
Hawken: Pecetowe serwery zostaną wkrótce wyłączone

Sieciowa strzelanka z mechami już wkrótce dokona żywota. Na oficjalnym profilu gry na Facebooku opublikowano widoczne poniżej oświadczenie, z którego wynika, że pecetowcy będą mogli bawić się tylko do 2 stycznia 2018 – potem serwery zostaną wyłączone. Co ciekawe, treść wiadomości sugeruje, że podobny los nie spotka edycji konsolowych, bo twórcy co chwila precyzują, że mowa o edycji PC:
To była niesamowita podróż, odkąd opublikowaliśmy Hawken na Steamie w 2014 roku. Sukces gry był możliwy w dużej mierze dzięki waszemu ciągłemu wsparciu. (…) Po trzech wspaniałych latach wyłączamy pecetowe serwery, by skupić się na innych projektach. Wersja PC zostanie oficjalnie usunięta za Steama 2 stycznia 2018, a wszelkie DLC i płatna zawartość od dziś stają się niedostępna.

Czytaj dalej
14 odpowiedzi do “Hawken: Pecetowe serwery zostaną wkrótce wyłączone”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Wygląda na to, że konsolowcy będą mogli jednak grać dalej.
hhahaha i to właśnie kocham w onlajnowych pierdach, kiedys zawsze przyechodzi czas na wyłączaenie serwerów. pzdr
gra miała swoje 5 minut… nawet swego czasu zagrywałem się. W pewnym momencie jednak, mój pc przestał się dogadywać z tytułem(zwłaszcza gpu), zanim zmieniłem bebechy było już po ptakach – wprowadzili dużo zmian. Zmian które mi się nie spodobały.
@geek W pełni się zgadzam. Singlowcom nic nie dadzą, skupiają się się na multi, a po paru latach(albo nawet i nie latach. Patrz Battleborn i Lawbreakers), jak gra zaczyna tracić swoją społeczność i grają tylko zatwardziali maniacy, których jest za mało, aby się opłacało utrzymywać serwery, to częstują ich tego typu gadką.
Pograłem paręnaście godzin i dobrze się bawiłem. Zna ktoś podobne gry?
Usuwaja gre ze steam ??A co z ludzmi ktorzy kupili gre i za nia zaplacili ???Od tak mozna sobie usunac gre ze steam ??
To była naprawdę świetna gra, z potencjałem na undergroundowy klasyk, ale brak dobrego zarzadzania finansami w studiu twórców i później wykupienie praw do marki przez innego dewelopera, zabiły tą grę. Zabrakło kilku updatów poprawiajacych część bugów/balans rozgrywki i dodających jeszcze kilka map. Nowe studio skupiło się wyłącznie na konsolach i uprościło rozgrywkę do granic, więc myślę ze na konsolach też długo już nie pociągnie. Szkoda, wielka szkoda.
@HeklusDwa Titanfall, MechWarrior online.
Rufus: pierwszy titanfall jest juz praktycznie martwy, w drugim tez nie jest dobrze: sa takie pory dnia, ze czeka sie dobre kilka minut albo i wiecej na mecz.
@Avenien Gram prawie codziennie w Titanfalla 2 na PS4 i na mecz attrition rzadko czeka sie dłużej niż minutę. I to niezależnie od pory dnia lub nocy. Ale słyszałem że rzeczywiście na PC nie jest kolorowo.
@Damian77777 – Hawken był od początku f2p.
Rufus ocyzwicie mowiłem o PC. FPS na konsolach to dla mnie abominacja, mimo że sam takową posiadam.
Pierwszy Titanfall jest w sumie teoretycznie martwy, a praktycznie… zawsze sie znajdzie kogoś do grania 😀 Ale rzeczywiście liczba graczy znacznie sie zmniejsza, przed premierą dwójki od 400 do 800 graczy, a po premierze 50-200…
Rest In Peperoni. Dobrze że ogłosili dużo wcześniej, będzie czas wrócić i wskoczyć na parę krótkich meczyków (o ile jeszcze jest z kim)