
Wiedźmin 3: Dziki Gon – Jak powstawały questy? [WIDEO]
![Wiedźmin 3: Dziki Gon – Jak powstawały questy? [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/38ea6ec4-174d-4641-9b82-c956079b6f78.jpeg)
Ekipa Noclip potraktowała temat niezwykle kompleksowo – opowiadając o pierwszym zaprezentowanym publicznie zadaniu (tym z lodowym gigantem), ale nie wzbraniając się przed opowieściami o problemach przy tworzeniu Białego Sadu czy słynnych sekwencji z Krwawym Baronem. Szefujący projektantom Mateusz Tomaszkiewicz tłumaczy, jak zmieniło się podejście zespołu od czasów „dwójki” i jak Redzi uczyli się metodą prób i błędów projektowania questów w otwartym świecie.
To niejedyny materiał na temat Redów, jakie możemy obejrzeć na tym kanale. Wcześniej pochylono się nad historią studia…
…wspomniano pierwsze odsłony cyklu…
…oraz uchylono rąbka tajemnicy na temat projektu świata.
Przypomnijmy, że również Polacy nakręcili niezgorszy dokument o historii gradaptacji Wiedźmina. Niemal dwugodzinny materiał możecie obejrzeć pod tym adresem.

Czytaj dalej
6 odpowiedzi do “Wiedźmin 3: Dziki Gon – Jak powstawały questy? [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Redzi uczcili 10-lecie serii opowiadając o kulisach swojej pracy.
W nosie mam takie filmy, mogli dać chociaż tłumaczenie to nie. Musieli zrobić po angielsku.
Bo ekipa Noclip (twórcy dokumentów) nie mówi po polsku. Robią świetną robotę docierając do twórców różnych gier. Polecam też ich film o powstawaniu Rocket League.
Poza tym, do pierwszej części cyklu są już dostępne napisy w wielu językach (jest możliwość dodania napisów przez fanów), więc jeśli komuś się będzie nudziło, to może i napisy po polsku się w końcu pojawią.
Troche gejowskie te filmy hehe
Ile można o tym Wiedźminie…wystarczy. Fajna gra była, spoko. Już. Stop.