
Destiny 2 cieszy się ogromną popularnością

Bungie pochwaliło się na Twitterze, że w pewnym momencie ich najnowsze dzieło przyciągnęło ok. 1,2 miliona graczy jednocześnie. Liczba dotyczy zarówno grających na PS4, jak i XBO.
Thank you all so much for playing, Guardians! Right now Destiny 2 has over 1.2 Million concurrent players online. We’ll see you in the wild.
— Bungie (@Bungie) September 9, 2017
Wziąwszy pod uwagę, że premiera wersji PC dopiero przed nami, przyszłość gry rysuje się w nader optymistycznych barwach. Wydaje się, że gracze nie będą też narzekać na brak zajęcia, bo choć od premiery minęło ledwie kilka dni, ujawniono już garść informacji na temat pierwszego DLC – Klątwy Ozyrysa.
Skoro jesteśmy już przy wielkich liczbach, warto dodać, że niedawno magiczną barierę miliona jednocześnie bawiących się graczy przebiło też PlayerUnknown’s Battlegrounds.

Czytaj dalej
54 odpowiedzi do “Destiny 2 cieszy się ogromną popularnością”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Gra przyciąga przed telewizory imponujące rzesze graczy. Podobnie jak PlayerUnknown’s Battlegrounds.
Szkoda ze wersja na PC jest później bo pomimo tego że beta jakoś mnie nie porwała to z chęcią bym teraz pograła.
Ehh, kiedy ludzie się w końcu opamiętają. Pierwsza część była nudnym ściekiem bez żadnej historii, marketing jawnie okłamywał graczy, w grze po jakimś czasie pojawiły się mikrotransakcje a do tego 4 DLCki, z których w season passie pojawiły się dwa najtańsze i najgorsze. Wszyscy zrobili z tej gry miazgę, ale mimo to wciąż grali. Wychodzi dwójka i co? Hype. 1,2 miliona graczy jednocześnie. Mikrotransakcje zostały, plan DLC zostanie pewnie bez zmian. Krzyczcie sobie ile chcecie, że pezmysł growy siee
bo nic się w tej kwestii nie zmieni dopóki nie przestaniemy łykać takiego syfu.
Tak poza tym, to widzę, że CDA ma raczej w głębokim poważaniu nasze prośby i sugestie, bo możliwości edytowania i usuwania komentarzy, po latach próśb, dalej nie ma.
@SantaChief12 Tak, przydały by się takie opcje 🙁
@SantaChief12, najwidoczniej największy magazyn o grach w Polsce nie stać na uzbieranie przez lata kasy na zapłacenie komuś kto zaimplementuje system komentarzy nie będący g*wnem. PS. Historia w D1 była nawet bogata, chociaż cienka, z jednym mankamentem…cały lore był na stronie internetowej a nie w grze (nie wiem jaki geniusz z Bungie na to wpadł). Teraz niby historia jest w grze ale nadal słabizna. Plus Shadery które nie są przedmiotem stałym tylko zużywają się po jednym użyciu.
Po ocenach graczy, sądzę że taki stan rzeczy długo się nie utrzyma. Na ten moment nie ma tam co robić, a nowa zawartość wychodzi za wolno. Znowu zapomnieli, jak istotny jest start gry.|@SantaChief12|Lidzio spodobał się moduł pvp, bo pve było słabe.
@SantaChief12|Ale do kogo ty masz pretensje? Destiny będzie wyciągać rękę po pieniądze graczy przy wielu okazjach, ale czy nie tego się od niej oczekuje? Płatna wersja beta stała się tegorocznym hitem sprzedażowym, bo mało komu przeszkadza jej obecny stan. Shadow of War z miejsca stał się tytułem z największą ilością preorderów spośród wszystkich gier WB, bo mikrotransakcje w grze singlowej najwyraźniej też już są OK. Doszliśmy do punktu, w którym największym problemem tej branży okazali się sami konsumenci
Destiny 2 to jest sprint, a PUBG to maraton.
W sumie dobrze, że ten temat został przypomniany: czy ktoś z redakcji lub związany z kwestią komentarzy może podać do wiadomości, kiedy W KOŃCU system komentowania zostanie zmieniony?
Naiwne jest myślenie, że wystarczy coś takiego jak głosowanie portfelem i wszystko będzie OK. W wielu przypadkach da się łatwo żerować na słabościach ludzi i to się nigdy nie zmieni, ale jednak dobrze by było nadal starać się jakoś temu przeciwdziałać. Ktoś może powiedzieć, że jak ktoś ma słabą wolę to jest sobie sam winny no i ok, tylko że żerowanie na słabościach żeby przy okazji wbijać coraz mocniej szpilę jest jeszcze bardziej złe niż taka słabość…
@Moooras Dokładnie. Wystarczy sobie przypomnieć odpływ gracz miecha po premierze For Honor.
