
Assassin’s Creed Origins: Wirtualny Egipt to nie tylko pustynie [WIDEO]
![Assassin’s Creed Origins: Wirtualny Egipt to nie tylko pustynie [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/d6ae8788-a6d7-4e6a-8c27-ed6bae03bab5.jpeg)
Ubisoft twierdzi, że świat Assassin’s Creed Origins pod względem zawartości będzie największym w historii serii. Starożytny Egipt zostanie podzielony na sześć regionów: Aleksandrię, Memfis, Deltę Nilu, Siwę, Gizę, Cyrenajkę oraz Fajum. Oprócz zadań składających się na kampanię fabularną, w trakcie której można spotkać między innymi Kleopatrę i Juliusza Cezara, całą tą przestrzeń po brzegi wypełnią różnego rodzaju aktywności dodatkowe. Wszystko to ma wydrzeć graczom z życiorysu dobrych kilkadziesiąt godzin, więc niektórzy mogą się zastanawiać, czy tak długi czas spędzony pośród pustynnych piasków nie będzie zwyczajnie męczący. Ashraf Ismail i Maxime Durand zapewniają, że Egipt jest znacznie bardziej różnorodny, niż mogłoby się z pozoru wydawać.

Czytaj dalej
10 odpowiedzi do “Assassin’s Creed Origins: Wirtualny Egipt to nie tylko pustynie [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Autorzy chwalą się różnorodnością nowych lokacji.
Jesper Kyd w tle , niezle niezle coraz lepiej.
@Victarion | Co ty pierdzielisz, przecież to Sarah Schachner jest kompozytorką ;_;
masakra świat duży i 0 contentu, misje typu przynieś pozamiataj,z lotu ptaka świat duży i widzę 5 znaczków lokacji/misji z tego 4 lipne.< beware of level 51 CROCODYLE >
Jeśli misje poboczne będą rodem z (wiecie czego xD), to kupuję. 😀
@ arisa321|No i co z tego ze jest kompozytorka
Będziemy nabijać kilometry aż nam się klapki zetrą. „Zabij złego kapłana Romana” oddalonego o pisiąt kilometrów, a potem wróć po legendarny nóż do schabu.
a twarze dalej brzydko animowane i zrobione.
Bez znaczenia jest, jak duża jest mapa świata ani ile różnych regionów na niej upchnęli, jeśli w każdym będziemy robić dokładnie to samo, tak jak w Ghost Recon: Wildlands.
super sprawa.