
Stalker 2: Twórcy publikują utwór ze ścieżki dźwiękowej gry [AUDIO]
![Stalker 2: Twórcy publikują utwór ze ścieżki dźwiękowej gry [AUDIO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/7445983c-641d-4965-ac27-c5561d3145a7.jpeg)
Nie da się ukryć, GSC Game World nigdzie się nie śpieszy. Rozpoczęcie prac nad Stalkerem 2 ogłoszono jeszcze w 2010, choć niedługo później projekt anulowano. Twórcy powrócili do niego w 2018, ale samą zapowiedź potraktowali niezwykle instrumentalnie. Kolejne wieści dostaliśmy dopiero w zeszłym roku, gdy studio najpierw pokazało pojedynczego screena, a kilka miesięcy później cały zwiastun. Pewnym zaskoczeniem był trailer, którym firma zakończyła 2020. Na temat samej gry wciaż nie wiedzieliśmy jednak za dużo.
Co prawda według pierwotnych planów 2021 miał być rokiem Stalkera, ale na razie niewiele na to wskazuje (a jednak kilka rzeczy na to wskazuje, jak słusznie zauważył w komentarzach Sispo). Nie znaczy to, że twórcy nie mają dla nas żadnych nowości. GSC Game World podzieliło się właśnie z fanami utworem z soundtracku produkcji.
Wiem, wiem, niewiele, ale wciąż lepsze to niż nic.
Stalker 2 trafi na pecety i Xboksa Series X/S (w dniu premiery znajdziemy go zaś w Xbox Game Passie).

Czytaj dalej
12 odpowiedzi do “Stalker 2: Twórcy publikują utwór ze ścieżki dźwiękowej gry [AUDIO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Niby [AUDIO], a i tak
„Co prawda według pierwotnych planów 2021 miał być rokiem Stalkera, ale na razie niewiele na to wskazuje.”A co z zagadką wysłaną do youtuberów która doprowadziła do numerów telefonów z nagraniami? Stalker Anomaly właśnie wydało wersję 1.5.1
Ah nie ma edycji…|https:www.youtube.com/watch?v=Ky5xZoI1X1c&ab_channel=Blight
@Sispo Interesujące. Ciekawy dodatek do klimatu gry.
Jakoś mało cheeki breeki w tym
@SomekindofDevil Wsłuchaj się w ambient w tle, zwłaszcza po 3:15, to brzmi podobnie do menu z poprzednich części, myślę że to piosenka z menu
Dla mnie może wyjść nawet i jutro, to nie Cyberpunk żeby płakać o bugi czy coś, ważne tylko żeby nie było totalnych gamebreaków (które i tak potrafią się zdarzyć w oryginalnych częściach :V) a reszta niech będzie jak chce, właśnie bugi to jedna z rzeczy które sprawiają że ludzie kochają tą grę
@KarczekWieprzowy|Pieprzenie. Wątpię, by ktokolwiek „kochał” memiczną już niestabilność silnika X-Ray, który potrafił wysypać się do pulpitu w dowolnym momencie gry nierzadko permanentnie psując zapisy.
Spoiler alert!!! prócz youtube trzeba jeszcze włączyć głośniki, lub podłączyć słuchawki 🙂
@Shaddon Mowiłem, nie licząc game breaków
@Shaddon ludzie kochaja za to modowalnosc i dostęp do dziesiątek wersji z różnych etapów prac 🙂 osobiscie bardzo lubie „obczajac” kolejne buildy patrząc na ewolucje (ale i cięcie) mechanizmów – dobrze to obrazuje proces tworzenia gier
Anomaly pokazał że to jednak na tym silniku może być stabilność doskonała. Po paru poprawkach, fakt, jednak jest to dalej Xray