@SantaChief12 – Wystarczy popatrzeć jak wygląda portal pewnego konkurencyjnego pisma o grach w Polsce – niebo, a ziemia. Opcja cytowania, edycji komentarzy, ukrywanie spoilerów, wstawiania gif-ów/obrazków, ukrywanie mocno negatywnych postów, nawet achievementy są… Przy tym portalu cdaction.pl wygląda niemal jak amatorska strona zrobiona na zaliczenie z informatyki. Lekki wstyd, że cda wciąż tak olewa temat swojego portalu.
Możesz jeszcze odpowiadać konkretnemu użytkownikowi, a jak wchodzisz na stronę, to dostajesz powiadomienia czy ktoś odpowiedział na twój post.
@smd87 mowa o najlepszym portalu growym w Polsce Eurogamer kropka pe el ?
Zielone światło dla wydawców – gracze chcą więcej powycinanych produktów które są tak naprawdę maszynkami do hazardu udającymi gry, przyozdobionymi mikropłatnościami i przecenionymi DLC. Keep it up gaming industry.
@Terminus223 – Nie, raczej portal jedynego konsolowego pisma na polskim rynku (choć w portalu są też newsy o pc). Więcej nie powiem, bo nie chce być posądzanym o jakąś reklamę – co nie było moim zamiarem, lecz jedynie pokazanie tego, skąd cda ewentualnie powinno brać przykład. Nakład pisma mają nieporównywalnie mniejszy o cda, a portal o wiele lepszy m.in. dzięki lepszemu systemowi komentarzy, częstotliwości pojawiania się newsów i (wypadkowej powyższych) większej bazie komentujących.
@smd87 o już wiem o co chodzi 🙂 mimo wszystko eurogamera tez polecam 🙂
@smd87|Problem w tym, że to nie CD-Action za to odpowiada, lecz beznadziejny wydawca.
@smd87 – na wspomnianym przez Ciebie portalu masz też nieporównywalnie niższą jakość pisania wszelakiego niż na cda i taśmowe newsy o niczym, bo kasa jest za klikanie.
@smd87|Co dziwne, forum CDA zostało niedawno odświeżone, ale strona główna została nietknięta.
@Gierzyn – Naprawdę? Tutaj jest za to grafomania Papkina i (często) przesadzony humor/ironia. Jasne, zdarzają się tam typowe clickbaity, ale to samo można powiedzieć i o cdaction.pl. Niska jakość newsów? Hmmm, nie wiem, mi tam nie przeszkadzają, a prawdą jest to, że dzięki tamtemu portalowi mogę się dowiedzieć o newsach z branży w o wiele większym stopniu niż na cda (+ wiele newsów jest tutaj spóźnionych w stosunku do tamtego portalu).
Widzę dyskusja na temat gry na całego. Systemu komentarzy nie zmienią i nie mają na to większego wpływu
Ślijcie maile do Interii (Bauera), żeby coś zmienili.
@Scorpix, a co mamy ci o grze powiedzieć. Destiny 2 to na dobrą sprawę map pack do destiny1 z beznadziejną narracją/wtrąceniami (treść jak i wykonanie) ghosta. Gra jest łatwa w PvE, niby jakąś tam fabułę ma, w trakcie gry odblokowujesz umiejętności…ale jest ich żałośnie mało i generalnie nie są za ciekawe więc jak zrobisz podklasę która cię interesuje to nie masz ochoty na odblokowanie innych podklas. Poza tym afera z shaderami. Miało być dużo zawartości…powiedziałbym że umiarkowanie.
No i cena 90 euro za grę z season packiem (bez tego nie ma nawet co gry kupować) plus sklep z mikrotranzakcjami. Miałem kupić, dobrze że się wstrzymałem i ograłem u kumpla. Generalnie gra z kategorii bezmyślny grind, bossowie to gąbki na pociski jakby to były lata 90te (zero pomysłowości). Łatwa, bardzo prosta i potencjalnie przyjemna.
Smd87 co ty pierdzielisz o grafomani papkina. To jeden z lepszych recenzentów, jakich miało to pismo.
@korinogaro|Na ten moment ta gra tak wygląda, ale co ciekawe przez ten miesiąc ma być wydane tyle zawartości darmowej, która powinna być na starcie, że w rzeczywistości kupowanie jej w dniu premiery mijało się z sensem. Na PC jak wyjdzie, to będzie miała od razu rajdy oraz ogólnie więcej rzeczy do robienia.|Ghost to akurat jedna z najlepiej zagranych postaci w tej grze. Ale wiadomo, to końcu Nolan North.|Gra ma potencjał, ale na ten moment to kikut nie warty swej ceny.
