
Heroes of the Storm: Szczegóły na temat Any [WIDEO]
![Heroes of the Storm: Szczegóły na temat Any [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/e2ee8202-3ee1-452b-be35-3c1b23052ea4.jpeg)
Niedawno informowaliśmy Was o dość rozbudowanych planach, jakie Blizzard snuje w związku z przyszłością Heroes of the Storm. Wówczas podzielono się głównie informacjami na temat nowej mapy, Odlewni Volskaya Industries, jedynie napomykając o dwójce nadchodzących debiutantów: Anie i Złomiarzu. Rola tej pierwszej przestała być już tajemnicą. Jak można się było spodziewać bohaterka zajmie się głównie leczeniem drużyny z relatywnie bezpiecznej odległości, ale będzie także potrafiła poważnie utrudnić życie wrogim łapiduchom. Największe wady? Niska mobilność i brak samoleczenia.
Oto jak prezentują się jej umiejętności:
Ataki podstawowe nakładają Dawkę na przeciwników niebędących budowlami i zadają dodatkowe 44 pkt. obrażeń w ciągu 5 sek. Efekt ten kumuluje się maksymalnie 5 razy.
Ana wystrzeliwuje strzałkę, która leczy pierwszego trafionego bohatera sojuszniczego i przywraca mu 250 pkt. zdrowia.
Ana ciska granatem w wybrany obszar. Trafieni bohaterowie sojuszniczy zostają uleczeni i odzyskują 175 pkt. zdrowia, a skuteczność otrzymywanego przez nich leczenia wzrasta o 25% na 4 sek. Trafieni przeciwnicy otrzymują 60 pkt. obrażeń, a skuteczność otrzymywanego przez nich leczenia spada o 100% na 2 sek.
Ana wystrzeliwuje strzałkę, która usypia pierwszego trafionego wrogiego bohatera i sprawia, że nie może on wykonywać żadnych czynności przez 3 sek. Efekty uśpienia kończą działanie natychmiast, gdy cel otrzyma obrażenia po upływie pierwszych 0.5 sek. Nie można stosować wobec bohaterów wewnątrz pojazdów.
Natychmiast wzmacnia bohatera sojuszniczego, przywracając mu 0 pkt. many. Przez kolejne 8 sek. wzmocniony bohater zyskuje premię 30% do mocy zaklęć, a czasy odnowienia jego zdolności podstawowych upływają o 150% szybciej. Nie można użyć na Anie.
Ana przyjmuje pozycję snajperską, dzięki czemu może wystrzeliwać wyspecjalizowane pociski (maksymalnie 8) o nieograniczonym zasięgu. Pociski trafiają pierwszego bohatera (sojusznika lub wroga) lub pierwszą wrogą budowlę na swojej drodze. Sojusznicy odzyskują 300 pkt. zdrowia, a wrogowie otrzymują 175 pkt. obrażeń. Obrażenia zadawane budowlom są zmniejszone o 50%. Kiedy Oko Horusa jest aktywne, Ana nie może się przemieszczać.
Przygotowano też zwyczajowy filmik prezentujący zdolności w praktyce:

Czytaj dalej
3 odpowiedzi do “Heroes of the Storm: Szczegóły na temat Any [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Nowy pomoc
„Natychmiast wzmacnia bohatera sojuszniczego, przywracając mu 0 pkt. many.”
W tym momencie, Uther który jest supportem walczącym wręcz, staje się do dupy, bo tutaj mamy to samo na odległość, leczenie, wzmacniacz leczenia, granat który leczy i osłabia wrogów, paraliż wroga no i obrażenia na odległość daje przewagę gdyby stoczyć pojedynek 1v1 to uther zostałby rozjechany jak warzywo