rek
rek

Death Stranding i Cyberpunk 2077 łączą siły [WIDEO]

Death Stranding i Cyberpunk 2077 łączą siły [WIDEO]
Niby niespodziewane, ale zdziwieni chyba nie jesteśmy.

Nie od dziś wiadomo, że Hideo Kojima i CD Projekt żyją w dobrych stosunkach – gdy developer odwiedził Warszawę, wpadł także do siedziby studia, a już wcześniej z entuzjazmem wypowiadał się w mediach społecznościowych o Cyberpunku. Poniższe wieści nie będą więc dla was aż tak zaskakujące, choć wciąż mogą wywoływać delikatne „coooo?”.

Choć z okazji pięciolecia Kojima Productions nie doczekaliśmy się (na razie?) zapowiadanych ekscytujących wieści, firma i tak ma dla nas niespodziankę. Do pecetowej edycji Death Stranding już dziś w nowym patchu trafi zawartość wyjęta z Cyberpunka 2077 – specjalna trajka inspirowana grą Redów, hologram Trauma Team, odrobina przedmiotów kosmetycznych oraz robotyczne ramię Johnny’ego Silverhanda, którego użyjemy podczas rozgrywki.

Nie jest to pierwszy crossover Death Stranding – wersja pecetowa na premierę otrzymała przedmioty inspirowane Half-Life: Alyx.

Warto wspomnieć, że sama gra jest teraz przeceniona na Steamie i Epic Games Store o połowę.

rek

20 odpowiedzi do “Death Stranding i Cyberpunk 2077 łączą siły [WIDEO]”

  1. Przecenione na Steam i EGS do 125zł, wystarczą 2 min poszukać na internecie i można znaleźć za niecałe 100zł (:

  2. Wiedźminie wróć tylko bądź normalny nie jaki cyberpatus lub podobny, a najlepiej z Geralt z Rivii nie jakimś popaprańcem

  3. @muidus No tak, bo Wiedzmin to najlepsza gra jaka wyszła i w ogóle nie była zabugowana na start. poprawiana milionem patchy na premierę. ;P

  4. Tylko na PC? Trochę szkoda

  5. @Grycan kupiłem każdego wiedźmina na premierę na pc i było ok z bugami i można było na nie przymknąć oko a później było tylko lepiej. A na konsolach sony gram tylko w gry ekskluzywne.

  6. @Muidus To skoro grasz w cyberpunka na pc to jaki masz problem? Zdarzają sie mniejsze bugi ale nie takie które nie pozwalają cieszyć się grą.

  7. @Gumiaczek Takich niestety też sporo, gra potrafi wywalać do pulpitu z niewiadomych powodów, questy się bugują, że trzeba wczytywać grę. I to na mocnych konfiguracjach, co dziwne jedna osoba ma sporo bugów inna mniej mimo mocnego sprzętu. Część z nich w tych samych miejscach, jak np. liniowe misje ze strzelaniem z auta, broń i głowa postaci znika, my kierujemy kamerą obracając ją widzimy zdekapitowany korpus naszej postaci wystający z samochodu. Gdyby tylko chodziło o głupie błędy typu postaci przechodzące

  8. przez zamknięte drzwi itp podobne bugi to dało by się przymknąć oko, ale niestety zdarzają się takie upierdliwe jak na konsolach. Na mocniejszych pecetach nie ma chociaż takiego problemu z 15 klatkami jak na podstawowym ps4 i xboxie. I jak pisałem wyżej, dziwne jest to że u jednych tych błędów jest sporo mimo dobrej konfiguracji u innych sporo. Może niektóre podzespoły powodują to z jakichś przyczyn, dziwna sprawa.

  9. Trochę słabo, że nowe mechaniki urozmaicające rozgrywkę wprowadzają tylko w wersji na PC.

  10. @Tonnyhax – On to wie, jak pewnie kazdy, ale po prostu musi bronic Wielkiej Polskiej Gry jako prawdziwy polak patriota, wiec po prostu kłamie.