To wciąż jednak wyglądać będzie jak dodatek do Destiny 1. To tak jakby WoW: Legion nazwać WoW 2. Zresztą Destiny miało być wspierane przez 10 lat… Mikrotransakcje można zrobić lepiej i gorzej, ale tutaj są one zrobione tragicznie. Shadery jednorazowego użytku oraz modyfikacje. Oczywiście loot boxy również są, bo co to za gra online bez loot boxów.|@notoco42|Są różne gusta, ale ja też uważam, ze Papkin pisze w ciekawy i niecodzienny sposób, co wyróżnia go na tle innych.
Tyle hejtu tu się wylewa na Destiny 2, moim zdaniem zupełnie bezpodstawnego i mam wrażenie ze w większości pisanego przez ludzi którzy albo nie grali, albo grali w betę i są ekspertami, ewentualnie widzieli grę na YouTube albo „u kumpla”.
Nie jestem fanatykiem Destiny, w jedynkę grałem sporo, ale nie tysiące godzin jak niektórzy, spędziłem w tej grze kilka z najfajniejszych growych momentów w „karierze” gracza podczas pierwszego przechodzenia rajdu czy podczas fabuły grając z kumplami na trzy konsole w jednym pokoju i naprawdę lubię ten festiwal grindu, także zakup 2 uznałem za pewnik i nie zawiodłem się jeszcze nawet przez chwilę.
No ale może to kwestia podejścia mojego i znajomych (ciagle ten sam fireteam), bo nie lecimy jak niektórzy po 12h na dobę żeby na fejsbuku napisać „pierwszy w Polsce! Ileś tam lighta i 15 egzotyków w ekwipunku!”, a po prostu pograć sobie wspólnie wieczorem 2-3-4h, ile akurat możemy sobie pozwolić.
No i póki co za 230 zł jakie zapłaciłem jestem cholernie zadowolony, dopiero wczoraj skończyliśmy fabułę, która wizualnie (nie technikaliami, a projektem poziomów, pomysłem, grą świateł i cieni) zapiera dech, animacje (te prerenderowane i te na silniku gry) są na topowym poziomie, fabuła wcale nie jest denna, powiedział bym nawet ze jest całkiem interesująca i daje dobry pretekst do faszerowania przeciwników ołowiem, poza tym jej przejście to kilkanaście godzin także na pewno nie zawodzi.
Strajków nie widziałem jeszcze wszystkich, ale już wiem że przynajmniej ten z piramidą to najlepsze co do tej pory było w Destiny. PVP daje satysfakcję i jest super grywalne, zreszta nawet największy hejter nie może powiedzieć, ze w tej grze źle się strzela. Brak zawartości na premierę? Po co mi rajd w dniu premiery? W środę jest jego inauguracja a ja nawet nie wiem czy do tego dnia moja postać będzie na odpowiednim poziomie.
Nudne subklasy? Mówimy o tej samej grze? Samo ich odblokowywanie jest ciekawe, a każda z nich daje zupełnie inne wrażenia i przydaje się w innych sytuacjach. Grind? W porównaniu do 1 to fajne przedmioty dropia na prawo i lewo, za każdym razem gdy odpalam sobie grę żeby „polatać” udaje mi się dropnać coś nowego, nie mówiąc o tym ze dostajemy engramy za praktycznie każdy rodzaj aktywności, co kto lubi.
Shadery jednorazowe? No ale za to dropi tego na potęgę, sam mam po tych kilkunastu godzinach tyle kolorków w ekwipunku ze nie wiem na co je nakładać, poza tym fakt ze to przedmiot zużywany sprawia ze nie nakładam tego na pałę tylko faktycznie korzystam z opcji preview i zastanawiam się na co go zużyć. Mikrotransakcje? A po co to komu? Przecież to nic nie zmienia w grze, engram z bajerkami dropi za każdy lewel powyżej 20, leci to praktycznie samo, wystarczy normalnie grać.
Mógłbym tak długo, pisząc z perspektywy osoby która nie nabiła 300 lighta w dniu premiery, tylko takiej która prawie tydzień po niej ma dopiero 260 lighta i czuje, ze gra dopiero się zaczyna. Co tydzień nowe aktywności, eventy, nightfall, zdobywanie punktów dla klanu, zaraz rajd i odkrywanie jego rozwiązań, później kolejne 2 postaci do wymaksowania, granie ze znajomymi…
sorry za przydługi wpis i ewentualne literówki. Musiałem się wciąć w dyskusje, bo nie widziałem ani jednego wpisu osoby zadowolonej z zakupu, a ja i kumple na pewno tak mamy.
