
The Medium: Sprzedaż gry pokryła już koszty produkcji i marketingu

Zaledwie wczoraj Bloober Team świętowało premierę swojego najnowszego dzieła, horroru The Medium (PC, Xbox Series X). Co ciekawe, rodzima produkcja może już pochwalić się niemałym sukcesem. Chodzi o całkowity zwrot kosztów produkcji i marketingu. Przed wami treść oficjalnego komunikatu:
Zarząd spółki Bloober Team S.A. z siedzibą w Krakowie (dalej jako „Emitent”) przekazuje do publicznej wiadomości, że zgodnie z szacunkami Emitenta sprzedaż gry „The Medium” (dalej jako „Gra”) osiągnęła poziom, który pokrył koszty produkcji i marketingu Gry.
Choć The Medium zebrało mieszane oceny, to – sądząc po powyższych informacjach – cieszy się sporą popularnością. Cóż, gratulujemy krakowskiemu developerowi i czekamy na dokładniejsze wyniki sprzedaży. Przypomnę, że „polski Silent Hill” jest dostępny w ramach abonamentu Xbox Game Pass.

Czytaj dalej
15 odpowiedzi do “The Medium: Sprzedaż gry pokryła już koszty produkcji i marketingu”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Koszt produkcji to około 28 mln zł, przy czym ci z Bloobera nie wspominali, czy wliczone są to wydatki marketingowe? Chyba nie, ale w każdym razie na Steamie coraz więcej ocen i już jest średnia Bardzo pozytywnie. Na gogu średnia ocen to 4.3/5.
Nie wiedziałem że kiedyś to powiem ale tej grze zdecydowanie brakuje Polskiego Dubbing, Gra dzieje się w Polsce ma Bohaterów z Polskimi imionami jest tyle miejscówek i przedmiotów Polskich ale nie no nie Postacie gadają Po Angielsku…. Ehhhh to tak psuje klimat odbiór że hej, Polski Dubbing powinien być podstawowy a na Rynki zagraniczne powinno się dorobić napisy i tyle no ale jest wymówka że jest covid. Druga wada to właśnie te ścinki i gwautowne spadki klatek gdy odpalają się 2 światy.
Reszta gry to poezja z Klimatem Polskimi smaczkami i muzyką, Na tym polu odwalono kawał dobrej Roboty.
@Drogba|Spokojnie, gwarantuję ci, że karta graficzna za 5 tysięcy nie jest w stanie uciągnąć tej gry w przyzwoitej liczbie klatek – i to w full HD. Na RTX 3080 w niektórych miejscach frame rate spada do, dosłownie, kilkunastu. A ponoć to Cyberpunk był fatalnie zoptymalizowany?
No i super 🙂 Gratulacje dla zespołu!
dzisiaj, 21:33 Drogba|Niekoniecznie. Na karcie za 770 zł (GF 1650 super) działa w 30 kl/s na średnich detalach.
@Drogba @portymb|Mój GTX 1060 6GB na początku gry wyciskał w miarę stałe 60fps na wysokich ustawieniach. Dopiero przy drugim podziale ekranu na dwie rzeczywistości odnotowałem nagły i większy spadek klatek (15-25fps). Po zmianie ustawień na niskie problemu praktycznie nie ma.
Świetna gra, mnie akurat niesamowicie się spodobała. 9/10 🙂
Porty b 770 zł za kartę to tani sprzęt niech cie nie zwiedzie ile krwi musisz wypompować z siebie by odłożyć. Inflacja nam dała po tylku.. Do tego popyt jest a towaru jak nalekarstwo. 1650 to niestety karta z przed trzech generacji… Do tego za jej czasów top kartę brałeś za 4k nie za7 lub 8 jak jest teraz
Pierwsze dwie godziny były w miarę klimatyczne i zachęcające. Czar prysł w momencie, w którym pojawił się niedowalony slenderman ze skrzydłami i głosem Ciasteczkowego Potwora. Jak już wrzucacie potwora, to niech będzie on chociaż straszny, albo irytujący, bo to jest po prostu żenada…
Póki co to trochę durnawe i nie logiczne mechaniki typ w innym świecie ładujesz się jakąś mocą duchów aby w świecie realnym dać prąd jakiejś skrzynce z bezpiecznikami, Trochę to głupie i kompletnie nie mające sensu.
@fanboyfpsow|Sama koncepcja duchów i świata niematerialnego mogłaby zostać identycznie nazwana. Pewne rzeczy po prostu przyjmuje się z przymrużeniem oka, albo całkiem pomija szeroko pojęty gatunek fantasy.
No i oglądając cut scenki w ob światach naraz mam wrażenie jak bym oglądał Nagrania z procesu nagrywania montion captre że niby ma jednej stronie mamy wykropkowanego czujnikami Aktora w studio a po drugiej stronie ekranu jak ta scena wygląda w grze, Dziwne uczcie:)
@portymb Obecnie to karta za 1100-1300 zł 🙂
Ale zadajcie sobie pytanie, czy w takiej grze na prawdę potrzebujecie 60 klatek ?