełno. Takie tryby gry były już w Minecraft pięć lat temu, poważnie.
League of legends było pierwszą MOBA a World of Warcraft pierwszym MMO.
@Gatsu LOL pierwsza moba tu się zgodzę bo Dota była modem ale WoW został wydany kiedy gatunek MMO powoli wymierał i to właśnie WoW przywrócił ten gatunek do łask
Dla porównania Ultima Online 1997 World of Warcraft 2004
A co do LOLa to i tak były projekty przed lolem tylko że nie wypaliły np taki Demigod który został wydany kilka miesięcy przed LOLem
Dota była pierwsza moba. To że ten gatunek nie był jeszcze nazwany nic nie zmienia
Dote zrobił koleś o ksywie Icefrog, jak mnie pamięć nie myli. Z resztą Icefrog z valve długo walczyli z blizem o prawa autorskie. Dota jest krzyżówka tak zwanych usmsów jak dla mnie. Pewnie blizz do tej pory pluje sobie w brodę że odpuścił dote
@Olaf|Wyczuwam mocny ból dupy i dopowiadanie wielu rzeczy których nie powiedziałem, czyżby gimb prosto z ciebie wychodził chociaż narzekasz na gimbogierkę?|1. Gra zdobyła popularność od mniej więcej kwietnia kiedy wyszła z closed bety i rzucili się na nią streamerzy z H1Z1, w ciągu trzech miesięcy wzięła szturmem DOTE2 pod względem aktywnych graczy, gdyby to była gimbogierka to raczej tego by nie zrobiła, bo jednak wymaga trochę więcej.
2. Tryb znany od 5 lat, nie wymyślili koła na nowo, a jednak mają już 15 mln sprzedanych kopii o playerbase dzienny która każda gra AAA chciałaby mieć, ba, niektóre F2P MMO chciałby mieć :V Ile to było kopii WoWa, killerów WoWa i upadły szybciej niż WoW? Mam liczyć? Mimo tego, że MMO jest znane od 20 lat?|3. Jeśli masz ból dupy związany z tą grą, możesz jej unikać.
PS. Przy okazji, nie chciałem używać „gimbo” argumentów, ale sam zniżyłeś się do tego poziomu.
Soooooo… Mamy się już przygotowywać na AAA battle royal od EA, Ubisoftu itp. ? 😉
Coś czuję że niedługo zacznie się wysyp gier typu battle royal jak swojego czasu było z grami MOBA czy karciankami.
@KMyL @saborcat to dobrze w sumie 🙂 Będzie wybór i znajdą się napewno gry, które robią to dobrze (nie mówię, że PUBG czy Fornite robią to źle, ale to wygląda na „nowy początek”). Jak z grami moba było, gdzie LOL i DOTA2 mi nie podeszły, ale w Paragona gra mi się super 🙂
@noirmistig| |Ja nie mam nic przeciwko. Po prostu mamy tutaj megahit, który bez wsparcia żadnego giganta zarabia masę $$$ i idzie w miliony sztuk. Także ci giganci chyba muszą spróbować z tym rodzajem gry – w końcu mają $$$ żeby zrobić coś lepszego i zarobić jeszcze więcej $$$| |A po drodze jakieś zmiany, ulepszenia, pomysły itp. itd. Powinno wyjść graczom na plus – albo wyjdzie coś lepszego niż PUGB, albo PUGB skopiuje pomysły od konkurencji.
@ KMyL |Za późno. PUBG wprowadza za miesiąc mody, które de facto przedłużą jego żywotność o pare lat w porównaniu do innych gier. Teraz producenci gier AAA wolą wydać Battlefronta 2 i kazać płacić za skrzyneczki jak w grze F2P, dopiero teraz odkryli, że to robi $$.|PUBG tak jak WoW, jeśli będzie dobrze poprowadzony, nie będzie miał killera przez najbliższe lata. Będą produkcje blisko niego, ale nigdy mu nie zagrożą. PUBG wydało na promocje gry okolice ~750k $ w nagrodach podczas turnieju.
O, widziałbym ten tryb w GR Wildlands 😀