@ngx osoby zadowolone grają w grę 😉 kupiłem na premierę, nie żałuje żadnej złotówki. Udało mi się w sobotę wbić 20 poziom i dorwałem lepszą broń. Wtedy na nowo poczułem to co zawsze podobało mi się w jedynce, czyli feeling broni, wręcz namacalny, i ten moment gdy do uszu dociera krystaliczny dźwięk przeładowania i odczucie w dłoniach każdego ruchu zakładanego magazynku. Destiny zawsze było i będzie droższą grą, utrzymanie infrastruktury kosztuje, a jakość kodu (optymalizacja) powinna być wzorem dla innych.
Powiedźcie mi, w Destiny 2 są losowe bronie z losowymi statystykami, podzielone na stopnie rzadkości? Czyli – czy fan zbieractwa i progresu z Diablo będzie miał radochę z Destiny?
@master777 są stopnie rzadkości, statystyka w sumie jest jedna poziom światła, jednak „umiejętności” ekwipunku mogą być różne. Np. masz broń z fajnym perkiem zdobytą na niskim poziomie światła, ale fajnie Ci się z niej strzela jednak ma słaby dmg, to możesz ją ulepszyć nasycając ją bronią tego samego typu o wyższym poziomie światła (tak pokrótce). Mniej jest tutaj skilli i kombinatoryki postaci jak w D3, progres poprzez ulepszanie przedmiotów i wykorzystywaniu ich perków.
Gdyby system komentarzy byłby usprawniony, ngx nie napisałby dziewięciu postów, tylko jeden.
cieszy sie, jak polscy youtuberzy subow 1,5mln gdzie liczba polakow 40 milionow, jakby odliczyc dzieci i ludzi ktorzy nie maja dostepu do neta , to gdzies 15mln, 10%???? pl youtuberzy na prezydenta
Coś ty gościu brał
ngx, co z tego że shaderów się dropi sporo skoro w D1 za każdym razem gdy podniosłem nowy element ekwipunku lepszy od tego co miałem to malowałem go na kolor taki jaki miałem całą resztę. Teraz tego zrobić nie mogę. Poza tym co z unikatowymi shaderami które dropiły się tylko w konkretnych rajdach? W D1 były klany które malowały się w jeden konkretny sposób, teraz tego robić nie mogą. Co najśmieszniejsze nawet nie można kupić shadera którego się chce tylko trzeba kupić losową paczkę.
Porównywanie gry z PS4 i XO do gry która jest tylko na Steamie to tak średnio wygląda. Co innego Steam vs Steam lub konsole + pc vs konsole + pc.
Przecież jeszcze nawet nie ma rajdu, nie wiadomo czy nie będzie miał konkretnych shaderów do zdobycia tylko tam. Zresztą, serio? Największym problemem gry są kolorki na broń? Gra się mega przyjemnie, ale gra beznadziejna, bo nie mogę pomalować hełmu.
@ngx|Przeczytaj co napisałem wcześniej. Wypunktowałem co jest nie tak. Shadery to tylko jeden z problemów.
Przeczytaj co ja napisałem wcześniej, teraz tylko odpowiadałem korinogaro.
@ngx|To używaj @ lub zwracaj się bezpośrednio, bo nie wiadomo, czy ty mówisz do ogółu czy do kogoś wskazanego przez Ciebie. 🙂
Ogólnie zgadzam się z tym co napisałeś, bo ograłem betę i oglądałem trochę streamów oraz czytałem opinię. Gra się w to dobrze, ale tej zwartości jest na ten moment za mało, a już machają nam przed oczami pierwszym płatnym DLC. |Jak gra wyjdzie na PC, to być może wtedy będzie opłacało się to kupić, bo już na starcie będzie trzy razy więcej zawartości niż w przypadku konsol.
Ale dlaczego ma być na starcie tak dużo więcej zawartości na PC skoro gra wychodzi za miesiąc a rajd na PC tez będzie prawdopodobnie po tygodniu od premiery, bo to nie jest dodatkowa zawartość a świadoma decyzja, aby gracze zdążyli cokolwiek pofarmić? Na PC będzie dokładnie tyle zawartości co na konsolach, bo w Destiny eventy są czasowe, a pewnie PC wystartuje od tego samego momentu co premiera konsolowa, po prostu każda aktywność będzie przesunięta w czasie.
W ogóle mało zawartości to spore nadużycie. Fajna kampania (z pojazdami i świetnie zrobionymi cutscenkami) na 12h (16 misji), 6 strike, 9 map PVP w 5 trybach, 4 regiony do eksploracji z misjami „przygoda” (to nie są patrole z D1, a pełnoprawne misje z fabularnymi elementami), ukryte regiony, patrole, public eventy, cotygodniowe wyzwania… naprawdę chciałbym aby każda nowa gra na premierę miała tak mało zawartości.