  11. Bugi, glicze to nie jest problem nr 1. owszem przeszkadzają ale to się da naprawić i za parę miesięcy powinno być git. Problemem jest sama gra to nic więcej jak DeusEx na sterydach, walka jest nudna, można wybić cały odział bez problemu, skradanie to samo AI jest mega głupie. Dialogi i questy robią wrażenia wyborów ale są mega liniowe i zazwyczaj jest tylko jedna możliwa opcja, wybór corpo,nomad,street nie zmienia praktycznie nic. Przy ogrywaniu drygi raz, praktycznie robi się to samo.

  12. Możesz zlewać, obrażać i dokuczać postaciom, a one i tak chcą z tobą współpracować i dialogi mają w 99% takie same jak gdybyśmy chcieli być dla mnich mili i pomocni. Pełno fedexowych questów, które polegają na tym samym, a pamiętamy jak mówili, że „żaden quest nie się powtórzy” jak sie jedzie przez miasto to dzieją się tam trzy rzeczy gotowi do walki gangsterzy, miejsce to wkradzenie się ukradzenie czegoś, po paru h to nudzi. Gra nie jest zła jest dobra, ale to co mówił marketing to niebo, a ziemia.

  13. jeszcze dodam mega oskryptowane questy, jak gonisz samochód to on MUSI pojechać jedną i tą samą trasą i wtedy jest niezniszczalny, nie da się go zepchnąć zniszczyć zmienić jego tor jazdy, jest jak niezniszczalna bryła, która musi zaliczyć pkt a – pkt b po idealnej trasie. Gonisz kogoś, wieziesz…pyk skrypt musisz się tutaj zatrzymać albo kogoś przepuścić nie dajemy żadnego wyboru.

  14. Czytam o tych opisywanych bugach i czuje się jakbym w inną grę grał. Mam aktualnie 40h na karku i największy mój bug, to jak na samym początku (2-3 godzina) miałem z kimś pogadać i mimo pogadania nic nie ruszyło. Reload pomógł, a tak to najczęściej, zawieszone papierosy, lewitujące telefony, kilka samochodów zatopionych w jezdni, czasem wariuje oświetlenie gdy przejeżdżam w cieniu wieżowców. Najzabawniej było, gdy osoba do której dzwoniłem, na czas rozmowy zrobiła spawn nad głową V siedzącego w aucie.

  15. A jeśli chodzi o ogólne wrażenie, najgorzej wypadają skrypty w misjach jadąc autem, gdy coś chamsko wyjeżdża z prostopadłej uliczki. @Darku22 dobrze opisał te oskryptowanie, to wyszło słabo. Ogólnie bawię się dobrze. Po kilku poprawkach (AMD, memory pool, ustawienia na podstawie Digital Foundry z włączonym RT) mam przy 1440p od 50 fps (miasto w aucie) do 80-90 fps (zamknięte lokacje pieszo), Ryzen 7 3700X i RTX 3060 Ti.

  16. @LordPoland Zapytałem jaki ma problem a ty już wysuwasz wnioski z niczego. Co ja poradzę że jeden gra na pc bez większych błędów, a drugi nie może kontynuować misji. Zapytałem i kilka osób powiedziało jakie ma problemy na pc.

  17. @Gumiaczek gra nie jest zła nawet z nie domknięciami w paczu 1.04 tylko godnym następcą ambicji po wiedźminie 3

  18. @Gumiaczek edit:gra nie jest zła nawet z nie domknięciami w paczu 1.04 tylko nie godnym następcą ambicji po wiedźminie 3

  19. Taka jest prawda, że gra nie jest taka zła. Problem jest ten cały hype, który rósł z roku na rok, ludzie są zawiedzeni „bo przecież to miała być gra życia a jest tylko dobra”.

  20. @PowerMint Dokładnie, ludzie liczyli, że chociaż w czymś ta gra będzie przełomem, a jest jak Assasiny, watchdogi i inne popularne już tytuły. Nie można powiedzieć, że cokolwiek robi lepiej albo robi coś czego wcześniej nie było.

Dodaj komentarz