rek
rek

Sniper Ghost Warrior 3: Za dwa tygodnie premiera DLC o nazwie „Sabotage” [WIDEO]

Sniper Ghost Warrior 3: Za dwa tygodnie premiera DLC o nazwie „Sabotage” [WIDEO]
Nie wiadomo, czy tytuł nawiązuje do procesu twórczego stojącego za mocno krytykowaną podstawką.

Stanowiąca część przepustki sezonowej do Sniper Ghost Warrior 3 minikampania o nazwie „The Sabotage” opowie historię Roberta Northa, brata Jonathana Northa z podstawowej wersji gry. Stawimy w niej czoła nie tylko złowrogiej organizacji 23 Society, ale także (ach!) swojej bolesnej przeszłości. Premiera 5 września, platformy to oczywiście PS4, XBO i PC. Mamy liczyć na „nową historię, nową mapę, wyjątkowe lokacje, pełne wyzwań zadania, dodatkowe bronie, pojazd i jeszcze więcej”. Więcej szczegółów wkrótce – mnie interesuje tylko jeden, czyli „czy słowo sabotaż w nazwie jest zakamuflowanym błaganiem twórców o pomoc”.

W każdym razie – wytrzymaliście newsa o Sniper Ghost Warrior 3, łapcie adekwatną nutę.

rek

11 odpowiedzi do “Sniper Ghost Warrior 3: Za dwa tygodnie premiera DLC o nazwie „Sabotage” [WIDEO]”

  1. O może ktoś mi odpowie czy dalej są problemy ze spadkami FPS’ów dla właścicieli kart AMD (u mnie HD 7970 i duże dropy były do patcha 1.3)

  2. +dxh11 na starcie proponuje zainstalować najnowsze sterowniki do grafik Amd http:support.amd.com/en-us/download a jeśli to nie pomoże to stworzyć własny plik konfiguracyjny game.cfg edytując go i zapisując powyłącza funkcje silnika gry przez da więcej fpsów można ograniczyć pole widzenia, przełączyć tryb pełnego ekranu, wyłączyć cieniowanie tła,włączyć odbicia, wyłączyć filtry, dokładny opis masz podany pod wymaganiami gry https:pcgamingwiki.com/wiki/Sniper:_Ghost_Warrior_3 jednak na cuda by nie liczył

  3. +dxh11 Sniper: Ghost Warrior 3 ma słaba optymalizację może działać tak sobie nawet na mocnej konfiguracji.

  4. +dxh11 na Steam piszą żeby włączyć synchronizacje pionową (Vertical Sync) w ustawieniach karty graficznej https:steamcommunity.com/app/579800/discussions/0/135508031953501301/ zapodaje link do forum z tego co pamiętam z Sniper 2 również miał problemy z vsyn.

  5. +Dantes dziękuję Ci bardzo za odpowiedź 😉 W sumie nie spodziewałam się że ktoś w końcu się odezwie w tym temacie. Co do twoich rad to: |1. Z tego co udało się mi zauważyć razem z innymi graczami problem powstaje zaraz po prologu. Mapa jest „zamknięta” więc chyba nie następuje to ciągłe buforowanie obszaru, jak to ma miejsce po prologu. W takim wypadku ustawienia na czas trwania prologu mogę zmienić na maksymalne, i kompletnie żadnych spadków fps’ów. Podobny problem mam w grze Squad, opartej na silniku UE4,

  6. 2. Nawiązałam do gry Squad, ponieważ tam akurat naciskają na wyłączenie Synchro. 3. Co do sterowników – mam zainstalowaną aplikacje, a raczej nakładkę AMD Radeon Settings w wersji oprogramowania 17.1.1 . Nie wiem czy jest to najlepsza nakładka, bo wcześniej był AMD Catalyst (wersja beta) i było ok jeśli chodzi o gry, natomiast nakładka którą teraz mam automatycznie się update’uje więc wersja powinna być najnowsza. Sprawdziłem sterowniki i wyskoczyło Crimson ReLive Edition 17.8.1 Optional czyli też instlowć?

  7. +dxh11 jeśli twoja grafika wspiera setrowniki ReLive Edition to można zainstalować wersję 17.8.1 ja już mam zainstalowaną u siebie 🙂 a odnośnie sterowników optional od chipsetu czy raid to raczej nie trzeba sterowniki od chipsetu to dla płyt głównych z prockami Amd a ty masz Intela więc odpadają a sterowniki raid to dysków również pomijasz, ogólnie gry chodzą mi dobrze na sterownikach Amd Crimson ReLive dodatkową zainstalują nowe biblioteki Vulcan, które lepiej wykorzystają procka i grafikę.

  8. +dxh11 patrząc na silnik graficzny CryEngine 4 jakiego używa to widać że jest mocno skomplikowany i posiada wiele ustawień graficznych nie jestem programistą ale widać, że CryEngine 4 trochę przerósł CI Games a odnośnie spadków to może chodzi o pole widzenia FOV trzeba je ograniczyć np dodając w pliku game.cfg linie cl_fov = 90 to już zabawa zaawansowany tweak, byś musiał przetestować polecenia pc gaming wiki może, któraś opcja graficzna po wyłączeniu poprawi wydajność, przeprasza że dziś odpisuje 😉

  9. Luzik, ja też nie mam czasu, wiec dopiero po pracy w stanie jestem odpisać. Możesz mi coś powiedzieć więcej o tych bibliotekach Vulcan ? Pytam ponieważ a nazwa właśnie kojarzy mi się z silnikiem Unreal Engine 😉 Skąd można je pobrać ?

  10. +dxh11 jeśli twoja grafika wspiera Directx 11 to biblioteki Vulcan zainstalują się automatycznie u mnie są widoczne w zainstalowanych programach ze sterownikiem Amd Crimson Relive 17.8.1 automatycznie zainstalowały się biblioteki Vulcan 1.0.54.0 więcej info http:www.benchmark.pl/aktualnosci/vulkan-api-wspolpraca-amd-zapowiedz-sterownikow-graficznych.html ogólnie Amd się poprawiło z funkcjonalnością sterowników, one same instalują co potrzeba.

  11. A powiem Ci że mam inne wrażenie… często gdy korzystam z panelu AMD (Radeon Setting) po dokonaniu zmian w zakładce dla określonej gry program często się zwiesza… Moja karta obsługuje nawet DX 12 (Radeon HD 7970 3GB Gigabyte), niestety coraz częściej spotykam się ze spadkami FPS’ów co mnie naprawdę wkurza bo, mimo że mam powiedzmy +-70 FPS to w Squad gra potrafi spaść do nawet 3-7 FPS… Dużo ludzi zwala winę na silnik Unreal Engine który nie został jeszcze odpowiednio zoptymalizowany. Pozdrawiam 😉

Dodaj komentarz